Szerintem normális az a hang...az összes motornak van egy kis kuplung hangja...az újaknak is.
Az enyémnek is volt 125 2t behúztam akkor elhalkult ha kiengedtem akkor volt...de am rendesen ment nekem is...
Tegnap kész lett a motorom. Nagyon jó meg minden de van egy kis aggasztó hang a kuplung felőli résznél! Ha behúzom a kuplungot akkor egy kicsit halkabb lesz, de még akkor is hallható! Valakinek valami ötlete? Az összes csapágy szimering új, főtengely is, és új kuplung lamellaszett van benne! Majd délután teszek fel videót a hangról hogy mit ad ki!
Amúgy rendesen megy!
A 160-as pollini fasza meg minden, de a motorodnak lesz olyan fogyasztása,mint egy rossz Zil-nek.
Én május elején vettem egy sport pro-t és most sajna még az 50ccm+ kipuff van rajta, mert nem találok 3 csavaros 125 ccm3-et,de így is megy 140-t, és most nagyon visszafolytja az a szar kipuff.... a múltkor még be is durrant annyira nem tudja kihajtani magából a szart.
Ha valalaki tud nekem mondani egy jó kipuff-t szóljon!
Nézegettem Zotya képeit.Amit linkeltél. Az a pályás kép,valami gokart pálya? :D Egyszer én is kimennék valami pályára,kipróbálni,hogy milyen. Ott legalább nincsenek méteres kátyúk. De nincs valami nagy tapasztalatom az ilyesmiben.
Jajj,igen,igen,köszi a képet! De,az oldalidom ezen se eredeti,vagy igen? Sok ilyen motort láttam,mindegyiket más-más festéssel.. Az enyémben is van lila,éppen ezért kicsi esélye van annak,hogy az eredeti színeket kapja.
Háát.. A Futura Replica.
A motorrevü használttesztjében benne volt valamikor.
Asszem Loris Reggiali festését kapta, eredetilega plaxin viselte az aláírását.
Eredetileg valahogy így nézett ki: (ZotyaVFR motorja) http://bikepics.com/pictures/9... (a plexi ezen sem eredeti)
Amúgy amik nekem nagyon tetszenek:
A saját sima Replicam, a Futura Replica, a '98-as Rossi Replica Rs, illetve van RSV 1000 Retro Af1 festéssel. Egy ilyen festésű (de nem eredetileg) motorról van egy kb friss cikk az origón, érdemes elolvasni!
Szia. Igen,40-es a teló. Igazából nem tudom,milyen az a zászlós tank,mert ezen egy karbonos van. :) Csak kicsit strapált,úgyhogy amint nem lesz vele gondom,meg az idő is olyan lesz,festetném,hogy mutatós legyen.
De amikor lánckereket vettem hozzá,akkor vicces volt,hogy a szakkönyvben nem találtak olyat,hogy Futura Replika,vagy hasonló. Valaki azt mondta,hogy az a hivatalos neve.Úgyhogy ha bármi kell a boltból,egyszerűen SP-hez kérem.
De ennek a fényezése valamelyik versenyző bajnoki motorja színeit viseli,nem? (gyárilag)
És köszi a gumma méretet,még én sem tudom,de kiderítem.Most 140-es van hátul,de az gond nélkül elfér. Valaki hírdetett gumikat,amik még szinte újak,de a hátsó az 150-es,ezért kérdeztem.Idővel azt is vennék rá.Bár a mostani nem kopott,csak kicsit öreg,és repedezett a széle.
A szelep mozgató elektronika bizony szokott tönkremenni. De az vagy jó, vagy nem! Nemigazán van átmenet. Modnom, ki kell lámpázni! Egy 21 W-os izzót kell kötni a mágnes helyére. Ez 2500 alatt, és 7800 felett gyengén kell világítson (5V-ot kap) míg mikor 7800 fölé forog, illetve leesik a fordulat 2500 alá, akkor 1 másodpercig fényesen világít (12V-ot kap)
Ez a legbiztosabb módszer. Elvileg ha működik alul, akkor felül is. Ellenben ha alul nem, érdemes fenn megnézni, mert pl a Red Rose elektronikája alul nem nyit, csak felül.
A mágnes mozgását első körben állítsd picire (3-4 mm) Ha így behúzza, jó, érdemes kiszerelni, kipucolni, megolajozni. Bizony a vasag is be szokott szorulni.
Az enyémről. Nem használom 3 éve. Sajnos túl karbantartásigényes ahhoz, hogy évi 10-12 e km-t motorozzak vele évente. És a hyo 650-es létére kevesebbet is eszik. Így már csak emlék. De annak megmarad! (természetesen van rendszám, a nevemen van, de lejárt a műszaki, és nincs biztosítása, egyébként csak oda kéne tolni a műszakira, és átmegy!)
