Trapéz lámpás AF1-hez van szinte minden alkatrészem ha kell valakinek, és egy egyedi festésű idomgarnitúrám. 180 E ft volt a festés rá, nem gagyi munka, kicsit karcos már, a farokidomon van egy csúszás nyom, de így is nagyon durva. 35000 ft egyben az idom szett. E-mail enduro2@vipmail.hu Itt érdeklődj ha kell valami.
A Pannóniá? Húhú az egy külön fejezet. Rég megvagyok veszve érte, hogy nekem kell egy. Aztán kicsit elcsábultam a Trophy MZ-ek felé, mert az se lehet rossz, sőőt! De ugye a Pannónia magyar motor. Ellenben Trophy MZ-hez szinte minden van fillérekért, sokkal jobb minőségű az egész motor, alu felnivel, tartós krómokkal, míg a Pannóniára új felni kell, újra kell krómoztatni a kipuffokat stb stb.
A ww.bikepics.com/members/trakee -n találsz képeket, bár azóta nagyon sokat változott.
Hogy mit csináltam rajta? Hát ez egy rozsdakupac volt! Vagyis több rozsdakupac, több motort rejtett. Kiválasztottam egy vázat, csiszoltam, festettem, új ráfokat vettem, fékdobot szabályoztam, kereket fűztem, centíroztam, gumit vettem rá, a meglévő blokkokból összepakoltam egy működőt, leműszakiztattam, névre irattam, majd elkezdtem használni. Kicsit csörgött, mert lógott picit a csapszeg a dugattyúba. Hát volt nagy dilemma, mit tegyek, csak dugattyút cserélni egy ki tudja mennyit futott hengerbe badarság, ha megfuratom, a főtengelyt is fel kellene újítani, akkor meg már egy 20-as legalább.. Na végül csak megfurattam, ez volt a hiba! Ugyanis kiütötte a hajtókarcsapágyat, ami szépen beállt, elszakadt a hajtókar. Úgyhogy blokkcsere, másik főtengely, a széttört dugattyú helyett új. Azóta szépen megy. Persze adós vagyok egy típusazonos blokkcsere lepapírozásával, de azt majd mikor megy műszakira, akkor. Aztán lekrómoztattam a kormányt, kipufogót, apróságokat. Nomeg jól lelaktam a festésem, ugyanis a csíkjaim nem tetszenek, így kell okot keresni, hogy újrafessem! De ez nekem móka :) Szívesen csinálom, csak abba a kevés szabadidőmbe otthon van elég dolog, még nem álltam újra neki. Hja, meg szeretném horganyoztatni a csavarokat, apró fém alkatrészeket. Szóval lassan épülget. Felénk jársz, érdekell, kipróbálhatod! Tényleg nagy élmény, ahogy a kemény kb 16 ló visz! Főtengely 7,2 kg, így akkora "nyomaték" van benn, elképesztő egy modern motorról átülve. Azt gondolná az ember, 16 LE semmire nem elég, nem megy fel a dombra se, pláne, hogy kb 140 kg, utassal végképp hulla, de abszolut nem! Persze öreguras. Imádom az egyszerűségét, hogy szinte semmi nincs, ami megpusztulhatna rajta. És totál el tudja képzelni az ember, hogy egy ilyennel még a 60-as évekbe, mikor nem volt éjel-nappali szervíz, nem volt mentőanyagl, akkor is a világ végére el lehetett jutni.
Hát igen,eladtam azt a drága jó gépet,nagyon sajnálom,ez most így jött össze,nagyon bánom,jó kis gép volt az,én nagyon szerettem,soha nem hagyott cserben!Állítólag az új gazdája már megborította Most a kis "japót" csinálgatom,ma vittem el a hengert fúratni,meg festegettem is már,sok kókány megoldást el kellett tüntetnem rajta!Mutatok képet,hogy milyen lett.
Még van rajta mit alakítani,de most a bejáratásra helyezem a hangsúlyt,és úgy csinálgatom ahogy a pénzem engedi!Na és milyen a Pancsi?Kipróbálnék egyet,nagy élmény lehet vele motorozni,gondolom megvan a varázsa ha azzal szeled az utakat Majd küldhetnél róla képet,meg mesélhetnél róla,mit alakítottál rajta.
Bocsi srácok az OFF-ért!
azonnal szétszedik, és eladják darabokban, a váz meg megy a méhtelepre.
Kb 20 éve is ez volt már, egyik rokon kisgyerek meg is találta a szétbontott gagyiváját egy iylen lopós-bontósnál.
Semmit nem lehetett csinálni a csávóval, még az orgazdaság sem állt meg ellene.
Háát olyan sokat sajnos nem. Nem igen érek rá. Most van benn 30 e. És pár nap múlva lesz pont 3 éves :D Igaz, mellette Pannóniázom, azzal is az elmúlt év alatt egy olyan 4-5 e km-t mentem kb. Meg tavaly nyáron Simsonoztam sokat itt Siófokon.
És veled? Csak úgy részlegesen hallottam, hogy eladtad az Apriliát, és egy ferdeszemű DT van helyette :D
Neked nem esik le! Ha úgy érzed, egy 1245-250 nem ér annyit, hogy papírokkal bajlódj, senki nem kényszerít. Vehetsz nagyobbat, vagy nem veszel, és kész. Előre tisztában vagy vele, hogy mik a költségei. Megsúgom egy 125-ös, bár sokat drágult a fenntartása az elmúlt 9 évben, amióta nekem van, de még mindíg olcsón fenntartható egy nagyobbhoz képest! Ellenben ha úgy döntesz, hogy neked egy 125-ös kell, és tisztességesen szeretnéd használni, akkor nincs megéri, neméri, rendszám KELL rá.
