Szia!
Majd tegyél már képet a lánckerékről
kiváncsi lennék ha esetleg fent van motoron is hogy ott hogyan mutatt, mert még 17-estől soha nem láttam nagyobbat.....
Amúgy.. Jó ha tisztázzátok, hogy ki merre lakik. Mert ha messze egymástól, előre utalva mondjuk 4-500 Ft a posta, utánvéttel 1500-1800. Ha meg mondjuk te pesti vagy, akkor ennyiért megkapod az újat, úgy hogy érte mész, vagy egy haverod megkéred, aki arra lakik...
Ilyen relatíve "olcsó" dolgoknál bizony a posta jelentős tétel lehet..
www.nagyvas.hu Japán JT lánckerékről van szó. (felül erőátvilet, lánckerekek - JT és kiválasztod, hogy aprlilia AF1. Vigyázz, a korai szériára picit másfajta kell a katalógus szerint, az drágább, de a tied tuti Rotax 123-as blokkal szerelt, így kb mindegy milyen évjáratot választasz 89-92-ig)
Nyilván vagy elmész érte (gazdagrét talán a neve annak a résznek pesten) vagy + posta.
Amúgy gondoltam ZZ4, és te se tudjátok mennyi az új De gondoltam azért ez így durva lenne... Ezért kell mindíg utánanézni az új árnak, mert sokszor a bontottat kapja meg a júzer új áron...
Látod én is így voltam mint te,mikor megszámoltam a fogakat úr isten,hogy lehet ez?én is sokallottam úgyhogy most túrok valahol egy 16-os fogaskereket.
Elől 20 fog? Az hogy a búbánatba fér ott el? A gyári áttétel a nagyon koraiaknak 16/36, a tiednek 16/37, a Futurának 16/38 ha jól emlékszem. Az elsőt mindenképpen cseréld le! Akár úgy, hoyg valakitől szerzel egy kb jó használt 16-os elsőt. Minden mást kár piszkálni, ez a baja...
na most végeztem nem rég a szúnyogok szét csíptak ....
megcsináltam amit írtatok,karbi ki pucolva,kipufogó szelep nem volt koszos a szívó membránon semmi rendelleneset nem tapasztaltam a karbiban is jó s szint légszűrő nem veszélyes,de még mindíg nem az igazi most már kezdek egyre jobban a lánckerékre gyanakodni én is sokaltam a 20-at.
rendben de nekem már a karbiba nincs szűrő csak az az egy van ami a tank és karbi között van.még a benzin szintet nem néztem lehet akkor vissza teszem a tű szelepet ahol volt.megpucolom ezeket a dolgokat amiket írtatok és meglátom mi lesz de azért csak nagyon menni kéne ezzel a hengerrel? volt aki azt mondta lehet gyűrű problémája van. de szerintem az téved.
Nem baj, hogy felvettél, csak nem használom már vagy 3 éve... Így sajnos sokra nem mész velem. itt is hétköznap vagyok, de bátran írd ide a gondod, többen is válaszolunk rá.
A benzinszűrőt kiveheted persze, de azért idővel érdemes betenni újat. Egyébként a porlasztóba is van szűrő, le kell venni a becsatlakozó cső fedelét (egy csavar fogja) alatt meg kipucolni.
A benzinszintet amúgy a kb a legmagasabbra szokták, amivel kcisit megdöntve a karbit még nem ömlik a benzin. De csak óvatosan, mert ahogy hajlítgatod az úszó fülét, egyrészt letörhet, másrészt ha úgy áll, akadhat, és ezért nem zár. A membránt meg ha kiszereled, látod, hogy ráfekszenek-e a lapoka házra, ép-e a ház gumírozása. Hja, és azt is nézd meg, milyen membrán van rajta! Lemez vagy műanyag.
Amúgy a kopresszió kétüteműnél sokat nem árul el. Állítólag van olyan ultraerős Mito henger, ami újkorába is csak 6 baros végnyomást ad, de erősebb, mint a gyári...
Szerintem szép alaposan tisztíts meg mindent:
karbi
kipffszelep
légszűrő
gyertya
Kipuffszelep éllel felfele megy a helyére.
Megjegyzem 6.-ba valószínűleg nem fog kiforogni. Hja, és érdekes lenne hány fogú lánckerekek vannak rajta.. 16/37?
Te tudsz rajta állítani, hogy jobb legyen, de aki nem hallja meg, annak ez vakszerencse.. És sajnos általában csak tekerget...
Egyszer egy ismerős vett egy Fanticot. Kosárba. Én raktam neki össze. Szenzációs kismotor volt, olyan 70-es, egy gyűrűs, az is L gyűrű, 20-as karbival. No az úgy el volt állítva, napokig szórakoztam, mire jó lett. De aztán szenzációsan ment!
Már mértem benne kompressziót is!
Hidegen 11 volt benne a kompresszió.
Hogy tudom a membránt le tesztelni és a szintet mennyire állítsam be?
nem lesz baj hogy semmi nem szűri meg az üzemanyagot?
Majd tegyél már képet a lánckerékről
kiváncsi lennék ha esetleg fent van motoron is hogy ott hogyan mutatt, mert még 17-estől soha nem láttam nagyobbat.....