hello 1, a dugon nem véletleneül van a 2 ablak alsó holtponton ott szivná magának a keveréket, 2, látszik az uj dugón a gyürüknél bal oldalon átvan égve (kormos) ott szökik az erő, ez lehet ferde hajtókar vagy valamiféle kopás miatt is.
Sziasztok.
Most akarok motort venni magamnak, ezelőtt még nem volt. Mivel nagymotorra még nincs meg a jogsim, meg amúgy is, először szeretnék valami "nem túl erőssel" kezdeni, úgy döntöttem, 50ccm-et jó lenne kezdésnek. Ahogy nézegettem az eladó mocikat, sok Apriliát láttam.
Szeretném megérdeklődni tőletek, megbízható motorok ezek, illetve mennyibe fáj a fenntartásuk egy évben, plusz ha meghibásodik rajta valami, lehet-e kapni, vagy nehéz ezekhez az alkatrészelhez hozzájutni (meg persze drágák-e).
RV blokk felfogatás 50mm széles
AM blokk felfogatás 80mm széles
szóval nemcsak annyi hogy kivágod a gyári felfogatást és átheggeszted máshová, hanem a szélességet is át kell alakítani, nem is beszélve arról hogy az RV és AM lánckerék hogy fut egymáshoz képest. szóval akárhogy is nem fél órás művelet, de sok sikert a faragáshoz!
Feleslegessé vált egy Aprilia (szerintem gyári, mert bele van nyomva) AF-1 kipufogó!
A rezo tökéletes állapotban van!
2 db hangtompítóval adom! (abból a krómozott üres... nagyon hangos)
Irányár: 7500 FT
Akit érdekel: 0620-80-56-372
golya.z@citroamil.hu (e-mail... küldhetek még képet)
newman920419@hotmail.com (MSN... küldhetek még képet)
ez augy 1 öszetet blok !
a mociba bene van!
majd megprobálom a melegitést valamegyknap!
de amugy nem tudom hát négülit belefeszül akor nem kelne farsot szivnia!
hát megmondom őszintén. ad egy hasonlóan lepukkant suzuki robogót. +elvileg ő fizet minden alkatrészt. nekem "csak" szerelni kell. legalább az a robogó amit ad beindul csak kinézetre van leamortizálva. bár az nemlényeg nekem. RS helyett lenne átmenetileg
Húha. És mondcsak - nem indiszkrét akarok lenni - ezért kapsz is valamit? Csakmert különben csak az überszívást veszed a nyakadba. És meg kéne kérdezni, mit ér neki a motor. Ha víz állt a forgattyúsházba, akkor valószínű a hajtókarszettcsere, csapágycsere. Ez 125-ösöknél kb 25-30 e alsóhangon. +akkor a dugattyút se ártana cserélni, legyen komplett generál, akkor minimum hóünolni, ez +25-30, és már 50-60-nál tartunk. Ezt nem árt, ha tisztázod vele előre. + tömítések, apróságok.
neharagudj azér itt kérdeztem meg mert tudom hogy itt vagytok elegen akik értetek hozzá. én meg ilyen helyzettel még nem találkoztam. Lényeg ami lényeg akkor szétszedjük. Az hogy mennyibe lesz igazából engem nem érint mer a tulaj állja a költségeket én csak besegítek neki.
üdv: Márkus Dániel
Azért azt megkérdezném, miért az Aprilia AF1 topicba kérdezed ezt?
Egyébként a válasz igen, valószínű, hogy a hajtókar, és főtengelycsapágyak megrozsdásodtak, beálltak. A váltóba max a csapágyak hajlamosak beállni, persze lehet, azt is megnyerted. A fogaskerekek - ha nem tűgörgős csapágyazásúak, vagy ha azok is, azok nem álltak be - akkor egy drótkefélés után vélhetően használhatóak maradnak, ha meg is kapta őket a rozsda.
De tuti szét kell burítani a motort. ÉS valószínűleg nem két fillér lesz.
üdv. lenne egy olyan kérdésem. Felújítom a szomszédom gilera mx 125 sportmotor(asszem ez a típusa) 125 2T 5évig állt a motor az udvaron eléggé rotty állapotban van. Miért van az hogy levettem a hengert, dugót, de így se tudom sebességbe eltolni, valamiért akad a főtengely, csak nagyon minimálisat forog. amúgy áll a víz a blokkban, lehetséges hogy elrohadtak a fogaskerekek tűgörgő meg minden?
üdv: Márkus Dániel
Ha valakinek van af1 125-ös motorja és nem papíros, de szeretné hogy az legyen az keressen engem. Olcsóm megoldható
1991-es évjáratú motorosok jelentkezését várom.
nekem sűrgősen kellene egy jobbos első lábtartó!
meg ha van olcsón elsősárvédő..sintesire
Most akarok motort venni magamnak, ezelőtt még nem volt. Mivel nagymotorra még nincs meg a jogsim, meg amúgy is, először szeretnék valami "nem túl erőssel" kezdeni, úgy döntöttem, 50ccm-et jó lenne kezdésnek. Ahogy nézegettem az eladó mocikat, sok Apriliát láttam.
Szeretném megérdeklődni tőletek, megbízható motorok ezek, illetve mennyibe fáj a fenntartásuk egy évben, plusz ha meghibásodik rajta valami, lehet-e kapni, vagy nehéz ezekhez az alkatrészelhez hozzájutni (meg persze drágák-e).
Köszönöm előre is válaszaitokat!
szoval az rvnek a lánca jo az am6ra?
AM blokk felfogatás 80mm széles
szóval nemcsak annyi hogy kivágod a gyári felfogatást és átheggeszted máshová, hanem a szélességet is át kell alakítani, nem is beszélve arról hogy az RV és AM lánckerék hogy fut egymáshoz képest. szóval akárhogy is nem fél órás művelet, de sok sikert a faragáshoz!
Feleslegessé vált egy Aprilia (szerintem gyári, mert bele van nyomva) AF-1 kipufogó!
A rezo tökéletes állapotban van!
2 db hangtompítóval adom! (abból a krómozott üres... nagyon hangos)
Irányár: 7500 FT
Akit érdekel: 0620-80-56-372
golya.z@citroamil.hu (e-mail... küldhetek még képet)
newman920419@hotmail.com (MSN... küldhetek még képet)
Üdv Mindenkinek!
a mociba bene van!
majd megprobálom a melegitést valamegyknap!
de amugy nem tudom hát négülit belefeszül akor nem kelne farsot szivnia!
Féktárcsával+bridgestone 110/90-es gumival, metál fekete színnel, tökéletes állapotban 4500Ft
Az ár nem alku képes. Ha alkudni akarsz ne is keress.
atis.125@citromail.hu
nem ez a folytott verzió!
képet estére dobok be róla
üdv: Márkus Dániel
Egyébként a válasz igen, valószínű, hogy a hajtókar, és főtengelycsapágyak megrozsdásodtak, beálltak. A váltóba max a csapágyak hajlamosak beállni, persze lehet, azt is megnyerted. A fogaskerekek - ha nem tűgörgős csapágyazásúak, vagy ha azok is, azok nem álltak be - akkor egy drótkefélés után vélhetően használhatóak maradnak, ha meg is kapta őket a rozsda.
De tuti szét kell burítani a motort. ÉS valószínűleg nem két fillér lesz.
üdv: Márkus Dániel
Ha valakinek van af1 125-ös motorja és nem papíros, de szeretné hogy az legyen az keressen engem. Olcsóm megoldható
1991-es évjáratú motorosok jelentkezését várom.
Üdv