Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Szükségem lenne egy jobb oldali lábrtartókonzolra. (ahol a hátsó fékpedál van)
Akinek van,az írjon már rám! Ha kérhetem. És lehetőleg,fekete kéne :D
Akkor úgy kérdezem hogy van valakinek AF1 sintesi 88
kuplung bowdene bontott eladó?
Háát az attól függ. Rotax 123-as blokkú Af1-é, és RS-é jó lehet, de valószínűleg az RS-é rövid az AF1-be, ugyanis módosították a blokkba csatlakozás helyét! Ha van rá lehetőséged, próbáld ki mielőtt megveszed.
Egyébként szerintem itt lesz olyan AF1-et bontó, aki tud neked adni...
Megvan ha érdekel ide írj.keki@euromail.hu
50 és 125 alkatrészek továbbra is eladóak, főtengelytől az olajzófogasokig, RV blokktól a Rotax 127-ig sokminden.
' kérdésem lenne hozzátok help help!
Van 1 aprilia AF1 sintesi 88-as évjáratú motorom!
Úgy vettem hogy nincs benne kuplung bowden!Azt szeretném tudni hogy az rs 125 kompatibilis ezzel?-Szóval jó lenne hozzá az rs kuplung bowden az AF1 be? Előre is köszi!
Figyelem a képgalériámban friss eladó alkatrészek!
Zoli, vinném a féknyerget meg a telókat.
Írtam mailt.
koszonom szepen a tanacsot!megprobalom rakotni az izzot es jelentem mi a szitu.udw
Könnyen lehet. Köss egy 12 V 21 W-os izzót a mágnes helyére, és nézd meg világít-e? (2500 alatt, 7800 felett, érdekes. Ha jó, akkor van, mikor erősen világít, van, mikor gyengébben)
NAh halli, MEgvan még a lámpa? Érdekelne! és plexid van?
eladó 125ös elsőteló 6ezer ft
Hali!
Valakinek nincs eladó gyári első villája Sport Pro-hoz?
Sziasztok!

ELADÓ GYÚJTÁS!

Trafó, alaplap, (lendkerék nincs már meg).

Árban rugalmas vagyok, egyben olcsóbb.
hello!nekem van egy 1991es 125ccm AF1 em es az a gond,hogy nem nyit a power..mikor rakotottem 12voltra kulon akkor nyit,de mikor viszaszereltem nem.szowal lehet,hogy nem jo az elektronkaja?segitsetek..elore is koszonom
Igen,igen.Tudom.. Ott nekem szivárog az olaj egy kicsit,de húzok a csavaron,és ennyi. Ahová az olajos csövet kell tenni.
Az olajpumpán van jelölés. 2, vagy 3 rovátka, amelyek azon a tárcsán vannak, amelyeket a gáz fordít, ezzel szemben meg van egy álló rovátka, elvileg 0, és max gáz között a két mozgó rovátka között kell lennie az állónak. Így elvileg megfelelő mennyiséget szállít. És jellemzően ezzel nincs is gond. Persze azért ezek a motorok benn vannak a korban..
Igen,igaz.Lehet,hogy értelmetlen,de valaki csak megtervezte.Rosszul,de megcsinálta a visszajelzőt. :D De az én tankom üres belül,nem láttam benne úszót.Meg serut se láttam,ahová köthetném a visszajelzőt.
És így,hogy nincs tartalékom,elég vicces a motorozás,ugyanis én is szeretem élvezni a power adta örömöket.. :D Tavaly keveset motoroztam,de akkor is sikerül kitankolnom. Nem is egyszer.
Ja,és az olajtartálynál sincsen bekötve a cucc.Bár az nem fogy ki olyan hamar. Sokszor mondják,hogy a külön olajzást ki kell kötni,mert blablaa.. Azt honnan tudom,hogy megfelelő-e a kenése? Vagy,hogy van-e kenése :D
Annak a lámpának? Őszintén? Semmi! Egy úszó van a tankban, fél tanknál már minden fékezésnél bevillog a lámpa. És mikor már igen kevés van benn, ugye folyamatosan világít. Persze ha nincs tartalék a csapon, akkor azért jól jön! Egyébként csak annyi, hogy így tökéletesen működő a motor.

Egyébként miért akarsz csapot cserélni? Abba lehet tömítést is cserélni... Ráadásul a simson csaptömítés jó bele.. (ülepítőtartályos) legalábbis az enyémbe, és az RS csapba jó volt. 100 Ft-ért érdemes megpróbálni! Csak összerakásnál be kell olajozni a tömítést, és fokozatosan meghúzni a csavarjait, és közben forgatnia csapot. (ha nem így teszel, egyből meghúzod a csavarokat, megszorítod a kart. De teljesen be lehetett húznia csavarokat, több lépcsőben, forgatva a csapot)
Fúú. Telefonálnom kéne,és akkor tudnék valamit mondani. De nem akarom,hogy emiatt valami hátrányod legyen,vagy ilyesmi,úgyhogy ha gondolod,hírdesd meg másnak. Hirtelen nem tudok neked pontosabb időt mondani.. Lehet,hogy sikerül még ma elintéznem,és megtudom,mennyibe fáj.
Oké,majd eltömítem az özönvíz után. Legalább nem én vagyok az egyedüli,akinek onnan sziverág,ilyen érdekesen.De be tudom kötni,vagy érdemes bekötni? Műanyag a tank.
Olajtartály szintjelzőnél azért tudom, hogy szétszedhető, mert nálam is ez a gond előállt. Állíndóan olajcsepp volt a motor alatt, az olajtartálytól. Először nyilván csövet cseréltem, akkor is. No végül rájöttem, hogy a szintjelző vezetékétől szivárog nekem is! Ekkor szedtem ki a vezetékeket, és letömítettem. Hogy mivel, nem emlékszem már, talán kis zsugorfóliát húztam rá, vagy tömítőpasztát kentem a vezetékre, mielőtt betoltam. Ezzel megoldódott a szivárgás.
Van egy jelzőlámpa a műszerfalon. Arra gondoltam.
De a műanyagtanlkosra asszem nem jó a simsonos csap.
Vegyél megbízhatóbb helyről gyertyát. Pl Nagyvas.
Egyébként ha úgy is gond van, akkor érdemes megnézni minden rendben van-e a motoroddal. NGK B10 EG a belevaló ugye. 9-esnél alacsonyabb hőártákűt ne használj! De a 10-es, tűelektródás a belevaló!
BR9ES - NSR-ben és Mitoban is bevált nálam, klasszikus nagy elektródás gyertya, nehezen köpi be a motor (kb egy ezres), folyamatos csutkagázhoz inkább:
BR10EG - tűelektródás, 3000 km gond nélkül Mitoban (kb 3ezer)