A szivattyú beállítását leírná valaki, ha szépen kérem? (Rotax 127)
Elvileg a két jelnek kell egybe esnie. Eddig kicsit rá volt állítva a bejáratás miatt. (1mm-rel rá volt húzva alaphelyzetben) A felújítás óta eltelt 4200 Km és sok olajat kap nem égeti el, szutykol kifelé az olaj a power szelepnél is, meg a kipuffnál is. Visszáb kellene venni rajta szerintem alaphelyzetig, de javitsatok ki, ha nem jól mondom.
A másik meg az, hogy a powernél is jön olaj, ha nyit akkor jön igazán és beveri olajjal a blokkot meg a cipőmet is.
Evvel mit lehetne csinálni? Ma próbáltam kivenni kompletten a powert, de az egyik csavar nem jött ki. (az előző gazdi az ócska kigömbölyített imbusz csavart vissztette) Hagytam a francba az egészet mert mindent próbáltam. Akkor tudnám kivenni ha kint lenne a blokk, de akkora melóba nem akarok belekezdeni.
minek kellene ott tömíteni, olyasmi lenne benne mint a szelepszár szimmering vagy mi? A nyelv tengelye és a ház között jön ki az olaj, de dús a keverék is ezért kérdezem a szivattyú beállítását is. A felújítás előtt nem szutykolt a powernél, bár akkor nem kapott ennyi olajat. (rá állítottam felújításkor).
Sűrgős választ szeretnék, mert holnap mindenképpen kellene a motor. Előre is köszönöm a segitségeteket.
Elnézést kérek, hogy egy regényt irtam.
Valakinek nincs véletlenül rotax 123-hoz robbantott ábrája? fontos lenne mert széthúzáskor széthullot a váltó és nem láttam mi hogy volt rajta... köszi előre is
Ha érdekel én tudok 4000ft.ért. Annyit kellene hogy van rajta 2szám pl.:17/34 az kellene mert az adja az áttételét és hogy ha másikat raksz fel akkor csalni fog az órád.
Üdv
Hali!
A CDi csatinak valahogy így kell kinéznie egyébként, csak ebből még kábel fut le, aminek passzolnia kell az állórészed csatijával, meg ebből fut kábel felfelé is a gyújtáskapcsolóhoz, stb. Az is fontos, hogy ne keverj el 2 kínait sem, sőt még az évjáratokat is fontos tartani, pl. Keeway-nél 2007-2008-nál váltás van. De msn az adatlapomon.
Sziasztok.nemrégiben vettem egy Aprilia AF1 Sport Pro-t. A motor '25-ös , 50-es papírokkal, olyan kérdésem lenne.őőh hogy néha azt csinálja,hogy indul önindítóval,viszont néha csak tolásra,én a gyújtásra gyanakszom,menni megy mint a hétszentség,csak ez akkoris zavaró Várom a Válaszokat, Széles Utat.
sziasztok
azt akarom megkérdezni hogy nem -e érdekel valakit 1 dellorto 34-es karbi? nincs semi naja csak nekem nem kel mert rengeteget ezsik az én pénztárcámhoz
a karbinak nincs semi baja!esetleg beszámitok 28-as karbi csonkot is!
az ár 13 ezer!
hello
150/60-17 es gumid van? használt gumi is érdekel mert egyenlőre szükség megoldás lenne úgyhogy a lényeg az hogy olcsó legyen és még egy ideig hazsnálható.
hello demonom az 50 es af1 aprilia blokk érdekelne hogy az elado e kulön meg tudnál kuldeni egy email cimet ahol privát tudunk beszélni várom válaszod hello
Meg jött az X-ray cdi, de a stekker teljesen más. Mit és hova kössek? Ha szóban egyszerűbb elmondanod akkor küld el légyszi a számod a kriga@citromail.hu-ra és felhívlak!
A szivattyú beállítását leírná valaki, ha szépen kérem? (Rotax 127)
Elvileg a két jelnek kell egybe esnie. Eddig kicsit rá volt állítva a bejáratás miatt. (1mm-rel rá volt húzva alaphelyzetben) A felújítás óta eltelt 4200 Km és sok olajat kap nem égeti el, szutykol kifelé az olaj a power szelepnél is, meg a kipuffnál is. Visszáb kellene venni rajta szerintem alaphelyzetig, de javitsatok ki, ha nem jól mondom.
A másik meg az, hogy a powernél is jön olaj, ha nyit akkor jön igazán és beveri olajjal a blokkot meg a cipőmet is.
Evvel mit lehetne csinálni? Ma próbáltam kivenni kompletten a powert, de az egyik csavar nem jött ki. (az előző gazdi az ócska kigömbölyített imbusz csavart vissztette) Hagytam a francba az egészet mert mindent próbáltam. Akkor tudnám kivenni ha kint lenne a blokk, de akkora melóba nem akarok belekezdeni.
minek kellene ott tömíteni, olyasmi lenne benne mint a szelepszár szimmering vagy mi? A nyelv tengelye és a ház között jön ki az olaj, de dús a keverék is ezért kérdezem a szivattyú beállítását is. A felújítás előtt nem szutykolt a powernél, bár akkor nem kapott ennyi olajat. (rá állítottam felújításkor).
Sűrgős választ szeretnék, mert holnap mindenképpen kellene a motor. Előre is köszönöm a segitségeteket.
Elnézést kérek, hogy egy regényt irtam.