Ha két cső megy rá, vákuumos, ha egy cső akkor nem.
Vákuumteszt: lehúzod a szívótorokról a végét,szájjal kicsit szívod, a másik csövön csobogni kell a benzinnek.
frecciájának a tankjával próbáltuk,azzal jó volt!szóval tank a hibás,de viszont én nemvágom, hogy külsőleg mi a különbség a vákuumos és a sima csap/tank között..meg igazából nem értem, hogy Miki miértnem a csap cseréjét javasolta,vagy miértnem nézte meg, hogy van-e vákusmos rész a szívótorkon..én sajnos nem nagyon értem ezt a részt(gyakorlatilag semelyiket ),de ő elvileg igen..akkor megpróbáljuk széteszedni a csapot,és kiiktatni a vákumos részt,ha nincs a szívótorkon hely.Csapot meg sztem nemnagyon tudunk cserélni,mert nagyon körbelett tolva üvegszállal..esetleg nincs képed egy sima meg egy vákumos tanról/csapról,vagy arról, hogy milyen helynek kellene a szívótorkon lenni?
Ezekszerint vákumos benzincsap van rajta? Hát akkor egyszerű a móka! Vagy kicseréled a csapot nem vákumosra, vagy kiiktatod a vákumos részét! Ehhez nyilván szét kell szedni, de tuti megoldható! Megjegyzem ha van vákumcsőnek hely a szívótorkon, akkor az is jó kell legyen. Illetve nyilván ki kell pucolni. Az tiszta sor, hogy nem az üvegszál miatt nem folyik, ennek ellenére egy hibátlan tank sokkal biztonságosabb.
De ezt könnyen rövidre lehet ám zárni! Fogni kell egy másik tankot, pl a Mickey Simsonjáét, feltenni ideiglenesen, és menni egy kört!
először azt javasolta,mivel alig szivárgott,hogy üvegszállak körvekenjük,és jó lett,azóta nem szivárog...de tuti nem az üvegszál tömített el vmit,mert mikor lyukas volt és szivárgott,akkor is leállt...szóval vagy a csap,vagy a szellőzőnyílás...Amúgy Mikey mondta,h ebből a tankból vákum hatására folyik a benzin,és h más tank kellene...:S vennék én újat,más af1-ét,de ha abból se folyik,akkor felesleges...nembaj pénteken már többet tudok mondani..addig is ksösz
Abba megjegyzem igaza van, hogy a repedt, törött tankot ki kéne hajítani... De nem biztos, hogy ezért nem megy a motor. A másik, hogy meg kell nézni, a tankszellőző nincs-e eldugulva. Valószínűleg a tanksapkán, vagy annak környékén találod.
A rázkódás tuti azért van, mert rosszul rakták össze a kiegyenlítő tengelyt! A kiegytengelyen, és a fogaskerekeken is van jelölés. A jelöléseknek a főtengely holtponti helyzetében kell együttállnia. Az édes kevés, hogy együtt ál! (arra nem emlékszem mely holtponton kell együtt állnia, de ha minden igaz, a dugattyúval szemben kell állnia a súlynak)
Az pedig, hogy a motorod kinyomja a vizet annak az oka, hogy beledolgozik a víztérbe. Leveszed a hengerfejet (a belsőt is) és a belső alatti O gyűrűt kicseréled. Remélhetőleg annyira nagy baj nincs, hogy ez ne oldaná meg a problémát!
Háát figyu. Akkor is meg kell próbáűlnod elfodítani! Ne kalapáccsal, azzal csak rongálni tudsz, sokkal inkább valamivel betámasztasz, és úgy fordítod. Sajnos tényleg sanszos, hogy bekenték valami trugyival... És ha így nem megy, akkor szát kell húznia blokkot!
Mikivel raktátok össze? Amúgy szerintem is folyni kell rendesen, teljes csőszelvénnyel a benzinnek a csapon. illetve a porlasztónak is teli torokból nyelnie kell, ha üres. GYakran ez a baj, hogy a porlasztó úszója akad, és csak szivárog be a benzin, ami nagyobb gáznál kevés...
És az én bajomra valaki egy megoldással elő tud rukkolni?
