Szerencsére megoldódott a problémám. Megúsztam a blokk darabokra szedését, a szimering miatt... Nem az volt a ludas... Hogy pontosan mi nem tudom, mert mindent egyszerre csináltam amiket mondtál, nem próbálgattam itt a dolgokat... :D Kompresszió volt, karbit azért még egyszer átpucoltam, biztos ami biztos alapon, meg beállítottam a pontos úszószintet,összetettem szivattam, aztán elindult. Köszi még egyszer a segítséget, sokat segített, főleg tapasztalat terén!
akkor nem tudom milyen gyujtás mert nekem AM6ban van benne! csak nem köl! de azért kösszi az észre vételt!
mert ez egy am6os generic ben volt!
EZ az én blokkom!
Sürgősen eladó Mineralli Am6 os blokkom..
Van hozzá egy 80ad Dr henger.. dugó kell bele(7200Ft) ami kell rá: gyújtás . és membrán.. a hengerről nincs képem.
váltója tökéletes, kuplungja is, főtengely nem lóg..
ár 30ezer ft... kicsit lehet alkudni.. (nem sokat)
üzemképesen lett leszedve...
e-mail:lebar14@freemail.hu
Ezen én is sokat agyaltam,h hogy tudnám a legideálisabban elhelyezni, de sajna útban volt a fék, de azt meg nem akartam csesztetni. A láncot majd igyekszek optimálisan beállítani. Akkukat majd valahogy elhelyezem(valószínű a tank is ki lesz vágva és majd az is takarja). A fajtájuk LiFeYPO4 (lítium vas ítrium foszfát tetraoxid). 48V 40 Ah lesz az akkupakk. A motor egy kefe nélküli (bldc) 48 V-os motor, névleges áramfelvétele 50 A, névleges fordulatszám 1300 RPM. Szabályozva egy motorvezérlő áramkörrel lesz meg egy gázkarral. Hűteni nem igazán kell ezeket a motorokat mert elég magas a hatásfokuk (83%-körül van és a menetszél bőven elég lesz). Valóban simson lánc van rajta és észrevettem én is,h egy picit nagyobb. Ez akkor derült ki, amikor kiegészítettem a simson láncot az eredeti lánccal, mert nem bírtam összerakni a patent szemet. Nem tudom,h hogy lesz megoldva, mert a motoron meg simson lánckerék van. A hátsó lánckeréken picit lehet a láncot mozdítani, de csak egy picit jobban mint az eredeti lánccal. A motoron 14-es, a hátsó keréken meg úgy tudom 40-es lánckerék van. A hátsó nem tuti, mert lehet,h 44-es.
Ha jól számoltam, akkor ha egyszer elkészül kb 3 dl-nyi benzinnek megfelelő villannyal tud majd 100 km-et megtenni. Egy töltésre kb 60-at és kb 55-60 km/h-ával, de ehhez lehet hátul csökkenteni kell majd a lánckereket.
A motor tengelyét tedd minél közelebb a lengővilla tengelyéhez! Ahogy a képen van, problémás lesz, mert mikor berugózik a motor (ugye most kb egy egyenest alkot a kerék, a lengővilla, és a motor tengelye) a lánc meglazul. Szerintem esetedben túlságosan! Szélsőséges esetben a lánc leeshet, ami súlyos baleset forrsa lehet! Ráadásul szerintem kell a hely az akkunak. Milyen akku lesz benn? Sima savas? NICd? LiPo? Feszültség, kapacitás? Mekkora a motor maximális áramfelvétele? Mivel szabályzod majd? Hűtés nem kell a motornak?
Amúgy. Jól látom, hogy ez Simsonlánc? Tudod, hogy gyárilag sokkal vékonyabb volt rajta? Asszem rigáét szokták feltenni, ha nem minőségit vesznek. Ennek nyilván nagyobb a vesztesége. Gondolom azzal számoltál, hogy a motor üzemi fordulatszáma kb stimmeljen az elképzelt sebességgel. Persze összhangban a realitással.
Mindenesetre sok sikert hozzá, és óvatosan, ne legyen baleset a próbaútból!
McGyver módra sehogy! Taknyolni nemm kell. Pláne, hogy ott mindössze egy hézagoló alátét van, csapágyboltba szerintem kapsz is. Lesz vagy 30 Ft.
Szimmeringet is kapsz ott, de félve írom le, mert majd megkapom, hogy csak vitonosat szabad betenni, és nem simán. Olyat is kapsz csapágyboltba, döntsd el magad, hogy 2-300 Ft-ér veszel simán, és kockáztatod, hogy bemar a főtengelybe, vagy veszel 1000-1500 vitonosat (persze minden /db) ami überszuper. Nekem sima is futott sok motorba, gond nem volt belőle. A mérete emlékeim szerint 28×38×7 -es.
