Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! volna egy apriliám a honda nsr-ért de csak ha teljesen burkolt a géped.
Üdv!
Értem hogy nehezen megy tönkre, de mégis...
Itt a kép a 123-as lendkerekemről.
2 kérdés:

1.) lehet ez így még működőképes?!
2.) normális, hogy a belső mágneskör belső átmérője kisebb,
és így egy "perem" van a belső és külső között, kb 2mm ?

Továbbá a 127-es lendkerekem ugyanez, csak abban nincs benne a külső mágneskör, kompletten. Tehát csak a lendkerék nyitott végétől nézve "belső kör" van benne. Az lehet úgy működő?
Szikrát ad...
A lendkerék az nehezen megy tönkre...azzal általában nincs gond.
Az alaplap és a trafó mindenképp legyen jó.
De amugymeg a gyújtáskapcsolóból jövő kábeleket is megnézheted hátha azok testelnek vhol és nem megfelelő nagy a szikra.
Ha kívül van szikra, és a gyertyán nincs ha bevan tekerve akkor az gyertyaprobléma.

KÜLDTEM VISSZA MAILT NEKEM VAN ÁLLÓR. + TRAFÓ , 123as és jók!
Rotax 123 henger hengerfej dugó gyürű csapszeg 30.000ft-ért eladó.a dugóban és a hengerben 1300 km van hibátlan. azért lett levéve a motorról,mert kapott egy 160-as hengert.ezzel a hengerrel 190 km-t mentem végsebességre.
üdv,valaki tudja milyen a rotax 123 gyári vízpumpa szimeringje?
hol lehet olyat kapni?(a környéken 1 boltba se volt) valakinek nincs véletlenül? és még 1 hengerfejtömítés se ártana...
előre is köszi a válaszokat!
Jaja macerás...

Valakinek esetleg KÉK GYÚJTÓTRAFÓ HOZZÁ?
Kipróbálnám, hátha azzal meg megy. Vagy nemtom...
jóó okéés akk majd jelenztkezz
ja meg az am6os blokkba ducati gyújtáson kivül mit lehet belle tenni?
hello a tanksapka ami van af1en az jó rs re is?
heló
ez csak ugy fog meni ha 1 gyujtás van bene !
nekm van 1 lendkerekelm 1 tekercsem de valamejk nem jo!
most csinálom amocimat ha klész lesz meg tudom neked mondani hogy mejk nem jo ha kel !
amugy az enyám rotax 123-as
! nemem is álandoan bajopm van vele! most pl a hajtókart cserélem!
Eladó 2 aprilia af1 sintesi 125. Egyik használható állapotban, másik alkatrésznek, együtt 250E Ft-ért. A narancs a használható. Motorja jó állapotban van, nem csörög, jól húz. Sok új alkatrésszel. 50-esként használva. A másik elég hiányos állapotban, de akár kis ráfordítással motorozhatóvá lehet tenni. Blokkja egyben, működőképesen. Külön-külön 190- és 80 ezer. További érd: telefonon vagy e-mailben. Képek még: http://bikepics.COM/members/mp...
AF1-ből kezd elegem lenni. Lehet hogy elbontom darabokba és eladom... egy halom új cuccot megvettem rá, frissen fúrt henger meg minden, aztán csak játszik még. Kéne rá egy komplett 127-es gyújtás, mert ezek az összepárosítgatások nem nyerők.

Trafó127+Alaplap123+EnyhénSérültLendkerék127 -- szikra van, nem indul
Trafó127+Alaplap123+EnyhénSérültLendkerék123 -- szikra csak gyertya
nélkül van, ha betekerek egyet, és úgy nézem, már nincs.

Valaki tipp?
Szia! Írtam mailt.
sajnos a vezérlő már nincs,csak a behúzó relé van.
Helló! megvan még az elektronikád a powerhez?
Helló! holnap jelentkezem,mert az egyik havernak kéne,ha azóta nem szerzett valahonnan akkor kelleni fog.
igen 125 aprillia af1 sintesi talán nem vagyok bent biztos h sintesi volt de rotax blokkos
Ez ugye 125-ös nek a power motorja?
helo igen meg van 4 körül odadom ha az jó neked
Szia. Nekem van 123as állórész
Helló! megvan-e még a power motor? ha igen mit kérsz érte?
A képen már jelre állítottam, bowden okés. Lendkerekem meg állórészem nincs sajnos.
Így képről nem tűnik soknak, de fontos az is, hogy bowdenen mennyi holtjátékot hagysz ki. Ilyen vashoz (Rotax 127) nincs véletlen állórészed meg lendkereked tarcsiban?
középen a második érdeelne a mérete !
márkája és ára!
Itt egy kép a szivattyúról.: