Üdv!
Értem hogy nehezen megy tönkre, de mégis...
Itt a kép a 123-as lendkerekemről.
2 kérdés:
1.) lehet ez így még működőképes?!
2.) normális, hogy a belső mágneskör belső átmérője kisebb,
és így egy "perem" van a belső és külső között, kb 2mm ?
Továbbá a 127-es lendkerekem ugyanez, csak abban nincs benne a külső mágneskör, kompletten. Tehát csak a lendkerék nyitott végétől nézve "belső kör" van benne. Az lehet úgy működő?
Szikrát ad...
A lendkerék az nehezen megy tönkre...azzal általában nincs gond.
Az alaplap és a trafó mindenképp legyen jó.
De amugymeg a gyújtáskapcsolóból jövő kábeleket is megnézheted hátha azok testelnek vhol és nem megfelelő nagy a szikra.
Ha kívül van szikra, és a gyertyán nincs ha bevan tekerve akkor az gyertyaprobléma.
KÜLDTEM VISSZA MAILT NEKEM VAN ÁLLÓR. + TRAFÓ , 123as és jók!
Rotax 123 henger hengerfej dugó gyürű csapszeg 30.000ft-ért eladó.a dugóban és a hengerben 1300 km van hibátlan. azért lett levéve a motorról,mert kapott egy 160-as hengert.ezzel a hengerrel 190 km-t mentem végsebességre.
üdv,valaki tudja milyen a rotax 123 gyári vízpumpa szimeringje?
hol lehet olyat kapni?(a környéken 1 boltba se volt) valakinek nincs véletlenül? és még 1 hengerfejtömítés se ártana...
előre is köszi a válaszokat!
heló
ez csak ugy fog meni ha 1 gyujtás van bene !
nekm van 1 lendkerekelm 1 tekercsem de valamejk nem jo!
most csinálom amocimat ha klész lesz meg tudom neked mondani hogy mejk nem jo ha kel !
amugy az enyám rotax 123-as
! nemem is álandoan bajopm van vele! most pl a hajtókart cserélem!
Eladó 2 aprilia af1 sintesi 125. Egyik használható állapotban, másik alkatrésznek, együtt 250E Ft-ért. A narancs a használható. Motorja jó állapotban van, nem csörög, jól húz. Sok új alkatrésszel. 50-esként használva. A másik elég hiányos állapotban, de akár kis ráfordítással motorozhatóvá lehet tenni. Blokkja egyben, működőképesen. Külön-külön 190- és 80 ezer. További érd: telefonon vagy e-mailben. Képek még: http://bikepics.COM/members/mp...
AF1-ből kezd elegem lenni. Lehet hogy elbontom darabokba és eladom... egy halom új cuccot megvettem rá, frissen fúrt henger meg minden, aztán csak játszik még. Kéne rá egy komplett 127-es gyújtás, mert ezek az összepárosítgatások nem nyerők.
Trafó127+Alaplap123+EnyhénSérültLendkerék127 -- szikra van, nem indul
Trafó127+Alaplap123+EnyhénSérültLendkerék123 -- szikra csak gyertya
nélkül van, ha betekerek egyet, és úgy nézem, már nincs.
Így képről nem tűnik soknak, de fontos az is, hogy bowdenen mennyi holtjátékot hagysz ki. Ilyen vashoz (Rotax 127) nincs véletlen állórészed meg lendkereked tarcsiban?
Értem hogy nehezen megy tönkre, de mégis...
Itt a kép a 123-as lendkerekemről.
2 kérdés:
1.) lehet ez így még működőképes?!
2.) normális, hogy a belső mágneskör belső átmérője kisebb,
és így egy "perem" van a belső és külső között, kb 2mm ?
Továbbá a 127-es lendkerekem ugyanez, csak abban nincs benne a külső mágneskör, kompletten. Tehát csak a lendkerék nyitott végétől nézve "belső kör" van benne. Az lehet úgy működő?
Szikrát ad...
Az alaplap és a trafó mindenképp legyen jó.
De amugymeg a gyújtáskapcsolóból jövő kábeleket is megnézheted hátha azok testelnek vhol és nem megfelelő nagy a szikra.
Ha kívül van szikra, és a gyertyán nincs ha bevan tekerve akkor az gyertyaprobléma.
KÜLDTEM VISSZA MAILT NEKEM VAN ÁLLÓR. + TRAFÓ , 123as és jók!
hol lehet olyat kapni?(a környéken 1 boltba se volt) valakinek nincs véletlenül? és még 1 hengerfejtömítés se ártana...
előre is köszi a válaszokat!
Valakinek esetleg KÉK GYÚJTÓTRAFÓ HOZZÁ?
Kipróbálnám, hátha azzal meg megy. Vagy nemtom...
ez csak ugy fog meni ha 1 gyujtás van bene !
nekm van 1 lendkerekelm 1 tekercsem de valamejk nem jo!
most csinálom amocimat ha klész lesz meg tudom neked mondani hogy mejk nem jo ha kel !
amugy az enyám rotax 123-as
! nemem is álandoan bajopm van vele! most pl a hajtókart cserélem!
Trafó127+Alaplap123+EnyhénSérültLendkerék127 -- szikra van, nem indul
Trafó127+Alaplap123+EnyhénSérültLendkerék123 -- szikra csak gyertya
nélkül van, ha betekerek egyet, és úgy nézem, már nincs.
Valaki tipp?
márkája és ára!