Kisebb hőértékű gyertyát ne használj! Pláne ennyivel kisebb! Legalább 8-9-es NGK kell bele, ez komoly dugattyúhibát okozhat.
Amúgy alapvetően új gyertya esetén szerintem nem. De egy meghajkurászás után már lenet megég a porcelánja, és akkor akár igen.
Szerintem ez a le egy, föl a többi, az a váltókaron ugyan az. Csak van, amikor rudazatos a váltó, van mikor csak hátranyúlik a kar a tengelyről. (asszem 50-es AF1 nél mindkettővel jött ki) És ugye e miatt nem mindegy. Nyilván rudazattal könnyen megfordítható, a nélkül macerás.
Hello Érdekelne a fejidom 6500 ft ba postával posta 1690 ja és izókat felfogatókat tartalmazza ez az ár? Képet küldj már róla nagyobb felbontásban! tomirx75@freemail.hu ra várom!
Leírom, hátha valakinek pont jól jön, vagy később hasznára válik... Meg amúgy is... Erre való ez a fórum
Székesfehérváron a Szent Flórián körút és a Budai út kereszteződésében van egy Aprilia márkabolt, és az egyik fele szakszervíz is, de bármilyen hozott motort is elvállalnak. Tehát amit írni akarok az az, hogy vettem náluk egy első fékmunkahenger felújító szettet 3500 Ft -ért, + nekem kell állnom a postaköltséget is a forgalmazótól, így kb 5000 pénzre jön ki a szett. Szerintem nem sok, azért cserébe hogy egy 100%-os féked lesz utána, ami később akár életet is menthet (ne kerüljön rá példa...)! De bármilyen alkatrésszel foglalkoznak!
Remélem valamennyit segítettem ezzel fórumtársaimnak!
persze létezik, de akkor az a fele egy 3sebkós.
háát, én azt mondom megér 1500ft-ot egy gyertya csere B10 vagy B9-re hogy most síma vagy íridium elektródás az egy dolog, jó a síma is.
Sziasztok!
Nekem 1 160as af1 em van!93as évjárat,hozzá szeretnék venni gyujtáskapcsolót!SÜRGŐS!a kapcsolóból ami eltört...4 szál jön ki!ha valakinek van ilyen,akkor az érdekelne minnél előbb!
Köszi,csáó
tel:0630/321-2119
Sziasztok.
Újra itt vagyok.Ha valaki olcsón meg szeretne szabadulni a sárvédőitől,írjon nekem! :D (hátra láncvédő is kéne)
Ha lenne,akkor érdekelne első és hátsó sárvédő sport pro-ra meg még plexi.
És ha valaki tudna egy helyet,ahol kaphatok ilyen indexet,azt is megköszönném.
És van valakinek szép visszapillantótükre? párban persze
Hali. A sebesség:1 le a többi fel. Létezik RV3-as blokk? Ez van a lánckeréknél: RV3 AP. (Most néztem meg) Én is most vettem. Elméletben ismerem csak a motort,mert ez a szakmám amit 5 évig tanultam. (autószerelő technikus) De motorokkal nem foglalkoztam még. Ha a gyertya hőértéke kisebb (NGK BP6), indulhat nehezen melegen?
Hellosztok!
Nics valakinek sintesihez a karburátor és a légszűrő közé olyan összekötő gumicsöve?
Dellorto vhsb 34-es karbi van rajt, aminek 64 mm a külső átmérője, a doboz belsője pedig kb 63 mm.
Megköszönném ha valaki tudna segíteni.
Hello! Én sem nagyon értek hozzá, hozzám is csak most került egy af1, az sem az enyém, csak egy jó barátomnak szerelgetem.
De annyit azért már sikerült megtanulnom, hogy ez egy sintesi.
a blokkod lehet RV, mivel az volt 3féle variációban legalább
csak berúgó, berúgó+önindító, és csak önindítós
a blokkon a lánckerék alatt megtalálod a beütést, hogy RV4 és utánna van még egy jelölés(berúgós vagy milyen) utánna egy R vagy egy L-> ez a váltó pozicionálást lehet megtudni(1le többi fel vagy 1fel többi le)
Ha te is néha rákattintanál az előzményekre, nem írnál hülyeséget. 1-2 hete nem én jöttem vele. Most hétvégén regisztráltam. Hogy örülj, megoldódott a probléma. Valaki írt,hogy nagyobb főfuvóka kell. Valószínű, mert mielött megvettem raktak rá egy 70-es pollinit, és a karb meg maradt a régi. Ideiglenesen feljebb vettem a subert + beálítottam a karbit hozzá. Most király. Az utazója 70-80 km/h a vége úgy 110-120. Nem te vagy az egyedüli szakértő. Szerintetek az én gépem melyik típus? Nem ismerem a történelmét.Most vettem. Milyen blokkom van ha olyan mint az RV4, csak nincs berugó, hanem csak önindító? Milyen gyertyát használtok?
