Had, kekeckedjek. Ha azt írod hogy "50 es papírokkal" az azt jelenti hogy: forgalmi, törzskönyv, rendszám és minden eredetet igazoló papír nélkül ugye?
Köszönöm a szakszerű választ, remélem jutok egyről a kettőre. Van valami abban, amit mondasz... A gyertya kiszedéskor eléggé olajos volt, és feketés volt az olaj. Tehát a blokkból jött szerintem, ezért nem indulhat el a motor. Sok olajat kap alulról... Jelenleg Debrecenben vagyok, csütörtöknél előbb nem tudok többet mondani. Remélem ezzel már megoldódik a problémám. Még egyszer köszi a segítséget. És egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a főtengelyszimeringen keresztűl befolyik az olaj, akkor a szimeringfelújításon, tömítéseken kívűl mi a teendőm hogy jó legyen minden? Előre is köszi!
SOS
af1 125 futurához kellene nekem fékmunkahenger felújító készlet ha van ilyen egyáltalán,mert kopott az elsőben meg a hátsóban is a karmanytyú+a szimering is(porvédő).vagy ha van kompletten vkinek első és hátső fékmunkahengere akkor az írjon plíz!
kösziii
Még mindig keresek Minarelli RV blokkhoz gyújtást! (tekercssort pontosabban) Csak a hibátlan, gyári állapotú érdekel a forrasztott, buherált nem! Korrekt áron!Az Am blokkos is jó hozzá, meg szinte az összes DUCATI ENERGIA gyújtással szerelt motoré!
Akinek van az kérem írjon!
Másik gyertyával se indul? Benzines a gyetya? Nem sértetted meg a főtengelyszimemringet? Nem lehet, hogy sérült volt, és a régi olajpumpafogaskerék valamit odanyomott, és ezért még ment?
Amúgy iylenkor jön az alapoktól kezdés.
Leveszed a karbit, kipucolod, kifújod a járatokat alaposan, majd félreteszed. Kiszereled a membránt, megvizsgálod, fény fele fordítva zár-e? Nincs-e eltörve? Ha jó, benézel a helyére, csak érdeklődésképpen, megnézed a dugattyúszoknyád, elszörnyülködsz mennyire kopott, vagy örömmel tudomásul veszed, hogy milyen szép állapotban van. Visszaszereled a membránt, (ellenőrzöd nincs-e átszakadva az összekötő cső - a repedés nem fontos, fény fele fordítva nem szabad, hogy átláss) Ezután kiveszed a gyertyát, kézzel befogod a szívótorkot, és az önndítóval megpörgeted a motort. Rendesen kell, hogy be akarja szippantani a tenyered a szívótorkon keresztül! Ha ez gyengusz, vagy nem is szívja be, akkor a forgattyúsház tömítetlen. Ha rendben, akkor visszateszed a porlasztót, engedsz bele benzint, ráhúzod a szivatót, és úgyis megforgatod a motort, úgy, hogy a nyitott gyújtógyertya fölé hajolsz. Erős benzinszagnak, és levegőkiáramlásnak kell lenni! Ha ez mind rendben, emg a szikra is, meg a gyertya, meg a gyújtás időpont, meg még nemi kompresszió is van, akkor indulnia kell!
Első körben pucold ki a porlasztót!
Szépen fújj át minden járatot rajta. Aztán friss benzinnel próbáld!
Nyilván a gyertya se mindegy, ha öreg, vagy nem jó helyen szikrázik, akkor csere. Érdemes esetleg egy BR9 -est venni, próbára tökéletes, és nem olyan érzékeny, mint a B10EG. Meg érdemes akkor is megpróbálni másik gyertyával, ha ami benn van jónak tűnik, lehet, hogy csak tűnik.
Amúgy 9 Ah-s akku kell bele. Nagyon sokáig kell, hoyg pörgesse, nem lehet, hogy az önindító betegeskedik? Lehet ki kéne pucolni, megnézni mennyire szorul, ilyesmi.
ui: ha még egyszer le trakee urazol, nyakoncsaplak
af1 50-esem van. RV6-os blokkal. Az olajszivattyúval küzdök már pár hete. Elkezdett csöpögni. Először a csöveknél eresztett,de azt megoldottam. Utána elkezdett folyni a visszahúzó rugónál. Vettem egy másik olajszivattyút egy darabig fasza volt az is aztán ugyan ez a jelenség megint. Mi lehet a gond?, miért folyik?,a bovden nem feszül nem marad nyitva a szivattyú.
Olaj amit most használok castrol power1 racing, esetleg mást kéne használnom?
+ új még a gyertyakábel, a pipa, és a trafó is...de csak akksi lesz az az a gyanúm mert amit most hoztam újat, Vartát azt is bekötöm, és a 4. indítózásnál már kínlódott szóval sztem a boltban is sokat állt...
Ötletre/javaslatra lenne szükségem bárkitől, de leginkább TRAKEE Úr véleményére lennék kíváncsi!