Arról, hogy nincs olajfolyás, szóval nem kell csodálkozni, jó szerkezet ez, könnyű rendben összerakni, és nem ereszt utána. Persze ezek már 18-22 éves motorok, gyakorlatilag a legtöbbre ráférne, hogy atomjaira szedjék értő kezek, és mindent pucolva, rendbetéve rakják össze. Gyakorlatilag ha jó a motorja, akkor ez pár ezer Ft-ból, meg jónéhány munkanapnyi melóból meglehetne, és ha nem is új, de műszakilag remeke motor válhatna belőlük. De ehhez kell azért egy pici hozzáértés! (sajnos egyre jobban azt kell modnanom, nem is kevés, mert sajnos sokaknak nem áll rá ilyen munkára a keze. Nincs ezzel semmi gond, én pl főzni nem(/sem) tudok...
Érdekelne hg nincs-e valakinek RV4-hez eladó kuplungja és esetleg a blokkba a fordulatszámmérő kis fogaskerék.
Az enyémnek is volt 125 2t behúztam akkor elhalkult ha kiengedtem akkor volt...de am rendesen ment nekem is...
Szerintem nem probléma.
Tegnap kész lett a motorom. Nagyon jó meg minden de van egy kis aggasztó hang a kuplung felőli résznél! Ha behúzom a kuplungot akkor egy kicsit halkabb lesz, de még akkor is hallható! Valakinek valami ötlete? Az összes csapágy szimering új, főtengely is, és új kuplung lamellaszett van benne! Majd délután teszek fel videót a hangról hogy mit ad ki!
Amúgy rendesen megy!
Valaki segítsen!
(mersz este és hasonlók)
A rabócsiringről meg tájékoódhatsz az oldalukról.
Jellemzően a gokartpályák egynapos díja 5-7 ezer forint.
Én május elején vettem egy sport pro-t és most sajna még az 50ccm+ kipuff van rajta, mert nem találok 3 csavaros 125 ccm3-et,de így is megy 140-t, és most nagyon visszafolytja az a szar kipuff.... a múltkor még be is durrant annyira nem tudja kihajtani magából a szart.
Ha valalaki tud nekem mondani egy jó kipuff-t szóljon!
'91-es 125-ös Futurába van valakinek eladó kmóra meghajtója?
Kecskemét, kakucs, e ring ,Pring(ostfiasszonyfa) meg a nyírnemjuteszembe ring
A motorrevü használttesztjében benne volt valamikor.
Asszem Loris Reggiali festését kapta, eredetilega plaxin viselte az aláírását.
Eredetileg valahogy így nézett ki: (ZotyaVFR motorja) http://bikepics.com/pictures/9... (a plexi ezen sem eredeti)
Amúgy amik nekem nagyon tetszenek:
A saját sima Replicam, a Futura Replica, a '98-as Rossi Replica Rs, illetve van RSV 1000 Retro Af1 festéssel. Egy ilyen festésű (de nem eredetileg) motorról van egy kb friss cikk az origón, érdemes elolvasni!
De amikor lánckereket vettem hozzá,akkor vicces volt,hogy a szakkönyvben nem találtak olyat,hogy Futura Replika,vagy hasonló. Valaki azt mondta,hogy az a hivatalos neve.Úgyhogy ha bármi kell a boltból,egyszerűen SP-hez kérem.
De ennek a fényezése valamelyik versenyző bajnoki motorja színeit viseli,nem? (gyárilag)
És köszi a gumma méretet,még én sem tudom,de kiderítem.Most 140-es van hátul,de az gond nélkül elfér. Valaki hírdetett gumikat,amik még szinte újak,de a hátsó az 150-es,ezért kérdeztem.Idővel azt is vennék rá.Bár a mostani nem kopott,csak kicsit öreg,és repedezett a széle.
Ez a legbiztosabb módszer. Elvileg ha működik alul, akkor felül is. Ellenben ha alul nem, érdemes fenn megnézni, mert pl a Red Rose elektronikája alul nem nyit, csak felül.
A mágnes mozgását első körben állítsd picire (3-4 mm) Ha így behúzza, jó, érdemes kiszerelni, kipucolni, megolajozni. Bizony a vasag is be szokott szorulni.
Az enyémről. Nem használom 3 éve. Sajnos túl karbantartásigényes ahhoz, hogy évi 10-12 e km-t motorozzak vele évente. És a hyo 650-es létére kevesebbet is eszik. Így már csak emlék. De annak megmarad! (természetesen van rendszám, a nevemen van, de lejárt a műszaki, és nincs biztosítása, egyébként csak oda kéne tolni a műszakira, és átmegy!)
Arról, hogy nincs olajfolyás, szóval nem kell csodálkozni, jó szerkezet ez, könnyű rendben összerakni, és nem ereszt utána. Persze ezek már 18-22 éves motorok, gyakorlatilag a legtöbbre ráférne, hogy atomjaira szedjék értő kezek, és mindent pucolva, rendbetéve rakják össze. Gyakorlatilag ha jó a motorja, akkor ez pár ezer Ft-ból, meg jónéhány munkanapnyi melóból meglehetne, és ha nem is új, de műszakilag remeke motor válhatna belőlük. De ehhez kell azért egy pici hozzáértés! (sajnos egyre jobban azt kell modnanom, nem is kevés, mert sajnos sokaknak nem áll rá ilyen munkára a keze. Nincs ezzel semmi gond, én pl főzni nem(/sem) tudok...