Hááát 86-ban voltam 17 de nekem is a p20 volt az istenmotor . Még ma is bánom, hogy eladtam , 500 ccm 4 henger, 4 karbi, 1/4 fokos gyújtás egyedi építés...... hát ma is imádnám. Még akkor is ha ez most retró
Sürgősen eladó Dr 80as vashengerem.
egy dugatyú kell bele(7200ft)
a henger fala jó.. a henger ára 5000ft alku nélkül
ugyanitt egy am6ba való főtengely is.ösze kell rakni..(jó hajtókarral,hajtókar csapággyal....) 4000ft
képet nem tudok
érdeklődni telefonon inkább.
06203386215.. délután 2től..
Neharagudj Trakee, de tudom h mit tekergetek és mit állítgatok...nem az első af1-es a kezemben és karburátort sem az elsőt szedtem darabokra...úgyhogy mielőtt ilyeneket írsz jobb lenne meggondolni.
Én azért írtam kétségbeesetten (1000bocs) hogy nem jól megy gépem mert a fas_om kivan már hogy megvenné az egyik barátom már 3hete és nem tudom az istenért sem normális állapotba hozni. A másik ami miatt örjöngök hogy tavaly nyáron így hibátlanul működött...és kurvára nem értem most az egészet.
Amugy ezeken kívül mikor rákerült a 37es VHSB DellOrto nagyban javultak a menetteljesítményei, nyomatékosabb is lett és fönnt erősebb is. Nem azért lett rátéve mert húúú nagy karbi KEELLL...
Erről ennyit azt hiszem. Én mondjuk rád számítottam volna valami jó ötlettel...de ez a legnehezebb a fórumon motort szerelni.
További szép napot!
Csak tudod... Amit az RS topicba is leírtam. 2001-ben, 17 évesen apától kaptam az AF-1-et. Láttam egyet pesten, arról lógott minden, amit megvettünk meg Győrbe. Csak sejtettük, hogy ez így gyári, mert igen egybe volt, de ilyen motort nem láttunk előtte. Hazahoztuk. Hogy ami rajta van, annak úgy kell-e lenni, hogy hogy kell láncot állítani, semmit nem tudott senki! (ezt a csövet a kerékbe technikát pl sose csináltam, mindíg szétszedtem a hátulját) Nem volt hasonló motor a környéken, nem lehetett megnézi azon hogy van a távtartó a keréknél, stb stb. És erre lenne jó a forum. Hogy a tulajok átbeszélhessék, és ebből mindenki leszűrhesse, hogy z övé v alamiért rossz, mert nem így viselkedik, hogy rosszul van feltéve a sárvédő, stb stb. Vagy hogy igen, vízpumpa szimmeringet ki lehet cserélni blokkszéthúzás nélkül, tök jó helye lenne, hogy kitárgyalják, hogy az a membrán mennyire jó, mert nyomatékosabb lesz a motor, bár annyira nem megy felül, de a hétköznapokra milyen jó, stb stb. AF 1 ből kettőt ismerek, ami az elmúl 9 évben jobb sorsra jutott. Egyik a Geri által megálmodott, és megvalósított kék Repsol Futura, ami Tyté volt az RS előtt, a másik Rapo gépe, amit gyárira varázsolt!
E kettőn kívül van pár ami szép, és a legtöbb ezerszer buherált, ezerszer átfestett.
Persze van helye az alktrészt árulóknak. Csak az arány nem egészen van rendben. Sőőt, pl számomra szimpatikus, hogy egyre emberibb áron lehet alkatrészt kapni.
Nyilván nem kell megfogadni, amit én tanácsolok. De megfontolni azért lehet érdemes lenne! Ha meg többen mondanak hasonlót, pláne.
Egyébként. Tudom Zoli neked a Simson a szíved egyik csücske (nekem is egyébként, remek motorocska, igaz, nekem hétköznapi robotosnak kell), no nekem az AF-1 (jó, sok csücske van, a Hyot is nagyon szeretem, a Pannónia nomeg még lehetne pár - azt szoktam mondani, a Babetta az egyetlen, amit nem, de ez se egészen igaz :D Mármint hogy nem)
SZóval az Af 1 egy pici ékszermotor. Olyat tud, amit sok nagymotor sem. És ennek megfelelően törődést is igényel. Persze sokaknak egy Simson is túl sok törődést igényel, de Apriliát akar... Vegyen inkább rollert.
Üdv!
Nincs véletlenül valakinek RV4es blokkhoz használható kuplunglamellája.Az se baj ha komplett kuplung.A motor még darabokban van és jövőhéten Maróti motorostalálkozó.Jó lenne vele ott lennni.Előre is köszi.
Amúgy alapvetően új gyertya esetén szerintem nem. De egy meghajkurászás után már lenet megég a porcelánja, és akkor akár igen.
Szerintem ez a le egy, föl a többi, az a váltókaron ugyan az. Csak van, amikor rudazatos a váltó, van mikor csak hátranyúlik a kar a tengelyről. (asszem 50-es AF1 nél mindkettővel jött ki) És ugye e miatt nem mindegy. Nyilván rudazattal könnyen megfordítható, a nélkül macerás.