Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi utánna járok esetleg mondanál helyet hol keressem?
én a mitoét próbálnám meg, hátha hasonló
SZIASZTOK!
Segítséget kérek aprilia af1 sintesi /20éves moci/ az első lánckeréken van távtartó ez a blokkfelöl van vagy a csavarfelöl Vki tudja-e a lánc- kerekek gyári méreteit lánc 520-as?
és az Ambika márkájú dugattyúkhoz mit szóltok?
minőségileg milyen?
illetve ha rákeresek akkor mihez keressem a dugót mivel mx1-hez semmit se lehet találni?
egyébként a dugatyús téma ! af1 125!
ha sárga rézből van akkor meg megtod forrasztani.
de 125-é?
azért mert letört az a kis vas ami emelio meg süjeszti a tüszelepet!
heló ad meg a számod meg tölcsél fel képet róla!
vagy hivj:0630-731-6232
hol laksz?
ha ilyen dugatyús témáról van szó ... h ablak meg nemablak mi van akkor ha én vágok az af1 dugólyára ablakot? mert ugye elv nincsen. véleményeket kérek légyszíves:) teljesítmény növekedés esetleg? vagy ha vágok rá mi lehet vele a baj? történhet valami bibi? egyéni véleményt kérek srácok:)
lehet hogyha emelsz akkor jó lesz én már voltam így nekem is minden ok nélkül leállt a kanyarokban mikor vissza engedtem a gázt de nem mindig. Nekem a bezint elzáró tüszelep volt eltőrve és néha mikor beleakadt az úszó előbb elzárt és alacsonyabb volt a szint akkor állt le valószínűleg kicseréltem és jó lett.
akkor veszel bele egy új dugattyút ha azt akarod hogy jó legyen
Helló Zoli! Nem akarok okoskodni, de nekem ezt mondták és én így tudom!

Ha a motor nem karter membrános hanem henger-membrános akkor a dugattyúnak ablakosnak kell lennie! Szerintem simán okozhatja, hogy nemablakos dugattyú van benne, nem kap annyi benzint vagy valami ilyesmi lehet!
Ez csak egy tipp a részemről!

üdv
nem rossz a Gilera csak most én szívtam be vele
Értem hogy akkor mindegyikőtök véleménye hogy az Aprilia af 125-öm,keveset kap menet közben?8000 től pedig hihetetlenül megindul akkor is ha keveset kap?
Azért áll le?
Akkor ha úszószinten emelek akkor szerintetek jó lessz?
én nem reszelek bele ablakot, mivel akkor az egyensúly elmegy és bólógat majd ez lerövidíti az élettartamot, és hamar szétkopik
ilyen motort se veszünk
hát igen valószínű, hogy a boost felömlői így nemtudnak dolgozni a hengernek, így eléggé elmarad az erő magas fordulaton, nem nagy gáz, dugót kiveszed, vágsz rá ablakokat ÓVATOSAN ahogy a gyári dugón van, sőt! annál nem baj ha kicsit kisebbet, vigyázz hogy a dugót ne karcold össze, ha ügyes vagy akkor megtudod, csinálni, csak vigyázz hogy a dugó véletlen se repedjen meg, és összerakás előtt a sorját távolítsd el
a másik lehetőség hogy veszel egy olyan dugót
de az tény hogy ha ablakos dugó volt benne akkor olyan is kell
remélem tudtam segíteni
hali!

Igaz nem Aprilia, hanem egy Gilera MX1, de aki tud légyszi segítsen!
előre is Köszönöm!

nagyon idegesített már hogy nem akar jó lenni a gép, ezért szétkaptam.
a történet úgy kezdődik hogy megvettem a gépet állítólag szír új hengerrel(ami 80ezer ft volt) és 200km- volt a hengerben szóval még járatós.Ezért nem hajtottam szépen bejáródott, elkezdtem neki húzni és nem éreztem tökéletesnek sose.
kínlódás árán max 120-at ment.

Most lekaptam a hengert(amihez az egész vázat mindent le kell bontani )
megkaptam a gyári hengerét is.
az 1. képen a benne lévő dugattyú, a 2. képen a gyári dugattyú látható.
Kérdésem az lenne hogy a két dugattyú közötti kialakítás külömbség okozhatja-e hogy nem akar jól menni a gép?
alapjárat minden frankó,pöc-röf, csak fordulaton nem működik a gép.power hatás is elmarad(magas fordulaton elfogy az erő)

3. és 4.kép csak azért van hogy átérezzétek hogy ez nem simson hogy henger azt kész!
Hali.
Olajszivatyú érdekelne, meg az oldal idomok. tudnál róluk küldeni képet.
balinaszaly@tvn.hu címre.
Köszi
Balázs
Ha szivatóval megy, akkor nyilván keveset kap.
Nem lehet az hogy ebben a motorban felmelegszik valami?
És az állítja le?
Sajnos még mindig csinálja azt hogy menet közben lehörög a motorom,de aztán egyből szivatóval pöccre indul.megint megy és ujra valamennyi idő után megáll.esetleg valakinek még ötlete?
fekete az gyári rezó ahhoz megvan a végdob is. az 10ezer ft egyben
ezüst az egy Arrow rezó, végdobja nincs meg az is 10ezer ft
úgy 15