Figyu! Hidd el nekem, hogy hidegen, minden hókuszpókusz nélkül szerelhető az a szimmering! Még úgy is, hogy benn a főtengely!
És hogy roncsolódik? Akkor nem merőlegesen nyomod be a helyére! Nyilván jól csinálva is picit a gumi rajta megnyomódik, de az úgy rendben van!
És azt is hidd el, hogy lefagyasztva nem fog eltörni a szimmering! Bár szerintem se sokat zsugorodik, de egy próbát simán megér! A blokkfelet meg ha melegíted, és úgy rendesen, akkor meg fog olvadni a szimmering gumija! Nyilván nem 50°C-tól...
Egyetlen egy esetben tud könnyen roncsolódni, ha kívülről próbálod betenni, és rendesen sorjás, éles ott az öntvény! De nem kell szívbajoskodni, tűreszelővel a sorját/élet R=0,5 mm-es rádiuszra lereszeled, és kész!
Üdv! Az én af1-emnek ugyan ilyen km órája van és az érdekelne engem, hogy meg van-e a az a műanyag cucc rajta amin a spirál csatlakozik? Előre is köszi!
ha beleteszed a szimeringet a fagyoba akor ütéskor szlét fog törni!
rideg lesz nagyon!
minden gumi rideg lesz a hideg hatására meg a humi nem nagyon zsugorodik beszéltem már a szerelőmel is
HEllo!
volna az a nagy kérdésem hogy: van az rv4 es blokk és van az am6!
na most nekem rv4em volt és le cseréltem egy am6ra, és ha most bne akarom tenni akkor lesz olyan ( lánckerék, berugókar) ami nem ugyan oda fog esni?
meg menyivel szélesebb egy am6os blokk mert nincs nálam most csak az rv4es blokk!
válaszotokat kösszönöm elöre is!
jójó okéés figyelj küld el simán levélben aztán utána kifizetem v elküldöm a pénzt aztán levélbe küld el ne utánvételel merrt ugy az + 1500 de ha elöbb küldöm a pénzt akkor küld el a cimed kösszzii:)
És hogy roncsolódik? Akkor nem merőlegesen nyomod be a helyére! Nyilván jól csinálva is picit a gumi rajta megnyomódik, de az úgy rendben van!
És azt is hidd el, hogy lefagyasztva nem fog eltörni a szimmering! Bár szerintem se sokat zsugorodik, de egy próbát simán megér! A blokkfelet meg ha melegíted, és úgy rendesen, akkor meg fog olvadni a szimmering gumija! Nyilván nem 50°C-tól...
Egyetlen egy esetben tud könnyen roncsolódni, ha kívülről próbálod betenni, és rendesen sorjás, éles ott az öntvény! De nem kell szívbajoskodni, tűreszelővel a sorját/élet R=0,5 mm-es rádiuszra lereszeled, és kész!
rideg lesz nagyon!
minden gumi rideg lesz a hideg hatására meg a humi nem nagyon zsugorodik beszéltem már a szerelőmel is
volna az a nagy kérdésem hogy: van az rv4 es blokk és van az am6!
na most nekem rv4em volt és le cseréltem egy am6ra, és ha most bne akarom tenni akkor lesz olyan ( lánckerék, berugókar) ami nem ugyan oda fog esni?
meg menyivel szélesebb egy am6os blokk mert nincs nálam most csak az rv4es blokk!
válaszotokat kösszönöm elöre is!
Aprilia Tuareg 50
hiányos RV4 blokkal
25ezer ft