sok vele a gond. aprilit elég egyszer megcsinálni többet nem kell hozányulni komolyabban.
a honda meg azért artánylag sok szervizelést igényel. de ez a motor állapotátol is függ..
1991-es Aprilia 125 Futura 110-et megy állítólag a dob fojtás miatt van,talán vmi robogó dob van rajta. Lehetséges ez? Vagy inkább power gondok lehetnek? 7000-ig pörög.
sziasztok
eladó a dellorto 28-as karbim felujitott a cucok bele voltak csak alapbol 8000 ft igyhát szinte ingyen van!
ár 15ezer
csere érdkele nagyobbra
pl:delorto 32-es-34-36-38
Gyujtás jólvan igy felrakva, szinte fix helye van nem sokat tudsz rajta állítani amit tudsz is azt sem lehet észre venni ha állítasz rajta. De egyékbént mibaja van a motorodnak?
Elvileg megtaláltam a hibát, mi miatt nem indul a motor. Gyűjtásra gyanakszom, mert más hibát nem találok rajta. Karbi PATYOLAT tiszta, kompreszió van, szikra is van, de szerintem rossz helyen adja le.
Tehát a kérdésem a következő: A képeken jelölt részeknek (1-2-3-4) milyen állásban kell állniuk, hogy jókor, jó helyen adja le a szikrát a gyújtás? A 2. rész (ék, ezáltal a dugattyú) jelenleg kb a felső holtpont alatt egy picivel áll. Mit hova illesszek, hogy jó legyen a gyújtásom?
af1 50-esem van. RV6-os blokkal. Az olajszivattyúval küzdök már pár hete. Elkezdett csöpögni. Először a csöveknél eresztett,de azt megoldottam. Utána elkezdett folyni a visszahúzó rugónál. Vettem egy másik olajszivattyút egy darabig fasza volt az is aztán ugyan ez a jelenség megint. Mi lehet a gond, miért folyik,a bovden nem feszül nem marad nyitva a szivattyú.
igen ugy megy de azt a hengerbe kel próbálni még a boltba a gyürüvel együt!
ugy szokták!
ugy 100%
ott megmégik a hézagolóval a hézagot és az akor bisztos hogy jo!
1. A hengered lehet nicasilos, nem a dugód.
2 Ha már C-s van benne azt nem igazán írnám ki mert az már elég ciki.
3. ilyen izomzattal jó ha kapsz 70-et az egészért.
4. 3-om sebis blokk nem sokat ér.
0620/359 29 78
link