Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen azt is próbáltam már... Sőt kalapáccsal + csavarhúzóval is próbáltam oldalirányba mozgatni de semmi... Szerintem valamelyik előző barbár (és visszafogtam magam) tulaj valami olyan tömítőanyaggal tette vissza, hogy most nem tudom kiszedni...
Hengerfej tömitést cseréld ki és jó lesz, sima O gyűrű csapágy boltban kapsz hozzá.
Rotax123-nál gyakori hiba hogy nem tudják beállitani a kiegyenlitő tengelyt, igy rázkódik nagyon. SAjnos sok rossz tapasztalatom van belőle sok szerviz sem tudja hogy kell jelre rakni, pedig nagyon egyszerü dolog.
Próbáld úgy hogy azt a kis fület amiben volt a csavar is csavarhúzóval elkezded oldalra forditani majd vissza kb 2x-3x megcsinálod majdhogynem 100% hogy kitudod utána könnyen szedni. Általában azért van benne ennyire mert sokan sziloplassztal rakják össze ahelyett hogy tennének rá 2 o új gyürüt kivülre is igy nem kellene kenegetni vele...
Remélem tudtam segiteni
Az én Apriliámban nem pont ilyen blokk van, szóval nem tudom pontosan hol is folyik a víz. Egy jó kép lehet segítene.
A vízpumpatengely könnyen forog?
Köszönöm a választ, fogalmam sincs miért nem jön ki... Pedig Trakee is azt írta hogy így ki kell jönnie... Műanyag darabkákra nem gyanakszom, mert a pumpa működött, legalábbis szerintem. Azt meg hogy miért akarom kiszedni a pumpát, kérlek olvass vissza egy két hsz-t, hátha tudsz segíteni hogy mi okozhatja a vízfolyást!
Esetleg még valaki megerősíthetne benne hogy Rotax 123-ba is kijön-e így a pumpa. 122-nél kijön.
123-nál is látható
Lehet hogy széthullot, a vízpumpa lapát, és szét van darálva, emiatt nem jön ki.
Nem tudom Rotax 123-nál hogy van, de 122-nél ha leveszed a hengert akkor látod hogy vannak-e műanyag (vagy valami más) darabok a vízpumpánál.
Szia!

Köszi az előbbi segítséget, de sajna így sem megy... pedig minden olyan csavar ki van véve, ami foghatná... nagyon be van oda állva ez a vízpumpa... már ott tartottam, hogy szerzek egy másik fogaskereket, csak jöjjön ki, tehát alá egy villáskulcs, kalapáccsal odavertem neki, és elhajlott a kulcs (igaz nem csúcs minőségű), de az a fránya pumpa meg sem mozdult...

Ötlet?
Én 76 cm-t mértem.
hali!

van egy Aprilia AF1 Futura 50es gépem ha valakit érdekel
jolvan bátya!
gipszet hozál eleget!
megnéztük a lendkereket nem lóg! még megnézzük a motor felfogató gumikat is.már arra is gondoltunk hogy esetleg a rezótól nem csinálhatja?mert nem eredeti kipuf van rajta hanem olyan mint egy robogóé
dss_sanyosszii@citromail.hu ezen elérsz
enyémmel is ugyanez a gond, rázkódik az egész motor. szerintem ne gondolj túl bonyolult dologra egyből nekem a blokk felfogató gumigyűrűk vannak elkopva... a második af-1 -emmel jártam így, szerintem nézd meg tiéddel nem-e ilyesmi gond van
Idomok tankok apro alkatrészek
nem, az egész, a villa aljától a legtetejéig gondoltam
Ha már nagyon szar vaamelik csapágy akkor is lehet ez, de ahhoz már tényleg nagyon rossznak kell lennie.
Nézd meg hogy a lendkerék tengely irányban mozog-e?
értem és ha azok is egybe esnek akkor mástól nem csinálhatja ezt?
Igen, + a tengelyeken is van jel, és azoknak is egybe kell esniük a fogasok belső jelével. (Mert a fogasokon 2 jel van)
Sziasztok!
Olyan problémám volna ,hogy megallat a motorom! Aprilia AF1 88-89 ehhez keresek blokk alaktrészeket naggyából mindent henger dugó hengerfej....... Ha v alkinek akadnak ilyenek és nincs rá szüksége írjon A másik amin gondolkodtam hogy eladnam a blokkon kívül minden hibátlan a motoron idomok stb stb. Valaszototkat előre is köszönöm ! Üdv!
az úgy van hogy a két jelnek találkoznia kell ugye?mert mi azt már megnéztük és találkoznak egy ponton.
Ha 125-ös, akkor a kiegyenlítő (balance) tengelyen, és a főtengelyen lévő fogaskerekek nincsenek a megfelelő helyzetben, nem a jelekhez lettek állítva.