Tömören: nem jön ki a vízpumpa, elforgatni sem tudom oldalirányba, normálisan pörög pedig a fogaskerék, és kivűlről nincs semmi baja... Arra gondoltam hogy valaki úgy betömítőpasztázta, hogy most nem jön ki...
Sziasztok!
Nemrégiben írtam gyertyával kapcsolatban! Valaki ajánlotta az Ngk- BR9ES gyertyát ami be is vált... kb 500 km-ig... Még mindig az a baj, hogy 8-as nál nagyobb hőértékűt nagyon hamar tönkreteszi... mi lehet a baj? A segítséget előre is köszönöm
Volt af1-em régen,azon ha jól emlékszem,a csapban volt egy hártyaszerű szűrő...kitisztítanám,de a csavar feje totál levan nyalva:S szóval akkor nincs semmilyen szívóhatás ami miatt nem folyik a benzin?
Van egy 50es futurám,cagiva blokkal.Lényeg h már majdnem összeállt,de tegnap amikor próbálgattuk,akkor kb. 100méterenként leállt.Benzincsövön éppen hogy folyt vmennyi benzin.Kérdés az,h akkor ezeknek a tankjából,csak vákuum vagy vmi szívó erő hatására folyika benzin (mint néhání robogón azthiszem),vagy konkrétan az én tankomszar..?Amúgy repedt volt,eresztette a benzint oldalán meg a csapnál is,de üvegszállal meg gyantával körbekentük,azóta ok..nemtom,esetleg lehet a csapnál lévő repedésbe is befolyt volna a gyanta,és ezért nem kapna üzemanyagot?Ja, és ha a konrétan az én tankom szar,akkor keresek futura tankot megvételre,plussz kellene 50es vagy 125ös hűtő is!Nem feltétlenül aprilia,bármilyen típus jöhet!
Vákuumteszt: lehúzod a szívótorokról a végét,szájjal kicsit szívod, a másik csövön csobogni kell a benzinnek.
De ezt könnyen rövidre lehet ám zárni! Fogni kell egy másik tankot, pl a Mickey Simsonjáét, feltenni ideiglenesen, és menni egy kört!
Eladó egy pár hátsó lábtartó. 1989-es af1 50-en volt
Az pedig, hogy a motorod kinyomja a vizet annak az oka, hogy beledolgozik a víztérbe. Leveszed a hengerfejet (a belsőt is) és a belső alatti O gyűrűt kicseréled. Remélhetőleg annyira nagy baj nincs, hogy ez ne oldaná meg a problémát!
Tömören: nem jön ki a vízpumpa, elforgatni sem tudom oldalirányba, normálisan pörög pedig a fogaskerék, és kivűlről nincs semmi baja... Arra gondoltam hogy valaki úgy betömítőpasztázta, hogy most nem jön ki...
link
HA tud valaki légyszi irjon
Nemrégiben írtam gyertyával kapcsolatban! Valaki ajánlotta az Ngk- BR9ES gyertyát ami be is vált... kb 500 km-ig... Még mindig az a baj, hogy 8-as nál nagyobb hőértékűt nagyon hamar tönkreteszi... mi lehet a baj? A segítséget előre is köszönöm
Nemhiszem h van szívóhatás de ha rosszul tudom javítsatok ki
keress meg emailon
patvaros87@gmail.com
Van egy 50es futurám,cagiva blokkal.Lényeg h már majdnem összeállt,de tegnap amikor próbálgattuk,akkor kb. 100méterenként leállt.Benzincsövön éppen hogy folyt vmennyi benzin.Kérdés az,h akkor ezeknek a tankjából,csak vákuum vagy vmi szívó erő hatására folyika benzin (mint néhání robogón azthiszem),vagy konkrétan az én tankomszar..?Amúgy repedt volt,eresztette a benzint oldalán meg a csapnál is,de üvegszállal meg gyantával körbekentük,azóta ok..nemtom,esetleg lehet a csapnál lévő repedésbe is befolyt volna a gyanta,és ezért nem kapna üzemanyagot?Ja, és ha a konrétan az én tankom szar,akkor keresek futura tankot megvételre,plussz kellene 50es vagy 125ös hűtő is!Nem feltétlenül aprilia,bármilyen típus jöhet!
Előre is kössz mindenkinek