állapot függő, ha jót veszel, vigyázol rá, megadod neki ami jár, akkor nemhinném hogy lessz vele problémád
rendőrökről:
hát attól függ milyen rendőrök vannak felétek
ha a közlekedésiektől kimegy valaki az tuti levágja hogy nem 50es
de a sima utcai rendőrnek lövése sincs, ha nem hangos, nem mész mint egy hülyegyerek akkor nemszólnak semmit, én már régóta használom így, eddig egyszer nem álitottak meg, max követtek egy darabig aztán elmentek
annyit fűznék még a dologhoz hogy én 50est nemtudnék élvezni, tötymörgősen nagyon szar motorozni vele, ha néha odatudod húzni neki az az élvezet, persze rendszám nélkül kockázatokkal is jár
remélem tudtam segíteni
Ha nem megfelelő álapotút veszel akkor költesz. Ha szereted a motort és maximalista vagy akkor költesz. Ezek a kétütemű idősebb motorok igénylik a törődést, ha rs-t veszel lehet, hogy kevesebbet kell rá költeni mert fiatalabb(de ezt ne vedd kézpénznek). Én is használom az enyémet, de le van véve a hátsó lábtartó, teljesen búrkolt a motor, módosított robogó hátsódob van rajta és kultúráltan közlekedek.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_af1_futura-2777457 pl erről tud vki vmit?milyen állapotban van vagy vmi.mert 97 korához képest elég occsó..
sziasztok!
Új vagyok még a témában most szeretnék motort venni.Ennek kapcsán lenne pár kérdésem,ami nekem fontos lenne.Én Apriliára gondoltam.Néztem rs-eket is-af1-eket is.melyiket érdemesebb?Mindegyik haverom ellenem van,merthogy kurvasokat kell rájuk költeni stb..ez tényleg így van?ja és mégegy: 50-es papírokkal akarom használni.A kékek mennyire bas*tatnának?előre is köszi:)
Ha megvan a régi, beviszed a robogós boltba, és nézel egy olyat aminek a hossza megegyezik a tieddel és átteszed a bowdent a régi védőcsőbe. Nem tudom milyen motorhoz valót vettem...
Hogy ha folyatja az első fékmunkahenger az olajat a tárcsára, akkor elég csak tömítést cserélnem, vagy okozhatja a fékbetét kopása is a folyást? De gondolom vagy az egyiket, esetleg mindkettőt érdemes lenne cserélnem, mert így nem igazán hatásos a fékezés, ugye?
Ha nem kalapáccsal verted bele akkor próbáld meg fogj egy jó erős mágnest meg egy vékony rudat ami beér odáig értesd hozzá a mágnest a rúdhoz és dugd be a lyukba és azzal húzd ki.Ha nincs teljesen beszorulva kijön.A mágnes lehet rossz hangszóró vagy bármi fellelhető.sok szerencsét.
Sziasztok!
Lenne egy problémám az Aprilia AF1 Futurámmal ami 50es...szóval nem emelt rendesen ki a kuplung ahogy kellett hiába tekertem ki a bowden spanolót mert már azt sem volt kitekerni hova...ezért döntöttem úgyhogy kicserélem a kuplung kiemelő rudazatot....ezzel nincs semmi baj csak beleraktam egy rövidebb darab rudat a másik mögé és most kiszeretném venni de nem csúszik ki..szóval kéne egy ötlet.... előre is kösz mindenkinek.
Hogy ha folyatja az első fékmunkahenger az olajat a tárcsára, akkor elég csak tömítést cserélnem, vagy okozhatja a fékbetét kopása is a folyást? De gondolom vagy az egyiket, esetleg mindkettőt érdemes lenne cserélnem, mert így nem igazán hatásos a fékezés, ugye?
jó rendben hiszek neked nem akarok vitatkozni mer én nem tudom.Nem is ez a lényeg hanem ha valakinek kell egy ilyen bigyóból valami alkatrész az nyugodtan jelentkezzen a blokk csak egyben eladó gyújtásrészel 25 ezer anélkül meg 19 ezer.
hát figy én nemtom de ez tuti h sintesi:D nézdmeg a 125 ös sinteziket.. ugyanigynézneki... csak kisebbek az idomok az 50 esen.. meg vékonyabbak ennyiD:
amugy paks:)