Hehe!
Hűtőtömítőt ne tölts bele! Az erre nem való. (egyébként nekem vannak pozitív tapasztalataim hűtötömítővel)
Ugyanis az AF1 blokkja tök ügyes, mert ha elmegy a vízpumpa szimemringje, nem a váltóba folyatja az olajat, hanem a blokk elejébe. Jóesetben van ott egy luk, amin kifolyik, lehet neked el van tömődve.
Bontás nélkül nem fogod megúszni, de széthúzni nem kell a blokkot. Le kell ereszteni a váltóolajat, és elől van a vízpumpa tengelye. Azt egy csavar oladása után (meg fogod látni) komplett csapágyházastól, szimemringestől ki lehet venni. (hja,a vizet is le kell ereszteni) aztán ki lehet cserélni a szimemringeket.
Olyan probléma lépett fel a motorommal kapcsolatban, hogy folyik a víz a blokkfelfogató csavarnál. A blokk elején van ez az átmenő csavar. Arra gondoltam hogy mivel az csak egy felfogató csavar, ott nincs víztér, tehát a blokkon belűl folyik előbb ebbe a holttérbe, majd a csavar bal oldalán(az anyánál) ki a külvilágba. És ha elérte az üzemi hőmérsékletet akkor elég intenzíven...
Mit lehet ilyenkor tenni?
Szerintetek megérne egy próbát a Hűtőtömítő adalék? Vagy szét kell bombázni a blokkot? Azt nem akarom!
Szia!
Én Italmondóra emlékszem. Mintha őket hívtam volna fel, és küldték ki postán a lehúzót. 3200 Ft volt ha jó a memóriám... De felhívod/felhívjátok őket, és rögtön megmondják mi merre hány méter lehúzó ügyben!
Sziasztok af1 rotax blokkhoz tőmités szett eladó 1 be vagy külön is ha valakit érdekel irjon rám .postai ut megoldható de csak ha megvan rá a pénzed....
A DOT-szám utolsó három (2000 előtt) vagy utolsó négy (2000 után) számjegye mutatja a gyártás idejét. A DOT-szám minden esetben megtalálható az abroncs egyik oldalfalán.
Értelmezése pedig a következő: a három számjegyűek első két számjegye a gyártás hetét, utolsó számjegye pedig a gyártás évszámának végét jelenti. Pl.: 358 = 1998 35-ödik hete.
szerintem az a guminak adatai! menyivel lehet közlekedni meg menyi súlyt bir! szerintem! de remélem segitetem!
A négy számjegyű DOT-oknál az első két szám szintén a gyártás hetét, míg az utolsó kettő az évszám végét jelentik. Pl.: 2305 = 2005 23-adik hete.
Af1 Futura 50!
Hűtőtömítőt ne tölts bele! Az erre nem való. (egyébként nekem vannak pozitív tapasztalataim hűtötömítővel)
Ugyanis az AF1 blokkja tök ügyes, mert ha elmegy a vízpumpa szimemringje, nem a váltóba folyatja az olajat, hanem a blokk elejébe. Jóesetben van ott egy luk, amin kifolyik, lehet neked el van tömődve.
Bontás nélkül nem fogod megúszni, de széthúzni nem kell a blokkot. Le kell ereszteni a váltóolajat, és elől van a vízpumpa tengelye. Azt egy csavar oladása után (meg fogod látni) komplett csapágyházastól, szimemringestől ki lehet venni. (hja,a vizet is le kell ereszteni) aztán ki lehet cserélni a szimemringeket.
Nincs valakinek egy normális úszója vhsb 34-es karbihoz?
Köszi!
üdv
Mit lehet ilyenkor tenni?
Szerintetek megérne egy próbát a Hűtőtömítő adalék? Vagy szét kell bombázni a blokkot? Azt nem akarom!
Én Italmondóra emlékszem. Mintha őket hívtam volna fel, és küldték ki postán a lehúzót. 3200 Ft volt ha jó a memóriám... De felhívod/felhívjátok őket, és rögtön megmondják mi merre hány méter lehúzó ügyben!
Értelmezése pedig a következő: a három számjegyűek első két számjegye a gyártás hetét, utolsó számjegye pedig a gyártás évszámának végét jelenti. Pl.: 358 = 1998 35-ödik hete.
szerintem az a guminak adatai! menyivel lehet közlekedni meg menyi súlyt bir! szerintem! de remélem segitetem!
A négy számjegyű DOT-oknál az első két szám szintén a gyártás hetét, míg az utolsó kettő az évszám végét jelentik. Pl.: 2305 = 2005 23-adik hete.
karbi sajna nincs
S1246A