Probléma: Aprilia AF1 Replica 125 nem indul be
Történet: kitoltam a motort a téli alvás után indító pörget, beröffen, 3mp és leáll...tolásra ugyanígy beindul, aztán leáll gurul, rákuplung, beindul leáll...mintha hol lenne szikra, hol nem...hoztam feltöltött CBR 900rr akksit bekötöttem, indítom, forgat-forgat semmi...kiveszem a gyertyát, megtisztítottam, kisebbre vettem a hézagot, egyből PÖCC-RÖFF 10 percet járt aztán leállítottam...örültem megvan a hiba...aztán most indítanám be és ugyanaz van csak pörgeti az önindító...van új gyertya, új akksi(nem a cbr, hanem kis Varta de lehet az kicsi? MEKKORA VALÓ BELE? ), van szikra, karbit háromszor szedtem szét, kifújkáltam, benzin belefolyik, ez a 2. karbi amivel ugyanezt csinálja, a 28assal is ezt csinálta. már a hengerbe is tettem benzint, úgysem indul be...nemértem...én a szikrára gondolok h nem megfelelő...esetleg autóakksival meg lehetne próbálni?
amugy tavaly is ezvolt hogy ha sokat kb 1 hetet állt a motor akkor beindítás után pár mp és leáll...aztán tolással beindult akadozott, aztán hibátlanul járt...de ha minden nap beindítottam akkor pöcc-röff volt. Amugy gyönyörü blokkhangja van, jól gyorsul, erős 160 valós végsebessége van, szóval ha valakinek van ötlete nyugodtan irjon...előre is köszönöm!
segítség!
most vettem spirált a fordulatszámmérő órámba és 5 percet működött és elszakadt! ez már nem az első ilyen eset
pedig direkt ügyeltem arra hogy minél egyenesebben fusson a spirál nehogy megtörjön és tessék
mi lehet a baj?
Hello! KÖszi a segtséget. Akkor viszont tényleg nem tudom mi baja lehet.... Egyik napról a másikra nem indult el. MIndig pöcc röff, szétszedtem a blokk bal oldalát, olajpumpa fogaskereket tettem bele, utána el akartam indítani de nem indult, igaz nem volt benne olaj... kiment a fejemből, hogy vissza kell tölteni... :S feltöltés után sem indult el, és azóta sem. Az a gond, hogy azt sem tudom hol keressem a hibát... Nem lehet hogy valami kábel letestel, és az miatt nem indul? Mert amúgy gyújtás OK, szikra OK, karbi patyolat tiszta, elvileg kap benzint. A Schubert tűnek benzinesnek kéne lennie kiszedéskor? Mert nekem elég száraz, amikor kiszedem... De megpróbáltam úgy is h tettem a hengerbe, de úgy sem indult... Az lehet gond, hogy autó akksiról indítottam mindig? Fesszab ha tönkremegy akkor attól még elindul,nem? még arra gyanakszom... Több ötletem sajna nincs...
nemsok a különbség a futura szebb. és azt hiszem a futurábol csak nem jött ki 6 sebességes változat,de ebben nem vagyok biztos.
lényeg az hogy a futura jobban néz ki szebb a műszerfal az eleje az egész olyan sportosabb szebb:D
Köszönöm a szakszerű választ, remélem jutok egyről a kettőre. Van valami abban, amit mondasz... A gyertya kiszedéskor eléggé olajos volt, és feketés volt az olaj. Tehát a blokkból jött szerintem, ezért nem indulhat el a motor. Sok olajat kap alulról... Jelenleg Debrecenben vagyok, csütörtöknél előbb nem tudok többet mondani. Remélem ezzel már megoldódik a problémám. Még egyszer köszi a segítséget. És egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a főtengelyszimeringen keresztűl befolyik az olaj, akkor a szimeringfelújításon, tömítéseken kívűl mi a teendőm hogy jó legyen minden? Előre is köszi!
af1 125 futurához kellene nekem fékmunkahenger felújító készlet ha van ilyen egyáltalán,mert kopott az elsőben meg a hátsóban is a karmanytyú+a szimering is(porvédő).vagy ha van kompletten vkinek első és hátső fékmunkahengere akkor az írjon plíz!
kösziii
Még mindig keresek Minarelli RV blokkhoz gyújtást! (tekercssort pontosabban) Csak a hibátlan, gyári állapotú érdekel a forrasztott, buherált nem! Korrekt áron!Az Am blokkos is jó hozzá, meg szinte az összes DUCATI ENERGIA gyújtással szerelt motoré!
Akinek van az kérem írjon!
Előre is köszi!
Amúgy iylenkor jön az alapoktól kezdés.
