jó lett a kuplungom egy alátét beleesett amibe leeresztettem az olajat,nem vettem észre ,majd akkor amikor bele akartam önteni az olajos flakonba az olajamat HOPPÁÁÁ itt az alátét amit nem is kerestem ,beleraktam,majd láss csodát kiemel
most elvittem megheggesztetni,mert eltört az egyik darabja ,aztán majd kiderül mi leszz
már csak a váltónak kell jó lenni,kuplung nélkül beveszi az első 3-at,imádkozzatok hogy a másik 3-at is bevegye
Inkább valószínűbbnek tartom, hogy a power szelep nem nyit ki és nem bír forogni a motor (7800-nál kellene hogy nyisson). Ez lehet az elektronika, a bovden vagy a nyelv hibája.
Nekem olyan problémám van, hogy nem indul el a motor. Egyik napról a másikra...
Fogalmam sincs hogy mi lehet a baja. Csak annyit csináltam vele, hogy félig levettem a deknit, olajpumpa meghajtó fogaskereket cseréltem + alá tettem egy alátétet, mert különben nem hajtotta volna meg a pumpát. Olajat is cseréltem benne ( MOL Essence 10W-40 ). Összeraktam, nem húztam szét semmit, nem jött ki semmi sehonnan. Ráindítok önindítóval 2-szer egy kicsit, de nem indult el. Ekkor jöttem rá hogy baszki olajat nem öntöttem vissza a blokkba. Felöntöttem olajjal, de utána sem akart elindulni. Ekkor karbit is kipucoltam 2szer is hátha eltömődött valahol, de nem. Nem akar indulni, pedig mindig pöc-röff-re indult. Gyújtás OK, szikra-gyertya OK... Olyan mintha nem kapna benzint, de a gyertya meg olajos+benzines amikor kiveszem. Schubert tű sose benzines kiszedéskor ( vagy nem is kell annak lennie? ).
nem-nem nem akadt ki a bovden de mégis olyan mintha kilenne,de már tököm kivan,ma vagy 3-szor töltöttem/engedtem le az olajat
de már biztos nem töltöm fel csak ha tuti lesz
Sziasztok! Az lenne a kérésem, hogy épp most készülök egy 91-es af1 futurát venni, hívtam is egy hirdetést és azt mondta a srác, hogy 100-110-et megy és kb. 8000-et forog, mert a kipufogójában fojtás van, és ha lecserélem a kipufogót akkor meg is szűnik a fojtás és normálisan fog menni! A kipufogó összefüggésbe van a fordulatszámmal? Biztos, hogy csak kipufogót kéne cserélni és utána forogna 12 000 körül?
az is megvolt,de nem olyan baj van,mert mondom egyáltalán nem reagál semmire
de már szétszedtem az egész kócerájt,szal sztem rosszul raktam össze,mert eddig nem forgott a kuplung agy vagy mi,a belső része,most összerakom így,csak most mintha nem lenne helyén a bovden,vagy ki lenne akadva és csak lóg a kar
Üdv!Valaki tud mondani valamit erről a hengerről(hol lehet beszerezni pl)..Minarelli RV4es blokkon volt. Bármilyen információt tudtok mondjátok el nekem, nagy sokat segítenétek.ÜDV
sziastok
mondjatok már valami tippeket,hogy miért nem emel ki EGYÁLTALÁN a kuplungom
a spanolót állíthatom akármerre,azt már próbáltam,és még kicsit se emel ki
most elvittem megheggesztetni,mert eltört az egyik darabja ,aztán majd kiderül mi leszz
már csak a váltónak kell jó lenni,kuplung nélkül beveszi az első 3-at,imádkozzatok hogy a másik 3-at is bevegye
Nekem olyan problémám van, hogy nem indul el a motor. Egyik napról a másikra...
Fogalmam sincs hogy mi lehet a baja. Csak annyit csináltam vele, hogy félig levettem a deknit, olajpumpa meghajtó fogaskereket cseréltem + alá tettem egy alátétet, mert különben nem hajtotta volna meg a pumpát. Olajat is cseréltem benne ( MOL Essence 10W-40 ). Összeraktam, nem húztam szét semmit, nem jött ki semmi sehonnan. Ráindítok önindítóval 2-szer egy kicsit, de nem indult el. Ekkor jöttem rá hogy baszki olajat nem öntöttem vissza a blokkba. Felöntöttem olajjal, de utána sem akart elindulni. Ekkor karbit is kipucoltam 2szer is hátha eltömődött valahol, de nem. Nem akar indulni, pedig mindig pöc-röff-re indult. Gyújtás OK, szikra-gyertya OK... Olyan mintha nem kapna benzint, de a gyertya meg olajos+benzines amikor kiveszem. Schubert tű sose benzines kiszedéskor ( vagy nem is kell annak lennie? ).
Mi baja lehet?
de már biztos nem töltöm fel csak ha tuti lesz
amúgy természetesen egy sportkipufogóval többet pörögne
dekni le!
akkor legalább kiderül mi a baja
de már szétszedtem az egész kócerájt,szal sztem rosszul raktam össze,mert eddig nem forgott a kuplung agy vagy mi,a belső része,most összerakom így,csak most mintha nem lenne helyén a bovden,vagy ki lenne akadva és csak lóg a kar
Valaki nem tugya nekem megmondani a 127 es rotax blokkba mien méretü fötengely csapágyak kellenek?! meg ha esteleg a szimering méretei
kösz
semmi változás
köszi a válaszod
mondjatok már valami tippeket,hogy miért nem emel ki EGYÁLTALÁN a kuplungom
a spanolót állíthatom akármerre,azt már próbáltam,és még kicsit se emel ki
lehetőleg olcsó legyen.. olyan 3000-6000ig
üdv:Tommy
Megmaradt aprilia af1 125 papírok..törzskönyv, forgalmi, műszaki is van még pár hónap, adásvételivel eladó! 10eFt
de amúgy adatlapon ott van!