Szia! Kisebbre vettem a benzinszintet, a gyertyahézagot már vagy 50x beállítottam, karbiszűrő az tiszta volt, de még mindig olyan mintha sokat kapna...nehezen pörög fel a powernyitásig de ha elhagyja akkor repül...máűr végképp nemértem...tavaly így működött a motor... a lendkerék nem okozhat ilyet? mert amit hoztam azon nincs két lyuk a tetején az enyémen amit kivettem azon meg van. de sztem nem ez a baj...kisebb főfúvókára is gondoltunk már...mert ha pl leveszem a légszűrő szűkítőjét talán mintha jobb lenne...de ha a levegőcsavart kitekerem 2 fordulatot az alapjáratit úgy h kb 1800as alapjárat legyen, hirtelen gázra megfullad...ha a levegőcsavaron 1et vagy felet tekerek és úgy 2000es az alapjárat úgy nem fullad meg...innentől kezdve télleg nemtudom...
Köszönöm a segítséget ha van még vmi nyugodtan leírhatod
A benzin szint lehet gondot jelent. Úgy állíts be z úszót, hogy van a karbi alsó fele, az úszóház. Nah mármost, annak van egy pereme, ha megnézed látszik is, körbe van vezetve az úszóházban. Addig legyen benne benzin. Bőven elég annyi benzin a karbiba. Nekem is ilyen gondjaim voltak, csak nekem el sem indult, ezt beállítottuk itthon, meg a gyertyahézagot kisebbre vettük + karbit 80x áttisztítottam és el is indult utána. Karbi tisztás alatt értem a karbiban lévő szűrő tisztítását is, én ezt első néhány alkalommal nem tettem meg, nem is válogattam meg után a szavaimat... Ha ezek nem segítenek, írj,akkor megpróbálok többre visszaemlékezni !
Ok. Ha nem sikerül megszüntetni az olajfolyást a tömítések kicserélésével, és még meg lesz neked az első fék, akkor kell! Ez ezen a héten elválik majd!
Hali!
Tudom nem reklámos fórum,de érdemes elgondolkozni!Profi sisakokat ennyiért?Igen!
Eladó vadi új Nitro N766VX sisakok!
Akciós ár:29900 helyett 19900-ért!
Az akció csak erre a pár darabra él!Ha elfogy nincs több!
Kivehető-mosható bélés,karc-pára és szerszámmentesen cserélhető plexi,gyorszáras csat,fejtetőn integrált szellőző,orrvédő,bogárháló,sisakzsák,dobozában.
Elérhető még:
-Matt fehér:1 db XS-es
-Kék:1 db L-es
-Piros:1 db M-es és 1 db L-es
Kérdéseddel keress bátran!Postai utánvét megoldható!
20/974-1680
af1-en féloldalas lengő villa van aton a hátsó kerék ekcentrikus... fellazítasz 2 csavart alul a hátsókeréknél ami összefogja az agyat..a lánckerékfelöli oldalon találod ezt a csavart...utánna ha fellazítottad gyerekjáték...betámasztod köracéllal vagy csavarhúzóval valamelyik lyukon mert több is van rajta és elforgatod...ha nem megy üss rá kalapáccsal de finoman...ennyi kb...remélem tudtam segíteni
Már 3 napja folyamatosan "szopok" a motorommal...
Gyújtás kicserélve kompletten(alap, lendk, trafó,kábel, pipa,gyertya)
Folyamatos szikra a gyertyán.
Következő jelenségek: beindul a motor, de menet közben olyan mintha kurva sokat kapna. Amikor eléri a 7800at megindul mint az állat ahogy kell...miután megállok, alapjáraton ketyeg majd magától leáll...utána be sem indul csak tolásra...namost tegnap találtam olyan beállítást a karbin amelynél nem áll le alapjáraton. Ez úgy nézett ki hogy levegőcsavar egy fordulat ki, alapjárati meg betekerve úgy hogy 2ezer körül van az alapjárat...ilyenkor is döcögős, de van alapjárat és hirtelen gázadást is viszonylag jól visel nem HORKOL LE:) de menet közben viszont ugyanúgy szar. Membránt megnéztem, jól zárnak a lapok, de a benzint ha beleöntöm akkor magában kell tartania, vagy átfolyik rajta? Mert átfolyt idővel.
Lehet a benzinszintnek köze ahhoz hogy menetközben úgy viselkedik mintha sokat kapna? Ilyen karbibeállítások mellett nyáron normálisan viselkedett...egyedül a benzinszintet piszkáltam el de nem túlságosan...
ha leveszem a légszűrő szivacsot még rosszabb...
a gyertya mindig fekete és benzines is.
Súber a normális helyen, nagy karbi(37) miatt a zéger a legfelső rovátkában...így tökéletes volt tavaly...
Hello!
Te merre laksz?
És a műszerfalad a 125 sintesihez működőképes?
Mármint teljesen jók az órák, és van rajtuk plexi is?
Lehet hogy érdekelne egy kmóra egy ford mérő és egy hűfok, amennyiben tényleg potom az a pénz.
Köszönöm a segítséget ha van még vmi nyugodtan leírhatod