Leveszed a karbit, kipucolod, kifújod a járatokat alaposan, majd félreteszed. Kiszereled a membránt, megvizsgálod, fény fele fordítva zár-e? Nincs-e eltörve? Ha jó, benézel a helyére, csak érdeklődésképpen, megnézed a dugattyúszoknyád, elszörnyülködsz mennyire kopott, vagy örömmel tudomásul veszed, hogy milyen szép állapotban van. Visszaszereled a membránt, (ellenőrzöd nincs-e átszakadva az összekötő cső - a repedés nem fontos, fény fele fordítva nem szabad, hogy átláss) Ezután kiveszed a gyertyát, kézzel befogod a szívótorkot, és az önndítóval megpörgeted a motort. Rendesen kell, hogy be akarja szippantani a tenyered a szívótorkon keresztül! Ha ez gyengusz, vagy nem is szívja be, akkor a forgattyúsház tömítetlen. Ha rendben, akkor visszateszed a porlasztót, engedsz bele benzint, ráhúzod a szivatót, és úgyis megforgatod a motort, úgy, hogy a nyitott gyújtógyertya fölé hajolsz. Erős benzinszagnak, és levegőkiáramlásnak kell lenni! Ha ez mind rendben, emg a szikra is, meg a gyertya, meg a gyújtás időpont, meg még nemi kompresszió is van, akkor indulnia kell!
Szépen fújj át minden járatot rajta. Aztán friss benzinnel próbáld!
Nyilván a gyertya se mindegy, ha öreg, vagy nem jó helyen szikrázik, akkor csere. Érdemes esetleg egy BR9 -est venni, próbára tökéletes, és nem olyan érzékeny, mint a B10EG. Meg érdemes akkor is megpróbálni másik gyertyával, ha ami benn van jónak tűnik, lehet, hogy csak tűnik.
Amúgy 9 Ah-s akku kell bele. Nagyon sokáig kell, hoyg pörgesse, nem lehet, hogy az önindító betegeskedik? Lehet ki kéne pucolni, megnézni mennyire szorul, ilyesmi.
ui: ha még egyszer le trakee urazol, nyakoncsaplak
Sürgősen eladó minarelli Am6-os blokkom..
kell rá egy henger, egy gyújtás.
üzemképesen lett szétszedve.
e-mail:lebar14@freemail.hu
tel:06203386215
af1 50-esem van. RV6-os blokkal. Az olajszivattyúval küzdök már pár hete. Elkezdett csöpögni. Először a csöveknél eresztett,de azt megoldottam. Utána elkezdett folyni a visszahúzó rugónál. Vettem egy másik olajszivattyút egy darabig fasza volt az is aztán ugyan ez a jelenség megint. Mi lehet a gond?, miért folyik?,a bovden nem feszül nem marad nyitva a szivattyú.
Olaj amit most használok castrol power1 racing, esetleg mást kéne használnom?
Ötletre/javaslatra lenne szükségem bárkitől, de leginkább TRAKEE Úr véleményére lennék kíváncsi!
Probléma: Aprilia AF1 Replica 125 nem indul be
Történet: kitoltam a motort a téli alvás után indító pörget, beröffen, 3mp és leáll...tolásra ugyanígy beindul, aztán leáll gurul, rákuplung, beindul leáll...mintha hol lenne szikra, hol nem...hoztam feltöltött CBR 900rr akksit bekötöttem, indítom, forgat-forgat semmi...kiveszem a gyertyát, megtisztítottam, kisebbre vettem a hézagot, egyből PÖCC-RÖFF 10 percet járt aztán leállítottam...örültem megvan a hiba...aztán most indítanám be és ugyanaz van csak pörgeti az önindító...van új gyertya, új akksi(nem a cbr, hanem kis Varta de lehet az kicsi? MEKKORA VALÓ BELE? ), van szikra, karbit háromszor szedtem szét, kifújkáltam, benzin belefolyik, ez a 2. karbi amivel ugyanezt csinálja, a 28assal is ezt csinálta. már a hengerbe is tettem benzint, úgysem indul be...nemértem...én a szikrára gondolok h nem megfelelő...esetleg autóakksival meg lehetne próbálni?
amugy tavaly is ezvolt hogy ha sokat kb 1 hetet állt a motor akkor beindítás után pár mp és leáll...aztán tolással beindult akadozott, aztán hibátlanul járt...de ha minden nap beindítottam akkor pöcc-röff volt. Amugy gyönyörü blokkhangja van, jól gyorsul, erős 160 valós végsebessége van, szóval ha valakinek van ötlete nyugodtan irjon...előre is köszönöm!
megvenném..
köszi a segítaéget holnap meg is nézem.
Milyen színűnek kell lennie a szikrának? Nekem kékes-fehér. NKG BR10EG gyertya van benne (ezt ajánlottátok). Ez jó szín? Vagy beszart a gyertyám?
Mert arra gondoltam, hogy nem megfelelő a szikra, és nem tudja berobbantani a benzint, ezért nem indul a motor...
Esetleg a kondenzátorom romlott el a lendkerék állórészén, és azért nem megfelelő a szikra?
teljesen tanácstalan vagyok....
most vettem spirált a fordulatszámmérő órámba és 5 percet működött és elszakadt! ez már nem az első ilyen eset
pedig direkt ügyeltem arra hogy minél egyenesebben fusson a spirál nehogy megtörjön és tessék
mi lehet a baj?
ezt szemeltem ki magamnak!
lényeg az hogy a futura jobban néz ki szebb a műszerfal az eleje az egész olyan sportosabb szebb:D