van egy kis problémám igaz nem aprilia, de 2t és 125ccm
egy Gilera MX1-ről lenne szó, minden frankó pöcre indul minden jó szépen jár 800-1100rpm alapjárat.
viszont menet közben nem úgy megy ahogy kellene, olyan mintha kínlódna.
4.-ig viszonylag jó, de 5.ben már nem jó és 6.ban lassul.
hozzá kell tenni, hogy új henger lett rá véve és be lett járatva szépen.
kipuff kiégetésen túl vagyok és a gyertya is tuti(másik gépből is raktam bele ami jó volt)
valakinek valami tipje van kérem ossza meg velem, vagy tud egy hozzáértő embert Kecskemét környékén aki tudna segíteni az jó lenne.
lábtartó(alu része) párban 5ezer ft
a henger 127-re való dugó nincs.
kipuff katalizátoros 1000ft(ez egyben van)
kipuff folytatlan(csak a rezó van meg) 6000ft
Én úgy tudom, h még a lendkeréktől is lehet ilyen jelenség, ha le van róla pusztulva a mágnes, vagy nagyon el van repedve. Ezt tudod amúgy legkönyebben kideríteni.
De hamarosan valaki szaki, úgy is megmondja mi a stájsz...:):)
hali
kis help kellene,van egy 125ös futurám ami eddig rendben ment is de egyik nap már nem indult, konkrétan nincs szikra,ötletek kellenének hogy tudom kinyomozni h melyik alkatrész szart be! a gyertya vadi új és a gyertyapipa meg a vezeték is jó,biztik sehol nincsenek elszállva,minden más elektronika működik csak éppen nincs szikra:S én a gyújtótrafóra gyanakszom vagy az állórészre van még vmi ami a gyújtásban részt vesz?
adjatok vmi tippet h tom megtalálni a hibát mert már itt a jó idő és vinném a kicsikét döntögetni
Ha egy 125-öst 50-esként használsz az közokirathamisítás, de ha a henger is átvan ütve 50-esre, akkor már egyedi azonosítójel meghamisítása is társul a dologhoz. Ez mindkettő bűncselekmény, és ha mindkettőt rádverik halmazatban, akkor szerintem minimum pénzbüntetés, de az is lehet, hogy felfüggesztett vár rád + egy időre eltiltanak a járművezetéstől mellékbüntiként.
Ha rendszámos motort jogsi nélkül használsz, az szabálysértés és max 70-80 e forint pénzbírságot szab ki a szabálysértési hatóság (első alkalommal).
Mindenki döntse el, hogy megéri-e.
Engem már állított meg motorosrendőr amikor egy Piaggio NRG-vel mentem, és fenyegetett a KPM-mel. Csak azért úsztam meg, mert a másik rendőr ismerte a típust és tudta, hogy csak 50-esként jött ki gyárilag.
Szóval vannak olyan rendőrök, akik tudják mit csinálnak és nem vered át őket egy 50-es matricával.
Kis rés a pajzson, hogy helyszínen nem tudnak mérni hengerűrtartalmat, elküldenek vizsgálatra. Ha egy 50-est használsz 70-es hengerrel, akkor visszahúzod a gyári hengert a KPM idejére és túl vagy rajta.
Egyébként nem rendőr vagyok, csak szimplán jogász.
erre csak annyit mondok hogy nem mindenki engedheti meg magának az "A" jogsit, elhiheted én is szívesen levizsgáztatnám a motoromat, ha a pénztárca engedné...
Felejtsd el az illegális használatot! Tessék betartani az előírásokat! Azon felül, hogy rettenesen megbüntethetnek, eltolthatnak, karóba húzhatnak, ha baleset van, akkor rádverhetik az egész balhét stb stb. Persze sokan "sokat" motoroztak így, de kinek mi a sok? Nekem 50 e km a sok, az, hogy 20 km-es körzetben hetente kéthetente megy az ember egy kört, az nem. És ha megismernek a rendőrök, el fognak kezdeni piszkálni! Tessék levizsgázni, és rendszámos motort venni, vagy 50-est.
Nem a teleszkópodból folyik az olaj? Ritka, hogy a munkahenger beteg legyen. Egyébként 1 mm ferodol a kopáshatár. Ha olajos, féktisztítóval, vagy higítóval, tiszta benzinnel le tudod takarítani. Persze jobb, ha újat veszel, de ez így olcsóbb. Amúgy elvileg annyira nem tud kicsúszni a dugattyú, hogy folyjon a munkahengerből az olaj.
hali..
Bocsi.. de anyám adta fel.. mert én napközbe suliba vagyok. mikor meg haza érek akkor meg nincs nyitva már a pósta...
Anyám meg nemtudja ezeket
szal 1000bocs...
heló! legközelebb ha küldesz valakinek valamit a postaköltséget is írd pluszba a csomag értékének összegéhez és mond meg hogy a vevő fizeti, mert így portoba jön és 2500 a posta.. ami nagyon szar mivel ezt levél ként el tudtad volna küldeni 950-ért de már mind1! máskor figyelj rá! amúgy jó lett köszi
Eladó Aprilia AF1 Futura!
idő és legfőkép pénz hiány miatt!
frissen festett kerekek, jó gumik, jó fékek, AM6-os új blokk,nagyon jó kipuff.szép órák
140.ezer ft
Hali!
Hát nem vagyok nagy szakértő, de 97-ben már tuti nem gyártottak AF1-et.
Nos, hogy mennyire költséges... ez sok mindentől függ.Nekem egy nagyon túlkoros van (és nem is af1) , mire összeállt sokat költöttem rá (mindíg kijött valami nyavajája), de azóta csak benzin + olaj kell bele.
Van egy eladó Minarelli blokkba való Főtengelyem..
a hajtókar csapágyat kell kicserélni...
msn:lebar14@freemail.hu
kép e-mailban