sziasztok!
Kellene nekem megint egy kis segítség!
Két dologról lenne szó.Az egyik az én mocim megint mégpedig ,miért csinálhatja azt hogy a vizet kinyomja a kiegyenlítő tartály sapkánál felöntöm a minimumig megyek vele egy kicsit mondjuk olyan 10 percet aztán amit a tartályba öntöttem az ki is nyomja!A másik a haverom mocija.Neki van egy Futurája és kurvára rázkódik heki az egész motor magas fordulaton még pedig annyira hogy szét rázza a kezed és így nem lehet vele élvezetesen motorozni.Van ötleteek mit nézzünk meg rajta?Köszi előre is!
Ha kivetted a csavart (30-assal jelölt a képen) akkor megfogod (egy ronggyal) és erőteljes húzással kihúzod. Fogóval a műanyag fogaskereket nem tanácsos, mert tönkremegy. ÉS a fogaskerék nem jön le, csak ha szétszeded a komplett vízpumpát.
csicska gyerek eltöröm a másik kezed is!
majd akor nem tuc jöni hegeszteni!
gyüjtögesed inkább a pénzed hogy ne fél évig áljon a motorod patkány!
nameg a ponnirometel ne nagyon játkálj!(nagy neked)
az törte el a kezed is nagytudásu!
heló
mért tünök én el?
amikor irnak nekem mindig viszaválaszolok!
minden nap nézem az e-mailem-et
ugyhogy ha akár mikor rámirnak akor viszairok normálisan!
üdv:zsolti
Nagyon szépen köszönöm trakee a választ! Még több infó is volt benne mint amire a kérdésem irányult! Így kicsit másképp állok a dolgokhoz!
Köszi még 1x!
Olyan kérdésem lenne, hogy a vízpumpát hogyan tudom kivarázsolni a blokkból? Víz leengedve, az az egy csavar a vízpumpa felöli oldalról kivéve, sőt a másik odlalról is kivettem 2 csavart. De így sem jön ki... Eltörni meg nem szeretnék semimt... A műanyag fogaskereket le kell vennem róla ahhoz hogy ki tudjam venni? Ha igen, akkor hogy tudom levenni róla? mert ahogy néztem, azt csak akkor lehet levenni ha a vízpumpa is ki van véve...
Ugye mondtam hogy ne hajítsd el azt a marék csavart ami a blokkból kimaradt.Na meg a huskvana olaj se használ neki.
"Mert ráuszítom a rendőrt a pályaudvaron rád fogja a puskát leméri a nyakad colostokkal és rád sóz egy karton huskvana olajat"XD
Ha a főfúvóka megfelelő méretű, akkor elvileg nem. Más kérdés, hogy lehet félgázon megakad.
De elvileg felül csak a fúvókától, középen a tűtől (ugye léteznek különböző alakúak, ha nem is az AF1-hez) alul meg az alapjárati fúvókától, és a keverékállító csavaról függ a benzin-levegő keverék. (de majd EmZoli kiigazít, ha rosszul mondom)
Elméletileg teligáznál éppen a vége ér bele a tűsfúvókába a tűnek, így nincs szerepe. Persze ha rossz a főfúvóka mérete, megakadhat...
Lenni baj neked, hogy tied Dellrotyó kalgulátor, nem lenni beálíltva lyól!
Te keresni Service maual(ha nem találni, akkor kattintani link) manual ot te kere kifele saját gall kulátor, és saccvassal te beállítasz a megfelelő érték az ufószintnek .
Persze, előtte te pucolsz ki dellklotyó galibátort kifele minden tisztátalanságtól.
HA ez van meg, te akkor ellenőrzöd szivató tömítettségét.
Kellene nekem megint egy kis segítség!
Két dologról lenne szó.Az egyik az én mocim megint mégpedig ,miért csinálhatja azt hogy a vizet kinyomja a kiegyenlítő tartály sapkánál felöntöm a minimumig megyek vele egy kicsit mondjuk olyan 10 percet aztán amit a tartályba öntöttem az ki is nyomja!A másik a haverom mocija.Neki van egy Futurája és kurvára rázkódik heki az egész motor magas fordulaton még pedig annyira hogy szét rázza a kezed és így nem lehet vele élvezetesen motorozni.Van ötleteek mit nézzünk meg rajta?Köszi előre is!