Igen azt is próbáltam már... Sőt kalapáccsal + csavarhúzóval is próbáltam oldalirányba mozgatni de semmi... Szerintem valamelyik előző barbár (és visszafogtam magam) tulaj valami olyan tömítőanyaggal tette vissza, hogy most nem tudom kiszedni...
Rotax123-nál gyakori hiba hogy nem tudják beállitani a kiegyenlitő tengelyt, igy rázkódik nagyon. SAjnos sok rossz tapasztalatom van belőle sok szerviz sem tudja hogy kell jelre rakni, pedig nagyon egyszerü dolog.
Próbáld úgy hogy azt a kis fület amiben volt a csavar is csavarhúzóval elkezded oldalra forditani majd vissza kb 2x-3x megcsinálod majdhogynem 100% hogy kitudod utána könnyen szedni. Általában azért van benne ennyire mert sokan sziloplassztal rakják össze ahelyett hogy tennének rá 2 o új gyürüt kivülre is igy nem kellene kenegetni vele...
Remélem tudtam segiteni
Köszönöm a választ, fogalmam sincs miért nem jön ki... Pedig Trakee is azt írta hogy így ki kell jönnie... Műanyag darabkákra nem gyanakszom, mert a pumpa működött, legalábbis szerintem. Azt meg hogy miért akarom kiszedni a pumpát, kérlek olvass vissza egy két hsz-t, hátha tudsz segíteni hogy mi okozhatja a vízfolyást!
Lehet hogy széthullot, a vízpumpa lapát, és szét van darálva, emiatt nem jön ki.
Nem tudom Rotax 123-nál hogy van, de 122-nél ha leveszed a hengert akkor látod hogy vannak-e műanyag (vagy valami más) darabok a vízpumpánál.
Köszi az előbbi segítséget, de sajna így sem megy... pedig minden olyan csavar ki van véve, ami foghatná... nagyon be van oda állva ez a vízpumpa... már ott tartottam, hogy szerzek egy másik fogaskereket, csak jöjjön ki, tehát alá egy villáskulcs, kalapáccsal odavertem neki, és elhajlott a kulcs (igaz nem csúcs minőségű), de az a fránya pumpa meg sem mozdult...
megnéztük a lendkereket nem lóg! még megnézzük a motor felfogató gumikat is.már arra is gondoltunk hogy esetleg a rezótól nem csinálhatja?mert nem eredeti kipuf van rajta hanem olyan mint egy robogóé
enyémmel is ugyanez a gond, rázkódik az egész motor. szerintem ne gondolj túl bonyolult dologra egyből nekem a blokk felfogató gumigyűrűk vannak elkopva... a második af-1 -emmel jártam így, szerintem nézd meg tiéddel nem-e ilyesmi gond van
Ha már nagyon szar vaamelik csapágy akkor is lehet ez, de ahhoz már tényleg nagyon rossznak kell lennie.
Nézd meg hogy a lendkerék tengely irányban mozog-e?
Sziasztok!
Olyan problémám volna ,hogy megallat a motorom! Aprilia AF1 88-89 ehhez keresek blokk alaktrészeket naggyából mindent henger dugó hengerfej....... Ha v alkinek akadnak ilyenek és nincs rá szüksége írjon A másik amin gondolkodtam hogy eladnam a blokkon kívül minden hibátlan a motoron idomok stb stb. Valaszototkat előre is köszönöm ! Üdv!
Ha 125-ös, akkor a kiegyenlítő (balance) tengelyen, és a főtengelyen lévő fogaskerekek nincsenek a megfelelő helyzetben, nem a jelekhez lettek állítva.
Remélem tudtam segiteni
A vízpumpatengely könnyen forog?
Nem tudom Rotax 123-nál hogy van, de 122-nél ha leveszed a hengert akkor látod hogy vannak-e műanyag (vagy valami más) darabok a vízpumpánál.
Köszi az előbbi segítséget, de sajna így sem megy... pedig minden olyan csavar ki van véve, ami foghatná... nagyon be van oda állva ez a vízpumpa... már ott tartottam, hogy szerzek egy másik fogaskereket, csak jöjjön ki, tehát alá egy villáskulcs, kalapáccsal odavertem neki, és elhajlott a kulcs (igaz nem csúcs minőségű), de az a fránya pumpa meg sem mozdult...
Ötlet?
van egy Aprilia AF1 Futura 50es gépem ha valakit érdekel
gipszet hozál eleget!
Nézd meg hogy a lendkerék tengely irányban mozog-e?
Olyan problémám volna ,hogy megallat a motorom! Aprilia AF1 88-89 ehhez keresek blokk alaktrészeket naggyából mindent henger dugó hengerfej....... Ha v alkinek akadnak ilyenek és nincs rá szüksége írjon A másik amin gondolkodtam hogy eladnam a blokkon kívül minden hibátlan a motoron idomok stb stb. Valaszototkat előre is köszönöm ! Üdv!