Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jójó,megnéztem,de hátsó is kéne,ha van Ééés,köszi.
Szerintem a jövő héten betolom a MaxxPowerbe a szekeret,és megmérik a kompressziót. Bár szerintem azzal nem lesz gond.
Hello.
Engem érdekelne,ha még megvan a sárvédő. A vicces az,hogy egyszer már felvettelek msn-re,csak nem talállak.
Ez a felhasználó neve. 19657-es hozzászólás.
azigen!
nem tartiod 1 kicsit nagyra?
amugy trafó az bisztos hogy jo!
ma néztem
holnap megnézül a lendkereket meg a tekercset!
Hello!
Megcsináltam mindent a helyzet változatlan.
Nézem a köv. választ hátha az lesz a megoldás. A gyertya a gyujtás stb...

Köszi Attila
Értem. Köszönöm az infókat... Megint okosabb lettem
Mosmtár tudom hogy milyen a nem külön olajtartályos
Szia. Megvan még a plexid? A képeid között láttam. Egy szürke/zöld fejidomon volt egy átlátszó plexi.
Okés.Rakj fel képet.
Jójó . Milyen Szabóka?:D Helyes,mert nekem a karbon sárvégőm egy kicsit megviselt.. Nem lehet meghúzni,mert a csavarnál ki van szakadva.. :D
A külön olajtartályos az, amelyiken a fékolaj egy kis műanyag tartályba van, amit egy gumicső köt össze a főfékhengerrel.
Az egybetartályos peig, mikor a tartály a főfékhenger öntvényében kialakított, szögletes tartály két csavrral rögzített alu fedéllel.
Egyik napról a másikra kezdte el?
A porlasztópucolás jó dolog. Állítgatni totál felesleges! Az magától nem mászik el, ha kopik is, ennyire tuti nem! Ráadásul ha kiforgott 13 e -ig, akkor könnyen lehet, hogy szegényen járt.

Ilyen tüneteket okozhat gyújtásgond:új gyertyát mindenképpen érdemes beletenni, és a gyertyakábelről lecsavarni a pipát, egy picit rövidítania kábelen, ugyan így a másik oldalán is, a jó hír, hogy ilyet szerintem komolyabb gyújtásgond nem igen okoz.
Aztán ha a membrán beteg, az is hasonlóan működik, és ha tömítetlen a forgattyúsház (szimmering). Elsőre ezek jutnak eszembe. Porlasztót tekergetni, ha nem állítottál rajta, és az után csinálja, akkor teljesen felesleges! Lehet, hogy nem töükéletes a karburálás, de azért ennyire nem mászhat el! (nyilván ha lukas az úszó, nem tömít a tűszelep, akkor azokat cserélni kell)
Az kemény.
Nekem vannak alkatrészeim hozzá!

trafó: 15k
Lendkerék: 15k
Alaplap: 20k

Egyben: 40
sziasztok azt akarom megkérdezni hogy valaki nem tugya hogy mi a baj?
olyat csinál a moci hogy nincs szikra!
a tekercsböl csak a piros kábelen jön fel a áram abol a 3 kábelböl ami a trafóba megy!
de viszont a trafóm is tákolva van!


mérteem a tekercset !
nincs szakadás!
a tafón olyan tákolás van hogy a trafóba ugy van belecsdavarozva a pipakábel!
szerintem vagy a trafó vagy a tekercs vagy a lendkerék!
multkor szetem le a lendkereket és tiszta por volt a tekercs!
és ez a por szerintem a lendkerékböl jöt!

tudna valaki segiteni?
elöre is kösz!

Sziasztok!

eladó minarelli Rv blokkhoz tartozó lendkerék..(fogaskoszorús)
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget vagy tippet!
Most vettem egy 125-ös Aprilia Af-1-et és olyan problémám van hogy ha megyek a mocival és eléri a pówer nyitási fordulat számot olyan 7000 utánna olyat csinál hogy 8500 -nál érdekes hang jön ki a motortól mint ha valami szikrázna és a motor egyszerűen leáll mintha le vetted volna a gyújtás!Akkor behúzom a kuplungot kicsit gurulok és kiengedem aztán beindul és mehetek tovább.Kérlek ha tudd ebben valaki segíteni az írjon hogy mit nézzek meg rajta vagy mit csináljak vele?! Előre is köszi a segítséget!
Először tisztítsd ki a karburátorodat és a levegőszűrődet alaposan!
Lehet hogy megoldja egyből a problémádat.

Ha ez nem segít, akkor arra tippelek hogy sokat kap a géped. Levegőt kell neki adni, vagy szegényíteni egy kicsit a keveréken.

A karburátor súbertűjén levő zégergyűrűt tedd egy rovátkával feljebb, és ha van levegőcsavarod akkor azt tekerd be tövig majd 1,5-2 fordulatot ki(optimális).

Ha semmi változás nézd meg a powert:

Ha elektromos a powered, akkor nézz meg annyit hogy mozog-e rendesen a powernyelv, vagyis a powermotor húzgálja-e bowdent. Ha ez jó ezután húzgáld meg a kezeddel is, hogy halljad, visszatér alaphelyzetbe a nyelv.
De nemárt neki egy powernyelv takarítás sem.

Nem hiszem hogy gyújtás lesz.
Sziasztok!
Kérdésem a köv lenne, aprilia af1 123 rotax nem pörög ki teljesen. Eddig akár 13e ig is forgott és most ha teljes gázt adok akkor csak dadog. Foly. gázadásnál normálisan gyorsul de ha elérem a teljes gázt akkor dadog, ha minimálisan visszaengedek belőle egy kicsit akkor egyenletesen jár.
Hol kezdjem a hibakeresést karbi?, gyujtás?, power?
Előre is köszi a segítséget.
Ata
Lapozz vissza, 19657-es Hsz Szabóka. Ő árul első sárvédőt (ez én egykori motoromon volt, sokkal jobban megy tőle ) És Barcikán van.
Szia!

Nekem van egy felesleges láncvédőm... Hazaértem holnap, teszek fel képet róla!
Sziasztok!
Van egy alsó villakiflim 125-ös sinetsihez.
Nem érdekel valakit?
Felesleges, és hátha valakinek pont az kell.
Hellosztok!
Nics valakinek sintesihez a karburátor és a légszűrő közé olyan összekötő gumicsöve?
Dellorto vhsb 34-es karbi van rajt, aminek 64 mm a külső átmérője, a doboz belsője pedig kb 63 mm.
Megköszönném ha valaki tudna segíteni.
cső: hivj fell majd az alkatrészek ügyében.
érd:705377495
Én is remélem! :D Aprilia és olajtartályos... Nem tudom milyen ami nem külön olajtartályos.. :D Igen én is tanakodtam azon, DE árban ugyan ott lennék, mert 5000-be tudok/tudtam volna egyik kollegától venni egyet a fórumon keresztűl. És ha azzal is ez a gond, akkor nemhogy előrébb vagyok, hanem hátrébb.. :S Ezért dötnöttem első lépésnek a felújítószett mellett.
Milyen a főfékhengered? Gondolom nem külön olajtartályos... Kívánom, hogy jó legyen, de sajnos én azt hallottam, ez a főfékhenger kopása, és nem elég nekia felújítószett. Mitogrei azt javasolta erre, hogy csere. Újabb, külön olajtartályos munkahengerre, szeritne azok jobbak.