Keresek Minarelli RV blokkra tekercssort! Csak a hibátlan állapotú, nem gányolt érdekel! Korrekt áron! (Am blokké is jó rá, meg szinte minden ducati energia gyújtással szerelt motoré!)
Háát ez hiánycikk...
De tulajdonképpen mázlid van! Ugyanis jellemzően a nagykerék, a hajtó kopik el, így szeritnem neked jó lenne egy kopott is, abban általában a hajtott kerék kb ép. Kis legó.. Ellenben jó állapotú használt ritka, az új meg 14 e Ft körül van.
Lehet, hogy segítettél! Nem rég elszkadt a felső gázbowden és a szerelő egy nem gyárit rakott fel hanem egy utángyártottat amit Ő vágott méretre.
A gázkarnak egy kicsit nagy lett a holtjátéka, olyan mintha hosszú lenne a bowden. Lehet érezni, hogy üresen fut.
Nekem a következő problémám adódott. A motor hidegen tökéletesen megy egy kicsi bemelegítés után jól pörög.
Viszont ha eléri az üzemi hőfokot nem akar menni gázadásra lehorkol. Nagyon kell játszani a gázzal, hogy egyáltalán megtalálja az ember azt a pontott ahol még megy.
Segítsetek, mi lehet a hiba. Első indításra csak szívatóval indul, de utánna már simán.
Biztos nem jól raktad össze! A berúgóknál általában elő kell feszíteni picit egy rugót, és jó helyre tenni egy fogaskereket. Vélhetően nem figyeltél, ez lett az eredménye. Kétszer fárad aki rest, de ennyi baj legyen! Szedd szét újra!
A szimmering kopóalkatrész. Ha elfáradt, nem egy nagy befektetéssel kicseréled, és újabb több tízezer km-re jó lesz. SAjnos amiket írtam, abból sokminden szubjektív, kéne egykis tapasztalat hozzá, hogy megállapítsd, hogy ez így rendben van-e, de talán menni fog. Ha nagyon tré, akkor úgyse fog semmit szívni, arra hamar rá lehet jönni. De fenn kell legyen a membrán, különben nincs mit nézni!
Reméljük nnem kopresszióhiányos a motor, és azért nem indul. Bár ha előtte ment, egyik pillanatról a másikra nemigen csinál ilyet.
Minarelli RV4 (AP) blokkhoz (Aprilia AF-1 Sintesi 50) érdekelne minden féle bontott alkatrész!
Konkrétan a 2 blokkfél (önindító tartó lemezzel együtt) és a váltó! Ez az ami konkrétan érdekelne!
Árba megegyeznénk, ha a cucc olyan állapotban van!
Ha esetleg valaki Google-n belebotlana egy Minarelli RV4 alkatrészes emberkébe, akkor a link is elég lenne nekem!
S.O.S!
leszedtem a deknit a kuplung felől h berakjam az uj lamelákkat és mikor raktam össze valamit biztos elrontottam mert a berugó kar nem jön vissza:S meg a racsni is olyan hangot adni ha nincs rajta a berugókart mintha nem lenne visszahuzva a berógó:S valaki segítsen!
biztos valamit nem jókl csináltam:S
Sürgősen eladó minarelli Am6-os blokkom..
kell rá egy henger, egy gyújtás.
üzemképesen lett szétszedve.
e-mail:lebar14@freemail.hu
tel:06203386215
de nem értem akkor azt mondtad hogy már láttad!
Tudna valaki mutatni egy képet egy idom nélküli AF1-esről (ha lehet 50 ccm váz, még jobb lenne blokk nélkül :D ). Neten kerestem, de hasztalan...
Üdv: Márió
Keresek Minarelli RV blokkra tekercssort! Csak a hibátlan állapotú, nem gányolt érdekel! Korrekt áron! (Am blokké is jó rá, meg szinte minden ducati energia gyújtással szerelt motoré!)
Előre is köszi!
De tulajdonképpen mázlid van! Ugyanis jellemzően a nagykerék, a hajtó kopik el, így szeritnem neked jó lenne egy kopott is, abban általában a hajtott kerék kb ép. Kis legó.. Ellenben jó állapotú használt ritka, az új meg 14 e Ft körül van.
Km meghajtót keresek, vagy ha van külön a meghajtott csigakerék az is jó. (elhagytam menet közben) :(
Lehet, hogy segítettél! Nem rég elszkadt a felső gázbowden és a szerelő egy nem gyárit rakott fel hanem egy utángyártottat amit Ő vágott méretre.
A gázkarnak egy kicsit nagy lett a holtjátéka, olyan mintha hosszú lenne a bowden. Lehet érezni, hogy üresen fut.
A minőségét alulról a keverékcsavarral, középen a tűvel és a suber letöréssel felül a főfuvival
Megnéztem a gyertyát elég fekete.
Melyik a keverék állító csavar a rugós azt tudom, hogy az alapjárati.
Orrsövényferdülése van vagy mi?
Nekem a következő problémám adódott. A motor hidegen tökéletesen megy egy kicsi bemelegítés után jól pörög.
Viszont ha eléri az üzemi hőfokot nem akar menni gázadásra lehorkol. Nagyon kell játszani a gázzal, hogy egyáltalán megtalálja az ember azt a pontott ahol még megy.
Segítsetek, mi lehet a hiba. Első indításra csak szívatóval indul, de utánna már simán.
Reméljük nnem kopresszióhiányos a motor, és azért nem indul. Bár ha előtte ment, egyik pillanatról a másikra nemigen csinál ilyet.
kép lesz ha kell
Minarelli RV4 (AP) blokkhoz (Aprilia AF-1 Sintesi 50) érdekelne minden féle bontott alkatrész!
Konkrétan a 2 blokkfél (önindító tartó lemezzel együtt) és a váltó! Ez az ami konkrétan érdekelne!
Árba megegyeznénk, ha a cucc olyan állapotban van!
Ha esetleg valaki Google-n belebotlana egy Minarelli RV4 alkatrészes emberkébe, akkor a link is elég lenne nekem!
Előre is köszönök minden féle segítséget!
Üdv.
Ui.: egy kép a blokkomról!
leszedtem a deknit a kuplung felől h berakjam az uj lamelákkat és mikor raktam össze valamit biztos elrontottam mert a berugó kar nem jön vissza:S meg a racsni is olyan hangot adni ha nincs rajta a berugókart mintha nem lenne visszahuzva a berógó:S valaki segítsen!
biztos valamit nem jókl csináltam:S