Szerintem új hengert venned felesleges, nézd meg, h mekkora méretű dugó van benne és fúrasd meg. Az enyém most lett kész vertex dugó 25100 ft hozzá. Ha kell az ember elérhetőségét is meg tudom adni aki megfúrja. Korrekt pontos és gyors munkát végez. Új hengert venni nem muszáj addig amíg lehet hónoltatni vagy fúrni a hengert. Csak ha már nincs túlméretes dugó a hengerhez.
Hali emberek. Sajnos besült a Sport Pro , Éspedig azért , mert a benzinkúton a faszikám Ásványi 2T adalékot adott..nem pedig Full Szintetikust,én pedig meg sem néztem,...teljesen besült a gép,a felső holtponton megállt a dugó,nem mozdul,tolni próbáltam 1-6ig.a kerék full satu mintha fékeznéd,Sajnálatos módon így jártam. Prox Dugók mennyibe mozognak ? és hengert milyet érdemes vennem rá ? Gilardoni van rajta jelenleg. Segítségeteket előre is köszönöm. vagy ha valakinek van használt jó állapotú hengere az is érdekelne. köszi sziasztok
Trakee! Nem tudod, a főtengely ékelése ugyanaz a 123-on és a 127-en?
Mert ha nem, akkor hiába szívok itt a 123-as gyújtás 127-re való felbarkácsolásával, valahol az alsó holtponton kapok majd szikrát
Ebben igazad van, csak kezdek belefáradni... meg legalább egy komplett 127-es gyújtás kéne rá (lendkerék-állórész) hogy megbízható legyen...meglátjuk..köszönöm a bíztatást!
Ahogy leírtad erre a motorra jó sokat költöttél.....szerintem nem kéne egy kis gyújtáshiba miatt szétbontani! Keress rá egy normális lendkereket és nézd meg azzal...kár lenne érte...de ez csak az én meglátásom!
Eladó vagy cserélhető DR 80as hengerfejem.
semmi baja nincs, csak nemtom már mire felrakni. henger nincs meg.
cserélném:Af1 50 hátsó lánckerékre.
ár 3500ft
sziasztok van egy aprilia af1 replicám 125 ös és csak 1000-res fordulat után ad szikrát tudnátok nekeem egy kicsit segiteni mi lehet vele . elöre is köszönöm.
van 1 fasza kis hátsó gumim alig használt pirelli diablo nem tom h jó-e az af1re az új aprilia sx 125-ökön is ilyen van
10ft-ért fihetitek (újonnan 26500ft) vagy csere alkatrészekre..
hali. két kérdésem lenne.az első,hogy hogyan tudom állitani a fodulatot mert 10 fölött nem akar pörögni.a másik meg hogy megbolondut a hőmérséklet jelzőm mert 120 fokot mutat de én nem érzem azt hogy forr a viz.pöcre indul a gép.ilyenkor a gomba szart be vagy a műszerem adta be kulcsot.
helló! minarelli rv 4-es blokkra való 70-80ccm es tuninghenger érdekel plusz rv4-es blokkra való 19 vagy 21 es karbi szívócsonkal együtt. akinek van irjon légyszi.üdv.
Nekem extrém: Adott 2 lendkerék.
Az egyik lendkerékkel 8mm-es áthúzó szikra, bivaly jó.
A másikkal van szikra, de csak ha nincs gyertya betekerve.
Ha betekerem, az önindító terhelése jobban megnő, lassabban fordítja át, és nincs szikra. Nem a gyertyán nincs. Betekerek egy gyertyát, és közben egy másikon nézem pl.
Szóval általában szikra nincs
Szenvedős egy motor ez hallod'
Következő az ábra: ha jövőhéten nem sikerül néhány nap alatt számottevő változást hozni, akkor bontom. Tulajdonképpen egy komplett motor, csak ez a szikra-dolog zavar. Alaplap tuti tökéletes, most cseréltem, mert az előző nem volt jó. Trafó is. A lendkerekek viszont nem...
Szóval, lehet elbontom. Frissen fúrt henger, 0km-es dugóval gyűrűvel stb. bivaly kompresszióval, jó gumik, jó idomok, elektronika, műszerek, önindító, töretlen kezelők, új kuplungkar stb. Elég fullos, ráköltöttem már egy vagyont...
Úgyhogy lehet el lesz bontva...
nekem volt ilyen, hogy amikor rádugtam a gyertyapipát a gyertyára úgy adta, de amikor a hengerbe belecsavartam akkor nem indult....kiderült, hogy a gyertya szar volt, mert nyomáson nem adta úgy a szikrát... új gyertyát vettem és jó lett! vagy a másik, hogy szarakszik a jeladója .....próbáld egy másik gyújtás alaplappal!
Szia!
Ha kihúzod akkor van szivató. De szerintem agyonszivattad azért ilyen. Vedd ki a gyertyát tekertesd meg üresen gyertya nélkül had tisztuljon ki majd próbáld újra. Ha össze vissza puffog, lehet elment a gyújtás nekem pl a lendkerék elnyírta az éket és elfordott a megfelelő pozícióból ezért nem indult.
Nah, AF1-el eljutottam oda, hogy önindítózás alatt néha nagyokat puffan és szikrázik a powerszelep...
Utógyújtás?
28-as Dellorto: szivató akkor van rajta, ha kihúzom a bowdent, vagy ha visszatolom?
Szia!
Az enyém naked kivitelű a 125RR (Raiden). De ennek a váza olyan széles hogy a blokkot szinte teljesen takarja. Sajnos így javítani sem lehet anélkül hogy ki ne vegyem a blokkot. A hengerhez hozzá sem lehet férni 1cm hely sincs. De nem is látszik belőle semmi.
Amúgy milyen Apriliád van?
Hát igen Kékestetőn mindig hűvösebb van 10 fokkal és ilyenkor kurvajó ott fennt... és még köszönnek is az emberek!
Az af1-ek mindig is nagyon jók lesznek kanyarban:) nekem bizonyított már itt minden: futura, replica, sintesi
Nagyon jó a futómű, a váz stb....
Lehet merni kanyarodni, bedőlni mert simán falják az ívet
Sziasztok!
Tegnap beterveztem magamnak egy kis túrát
Összesen a 2 nap alatt 410km-t tetem meg első Debrecen-Gyöngyös-Kékestető-Parád következő nap Parád-Debrecen.
Egyszerűen hihetetlen hogy mit tud ez a gép a hegyekben,3éve megvan de ledöbbentem hogy szedi be a kanyarokat
A fogyasztása 5.1lityóra jött ki 100ra úgy hogy ahol csak tehetem jó út volt power nyitás alatt mentem azért előzésnél elszabadítottam a vadállatokat
Kényelmetlenségre sem panaszkodhatok semmilyen vészes fájdalmam nem volt 150km-t egyszerre letolva éreztem egy kis kéz fájdalmat de 5 perc pihenő után már azt sem!
Aki teheti szerintem ugorjon fel a kékesre délbe az a 21fok elégé hűsítő
Szerintem új hengert venned felesleges, nézd meg, h mekkora méretű dugó van benne és fúrasd meg. Az enyém most lett kész vertex dugó 25100 ft hozzá. Ha kell az ember elérhetőségét is meg tudom adni aki megfúrja. Korrekt pontos és gyors munkát végez. Új hengert venni nem muszáj addig amíg lehet hónoltatni vagy fúrni a hengert. Csak ha már nincs túlméretes dugó a hengerhez.