Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De, A alapméret, B első C második D (ha van még) utolsó túlméret.
oké, de új henger gyanánt nem A-ról kellene indulnia?
gondolom A-B-C-D így jönnek a méretek nem?
heló az a dugó méreteé jelöli
pl:125 b
a 125-ös dugóbol a bés méret!
érted?
Sziasztok!

Elvileg megtaláltam a hibát, mi miatt nem indul a motor. Gyűjtásra gyanakszom, mert más hibát nem találok rajta. Karbi PATYOLAT tiszta, kompreszió van, szikra is van, de szerintem rossz helyen adja le.

Tehát a kérdésem a következő: A képeken jelölt részeknek (1-2-3-4) milyen állásban kell állniuk, hogy jókor, jó helyen adja le a szikrát a gyújtás? A 2. rész (ék, ezáltal a dugattyú) jelenleg kb a felső holtpont alatt egy picivel áll. Mit hova illesszek, hogy jó legyen a gyújtásom? SOS segítsetek!

ez egy újonnan vásárolt henger, amiben nem megfelelő kialakítású dugattyú van, és éppen 1500km-et ment.
viszont azt nem értem hogy új henger hogy lehet "C" utolsó túlméretes vagy akkor most mivan?
akkor italmondo. Igen hengerméretet jelöl az a b c betű a hengertalpon, de ne aszerint vegyél dugót, indikátor órával mérd meg pontosan a hengert, és utcára 4-5 századra illesztett dugót vegyél bele.
a henger talpban van egy "C" beütés állítólag ez is fontos dugattyú vásárlásnál. ez pontosan mit jelöl?
Pinknél csak wösnert tudtak ajánlani
0békéscsabán!
mondom a cimet meg a telefonszámot!
5600 békéscsaba bartók béla ut 46-50.
tel:06-20-222-9539
tel:06-66-449-086
én is inen vetem a cucokat!
pinkmotors.hu
vagy Asso-t vagy Proxot gondoltam, de Asso nekem kicsit sok Ptroxot meg nem találtam bele
jó de hol kapok Vertexet, tudsz mondani helyet, címet vagy valami elérhetőséget?
csak wertex-et tegyél bele!
az bisztos hogy minőségi
az nsr-r anyira nem ismerem!
de volt már nálam 1 szerelni ! de nem vpoltam elragatatva tőle
nem is megy anyira meg nem is tecik anyira:)
alkatészröl meg ne is beszéljünk
Akkor nézz majd bele alulról, 2egyforma anyagvastagság nincs rajta, elég pontatlan az öntése. Én is használtam el kettőt is meg sok motorba raktam, nem volt vele gond, de egy vertex sokkal komolyabb, megmunkálásban, és anyagban is.
pár darabot, cr250, DT80, cr125, TM mx 125 sorolhatnám
hányat fogtál a kezedbe?
azért azt nemmondanám hogy tré, crossmotorba istenítik a wössnert, azok pedig kapják rendesen...
Asso lenne az igazi.

Wössnerrel sincs gond, csak tré a kimunkálása és rohadt gyorsan kopik.

Vertexet tegyél bele az is 25 körüli árba mozog.
wössner a legjobb! 25ér nem sok szerintem
helló!

azért kérdeztem mert Wössnert mondtak 25ért Asso Werkét meg 35-ért. akkor jobban megérné a Wössner?
miben azonos?
:)
Köszönöm a válaszod! Ha ismered a Honda NSR-t, akkor miben külömbözik tőle az AF1?
af-1-et cserélnék rx 125 szerintetek megéri? írjatok légyszi az af1-ről!
*jobbat