Jójó,megnéztem,de hátsó is kéne,ha van Ééés,köszi.
Szerintem a jövő héten betolom a MaxxPowerbe a szekeret,és megmérik a kompressziót. Bár szerintem azzal nem lesz gond.
A külön olajtartályos az, amelyiken a fékolaj egy kis műanyag tartályba van, amit egy gumicső köt össze a főfékhengerrel.
Az egybetartályos peig, mikor a tartály a főfékhenger öntvényében kialakított, szögletes tartály két csavrral rögzített alu fedéllel.
Egyik napról a másikra kezdte el?
A porlasztópucolás jó dolog. Állítgatni totál felesleges! Az magától nem mászik el, ha kopik is, ennyire tuti nem! Ráadásul ha kiforgott 13 e -ig, akkor könnyen lehet, hogy szegényen járt.
Ilyen tüneteket okozhat gyújtásgond:új gyertyát mindenképpen érdemes beletenni, és a gyertyakábelről lecsavarni a pipát, egy picit rövidítania kábelen, ugyan így a másik oldalán is, a jó hír, hogy ilyet szerintem komolyabb gyújtásgond nem igen okoz.
Aztán ha a membrán beteg, az is hasonlóan működik, és ha tömítetlen a forgattyúsház (szimmering). Elsőre ezek jutnak eszembe. Porlasztót tekergetni, ha nem állítottál rajta, és az után csinálja, akkor teljesen felesleges! Lehet, hogy nem töükéletes a karburálás, de azért ennyire nem mászhat el! (nyilván ha lukas az úszó, nem tömít a tűszelep, akkor azokat cserélni kell)
sziasztok azt akarom megkérdezni hogy valaki nem tugya hogy mi a baj?
olyat csinál a moci hogy nincs szikra!
a tekercsböl csak a piros kábelen jön fel a áram abol a 3 kábelböl ami a trafóba megy!
de viszont a trafóm is tákolva van!
mérteem a tekercset !
nincs szakadás!
a tafón olyan tákolás van hogy a trafóba ugy van belecsdavarozva a pipakábel!
szerintem vagy a trafó vagy a tekercs vagy a lendkerék!
multkor szetem le a lendkereket és tiszta por volt a tekercs!
és ez a por szerintem a lendkerékböl jöt!
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget vagy tippet!
Most vettem egy 125-ös Aprilia Af-1-et és olyan problémám van hogy ha megyek a mocival és eléri a pówer nyitási fordulat számot olyan 7000 utánna olyat csinál hogy 8500 -nál érdekes hang jön ki a motortól mint ha valami szikrázna és a motor egyszerűen leáll mintha le vetted volna a gyújtás!Akkor behúzom a kuplungot kicsit gurulok és kiengedem aztán beindul és mehetek tovább.Kérlek ha tudd ebben valaki segíteni az írjon hogy mit nézzek meg rajta vagy mit csináljak vele?! Előre is köszi a segítséget!
Először tisztítsd ki a karburátorodat és a levegőszűrődet alaposan!
Lehet hogy megoldja egyből a problémádat.
Ha ez nem segít, akkor arra tippelek hogy sokat kap a géped. Levegőt kell neki adni, vagy szegényíteni egy kicsit a keveréken.
A karburátor súbertűjén levő zégergyűrűt tedd egy rovátkával feljebb, és ha van levegőcsavarod akkor azt tekerd be tövig majd 1,5-2 fordulatot ki(optimális).
Ha semmi változás nézd meg a powert:
Ha elektromos a powered, akkor nézz meg annyit hogy mozog-e rendesen a powernyelv, vagyis a powermotor húzgálja-e bowdent. Ha ez jó ezután húzgáld meg a kezeddel is, hogy halljad, visszatér alaphelyzetbe a nyelv.
De nemárt neki egy powernyelv takarítás sem.
Sziasztok!
Kérdésem a köv lenne, aprilia af1 123 rotax nem pörög ki teljesen. Eddig akár 13e ig is forgott és most ha teljes gázt adok akkor csak dadog. Foly. gázadásnál normálisan gyorsul de ha elérem a teljes gázt akkor dadog, ha minimálisan visszaengedek belőle egy kicsit akkor egyenletesen jár.
Hol kezdjem a hibakeresést karbi?, gyujtás?, power?
Előre is köszi a segítséget.
Ata
Hellosztok!
Nics valakinek sintesihez a karburátor és a légszűrő közé olyan összekötő gumicsöve?
Dellorto vhsb 34-es karbi van rajt, aminek 64 mm a külső átmérője, a doboz belsője pedig kb 63 mm.
Megköszönném ha valaki tudna segíteni.
Én is remélem! :D Aprilia és olajtartályos... Nem tudom milyen ami nem külön olajtartályos.. :D Igen én is tanakodtam azon, DE árban ugyan ott lennék, mert 5000-be tudok/tudtam volna egyik kollegától venni egyet a fórumon keresztűl. És ha azzal is ez a gond, akkor nemhogy előrébb vagyok, hanem hátrébb.. :S Ezért dötnöttem első lépésnek a felújítószett mellett.
Milyen a főfékhengered? Gondolom nem külön olajtartályos... Kívánom, hogy jó legyen, de sajnos én azt hallottam, ez a főfékhenger kopása, és nem elég nekia felújítószett. Mitogrei azt javasolta erre, hogy csere. Újabb, külön olajtartályos munkahengerre, szeritne azok jobbak.
Szerintem a jövő héten betolom a MaxxPowerbe a szekeret,és megmérik a kompressziót. Bár szerintem azzal nem lesz gond.