De! Amiket írtam, megnézted? Mi a tapasztalat? Ész nélkül bontogatni felseleges. És bocs, de egyre szkeptikusabb vagyok... Sajnos egyre többször látom, hogy egyszerű dolgokat is hogy elrontanak emberkék. Nem győzöm hangsúlyozni, mindíg a miértet kell keresni! Nem csak kicserélni a meghibásodott alkatrészt, hanem fetárni, miért hibásodott meg! Egyébként az új is hamar tönkre fog menni!
Most erre mit mondjak? Igen, 4-5, de inkább 7-8 mm-ről, gyertyapipa nélkül át kellene húznia a szikrának. Vélhetően ha ilyen gyene, akkor valahol átégett a szigetelés. Szerezni kéne egy másik gyújtásalaplapot, és azzal kipróbálni. Vélhetően jó lesz. De ugye ez mind hipotézis, amíg nem próbálod ki, nem egyszerű. Nekem annó Mitógeri szerzett, postával 25 e volt egy bontott alaplap.
Pontosan cserelétem ugy ahoyg volt más nagyon nem lehet vele mit kezdeni. Akoriba probáltam én is másik trafóval mindegyiknél volt némi szikra de nem sok vagy egyáltalán nem volt. Én 15 ezerböl megusztam kb onnan indul az ára itt a forumon sikerült találnom akinek volt
kiejtés írás szerint.
hasonlóság van a két motor között, de a tied nem féllengőkaros és a hátsó rész csavaros.
gondolom aprilia idomokat dobnál rá, szerintem kis ügyességgel megoldható.
azt szereném kérdezni hogy nincs e valakinek eladó 34-as karbihoz csonk? olcsón!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
mert ez egy am6os generic ben volt!
EZ az én blokkom!
Van hozzá egy 80ad Dr henger.. dugó kell bele(7200Ft) ami kell rá: gyújtás . és membrán.. a hengerről nincs képem.
váltója tökéletes, kuplungja is, főtengely nem lóg..
ár 30ezer ft... kicsit lehet alkudni.. (nem sokat)
üzemképesen lett leszedve...
e-mail:lebar14@freemail.hu
Ha jól számoltam, akkor ha egyszer elkészül kb 3 dl-nyi benzinnek megfelelő villannyal tud majd 100 km-et megtenni. Egy töltésre kb 60-at és kb 55-60 km/h-ával, de ehhez lehet hátul csökkenteni kell majd a lánckereket.
Üdv: Márió
Engem gyújtás érdekelne. A lendkerék megvan-e még?
Amúgy. Jól látom, hogy ez Simsonlánc? Tudod, hogy gyárilag sokkal vékonyabb volt rajta? Asszem rigáét szokták feltenni, ha nem minőségit vesznek. Ennek nyilván nagyobb a vesztesége. Gondolom azzal számoltál, hogy a motor üzemi fordulatszáma kb stimmeljen az elképzelt sebességgel. Persze összhangban a realitással.
Mindenesetre sok sikert hozzá, és óvatosan, ne legyen baleset a próbaútból!
Szimmeringet is kapsz ott, de félve írom le, mert majd megkapom, hogy csak vitonosat szabad betenni, és nem simán. Olyat is kapsz csapágyboltba, döntsd el magad, hogy 2-300 Ft-ér veszel simán, és kockáztatod, hogy bemar a főtengelybe, vagy veszel 1000-1500 vitonosat (persze minden /db) ami überszuper. Nekem sima is futott sok motorba, gond nem volt belőle. A mérete emlékeim szerint 28×38×7 -es.
De! Amiket írtam, megnézted? Mi a tapasztalat? Ész nélkül bontogatni felseleges. És bocs, de egyre szkeptikusabb vagyok... Sajnos egyre többször látom, hogy egyszerű dolgokat is hogy elrontanak emberkék. Nem győzöm hangsúlyozni, mindíg a miértet kell keresni! Nem csak kicserélni a meghibásodott alkatrészt, hanem fetárni, miért hibásodott meg! Egyébként az új is hamar tönkre fog menni!
Most erre mit mondjak? Igen, 4-5, de inkább 7-8 mm-ről, gyertyapipa nélkül át kellene húznia a szikrának. Vélhetően ha ilyen gyene, akkor valahol átégett a szigetelés. Szerezni kéne egy másik gyújtásalaplapot, és azzal kipróbálni. Vélhetően jó lesz. De ugye ez mind hipotézis, amíg nem próbálod ki, nem egyszerű. Nekem annó Mitógeri szerzett, postával 25 e volt egy bontott alaplap.
hasonlóság van a két motor között, de a tied nem féllengőkaros és a hátsó rész csavaros.
gondolom aprilia idomokat dobnál rá, szerintem kis ügyességgel megoldható.