elv muanyag az úszó a karbiban.. ved ki és keresd meg a lukat és vagy ragaszd be pillanat ragasztóval vagy megkell forrasztani a luknál és hibátlan:) csak a benyát szedki belőle :D vagy miért kell neked uszó?
heló nekem az van!
jobban a motora!
nameg a töltésre!
engem most az szopat
jobban ez a kető!
a töbi általába jo szokot leni
nameg nézd azt meg hogy dellorto32-es vagy 34-es karbi legyen rajta!
az a nyári jkarbija!
nagyábol enyire kel figyeklni!
ez az én motorom!
Ha gyári a csapod akkor elvileg OKnak kell lennie. Próbáld meg akkor azt hogy tankolsz bele legalább 6 litert (akár ahhoz ami most benne van), mert a szintjelző kb 5 liternél jelez. Ha azután hogy több van benne mint 5 liter és indul pöccre, és megy is, akk valami van a tartalékoddal. Egyéb okosság nem jut eszembe, de vannak nálam idősebb apriliások is, majd Ők segítenek ha még mindig gondod van!
sziasztok néztem af1 futurát illetve sport prot. Érdeklődnék hogy mikre figyeljek ezeknél a motoroknál? Mi az amit főképp nézzek át. A blokknak mi a legjellemzőbb hibája megy úgy általánosságban az egész motornak? Várom válaszokat
Üdv
hali,gyári csapom van amin van 2 jelzőszál.akkor nincs baja szted akár karbi vagy gyujtásnak lehet ehhez köze,de pöcre indul utána szivatóval,nem tudom.
Benzin gyanús szerintem... Gyári csapod van, vagy valami univerzális? Ha nem gyári szintjelzős, csinálhatod azt hogy levágsz valamennyit a csap szárából, de ne tövig! És akkor így több ideig elég a benzined... De inkább tankold sűrűbben... Az élvezetekért fizetni kell, jelen esetben a benzinkúton...
hali.Aprilia af 125-öm van.Érdeklődnék hogy valaki tudna e segíteni nekem abban hogy 3 napja vettem a motort,akkor jó volt és azóta meg menet közben megáll,lehörög mint ami nem kap üzemanyagot,egyből inditok nem indul,szivatót ráhuzom azonnal beindul,megint megy egy darabig,és megint megáll,azt mondta nekem egy motoros illető aki ilyeneket bont,hogy ez a tipus azt játsza hogy ha kevesebb a benzin már a tankban,de látom hogy van még benne mégse elég,azért áll meg.lehetséges ez hogy nincs baja csak fogyott a benzin és ha megtankolom megint tökéletes?
csapot kitakarítottam ,meg a karbit is.
nyomj be egy fecskendővel benzint a gyertya nyíláson, húzd bele a gyertyát és nézd meg hogy úgy röffen-e, ha semmi röffenés akkor a gyújtással lessz a gáz
remélem jutsz valamire
Nekem olyan problémám van, hogy nem indul el a motor. Egyik napról a másikra...
Fogalmam sincs hogy mi lehet a baja. Csak annyit csináltam vele, hogy félig levettem a deknit, olajpumpa meghajtó fogaskereket cseréltem + alá tettem egy alátétet, mert különben nem hajtotta volna meg a pumpát. Olajat is cseréltem benne ( MOL Essence 10W-40 ). Összeraktam, nem húztam szét semmit, nem jött ki semmi sehonnan. Ráindítok önindítóval 2-szer egy kicsit, de nem indult el. Ekkor jöttem rá hogy baszki olajat nem öntöttem vissza a blokkba. Felöntöttem olajjal, de utána sem akart elindulni. Ekkor karbit is kipucoltam 2szer is hátha eltömődött valahol, de nem. Nem akar indulni, pedig mindig pöc-röff-re indult. Gyújtás OK, szikra-gyertya OK... Olyan mintha nem kapna benzint, de a gyertya meg olajos+benzines amikor kiveszem. Schubert tű sose benzines kiszedéskor ( vagy nem is kell annak lennie? ).
Üdv! Az tény hogyha kipufogo van cserélve rajt jobban pörög de ott más van vele lehet hogy csak a beállirásokkal van gond az enyém eredeti kipuffal pörög 11-et és ahogy a többiek is irtál legalább kb 140 körül kéne neki menni. Amenyire én tudom lehet rosszul a ezeket a blokba szokták folyatni valamenyire....(nem midnegyiket)
jobban a motora!
nameg a töltésre!
engem most az szopat
jobban ez a kető!
a töbi általába jo szokot leni
nameg nézd azt meg hogy dellorto32-es vagy 34-es karbi legyen rajta!
az a nyári jkarbija!
nagyábol enyire kel figyeklni!
ez az én motorom!
azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudd valaki dellorto 28-as karbiba uszót?
nagyon kelene!
előre is köszönöm
Hétvégén csinálok rolla képet meg írok rolla ha így jó?!
Kecskemét
fejidom mennyi lenne, helyileg merre vagy?
Üdv
csapot kitakarítottam ,meg a karbit is.
Sürgősen eladó polini EVO 2 70es hengerem.
Minarelli AM blokkra.
dugatyú kell bele. 7200ft
tömítések. hengerfej jó.
remélem jutsz valamire
Nekem olyan problémám van, hogy nem indul el a motor. Egyik napról a másikra...
Fogalmam sincs hogy mi lehet a baja. Csak annyit csináltam vele, hogy félig levettem a deknit, olajpumpa meghajtó fogaskereket cseréltem + alá tettem egy alátétet, mert különben nem hajtotta volna meg a pumpát. Olajat is cseréltem benne ( MOL Essence 10W-40 ). Összeraktam, nem húztam szét semmit, nem jött ki semmi sehonnan. Ráindítok önindítóval 2-szer egy kicsit, de nem indult el. Ekkor jöttem rá hogy baszki olajat nem öntöttem vissza a blokkba. Felöntöttem olajjal, de utána sem akart elindulni. Ekkor karbit is kipucoltam 2szer is hátha eltömődött valahol, de nem. Nem akar indulni, pedig mindig pöc-röff-re indult. Gyújtás OK, szikra-gyertya OK... Olyan mintha nem kapna benzint, de a gyertya meg olajos+benzines amikor kiveszem. Schubert tű sose benzines kiszedéskor ( vagy nem is kell annak lennie? ).
Mi baja lehet?
bisztos hogy 125ös?