Tulajdonképpen ha nem éri meg, a boltba a kenyér se ér meg 250 Ft-ot, hát el kell hozni fizetés nélkül?
Abban igazad van, hogy szomorú, hogy veszel egy MZ-t 60 e Ft-ért, és 40 ért átiratod. Tény, nem áll arányban a motor árával, de egy dolgot tehetsz, nem veszel. Arról nem kell meggyőzni, hogy sokmindenért feleslegesen fizetünk, de nem az a megoldás, hogy kijátszuk a szabályokat!
Ez az egész össze tett dolog. De ebben is a fő dolog az h minél jobban meggazdagodjanak azok az emberek akik ezen dolgok mögött állnak. Idegesítő...
Mellesleg ! Van 1 AF-1 es motor egy 50 es , használt stb stb és van egy olyan progblémája a tulaja állítása szerint ,h ha a felmelegszik a motor , gondolom üzemihőmérsékletre, akkor leáll. Azt mondta h van szikra is de olyankor nem nagyon akar működni. Ezzel mit lehetne kezdeni és még őő mennyibe kerülne rá egy első idom plexivel meg egy új kormány ? Erről lenne szó! http://www.kepesmotor.hu/april...
Trakee-bácsi mi a helyzet veled,nagyon rég beszéltünk,legalább 25 év is telt el azóta !Hogy alakulnak a dolgok felétek?Sokat motorozol még?Kíváncsi vagyok mennyit mentél már a Hyo-val
látom nem esett le,
sokkal jobban megéri nagymotort venni mint 125-250cc között, alig fizetsz többet rá, de ez a köztes dolog nagyon nem éri meg, félreértés nelegyen, én nem beléd akarok kötni, csak egyszerüen nemtudom felfogni ezeket a szabályokat, szorítani szorítanak mindenhol, de hogy egyszerűbbé tegyék az ember dolgát az lehetetlen, nem elég hogy az ember nagy nehezen vesz magának egy motort, hiába küszködte ki magának, még fizessen is érte hogy használhassa, nem beszélve a fenntartásáról...
A ww.bikepics.com/members/trakee -n találsz képeket, bár azóta nagyon sokat változott.
Hogy mit csináltam rajta? Hát ez egy rozsdakupac volt! Vagyis több rozsdakupac, több motort rejtett. Kiválasztottam egy vázat, csiszoltam, festettem, új ráfokat vettem, fékdobot szabályoztam, kereket fűztem, centíroztam, gumit vettem rá, a meglévő blokkokból összepakoltam egy működőt, leműszakiztattam, névre irattam, majd elkezdtem használni. Kicsit csörgött, mert lógott picit a csapszeg a dugattyúba. Hát volt nagy dilemma, mit tegyek, csak dugattyút cserélni egy ki tudja mennyit futott hengerbe badarság, ha megfuratom, a főtengelyt is fel kellene újítani, akkor meg már egy 20-as legalább.. Na végül csak megfurattam, ez volt a hiba! Ugyanis kiütötte a hajtókarcsapágyat, ami szépen beállt, elszakadt a hajtókar. Úgyhogy blokkcsere, másik főtengely, a széttört dugattyú helyett új. Azóta szépen megy. Persze adós vagyok egy típusazonos blokkcsere lepapírozásával, de azt majd mikor megy műszakira, akkor. Aztán lekrómoztattam a kormányt, kipufogót, apróságokat. Nomeg jól lelaktam a festésem, ugyanis a csíkjaim nem tetszenek, így kell okot keresni, hogy újrafessem! De ez nekem móka :) Szívesen csinálom, csak abba a kevés szabadidőmbe otthon van elég dolog, még nem álltam újra neki. Hja, meg szeretném horganyoztatni a csavarokat, apró fém alkatrészeket. Szóval lassan épülget. Felénk jársz, érdekell, kipróbálhatod! Tényleg nagy élmény, ahogy a kemény kb 16 ló visz! Főtengely 7,2 kg, így akkora "nyomaték" van benn, elképesztő egy modern motorról átülve. Azt gondolná az ember, 16 LE semmire nem elég, nem megy fel a dombra se, pláne, hogy kb 140 kg, utassal végképp hulla, de abszolut nem! Persze öreguras. Imádom az egyszerűségét, hogy szinte semmi nincs, ami megpusztulhatna rajta. És totál el tudja képzelni az ember, hogy egy ilyennel még a 60-as évekbe, mikor nem volt éjel-nappali szervíz, nem volt mentőanyagl, akkor is a világ végére el lehetett jutni.
Még van rajta mit alakítani,de most a bejáratásra helyezem a hangsúlyt,és úgy csinálgatom ahogy a pénzem engedi!Na és milyen a Pancsi?Kipróbálnék egyet,nagy élmény lehet vele motorozni,gondolom megvan a varázsa ha azzal szeled az utakat Majd küldhetnél róla képet,meg mesélhetnél róla,mit alakítottál rajta.
Bocsi srácok az OFF-ért!
Kb 20 éve is ez volt már, egyik rokon kisgyerek meg is találta a szétbontott gagyiváját egy iylen lopós-bontósnál.
Semmit nem lehetett csinálni a csávóval, még az orgazdaság sem állt meg ellene.
Háát olyan sokat sajnos nem. Nem igen érek rá. Most van benn 30 e. És pár nap múlva lesz pont 3 éves :D Igaz, mellette Pannóniázom, azzal is az elmúlt év alatt egy olyan 4-5 e km-t mentem kb. Meg tavaly nyáron Simsonoztam sokat itt Siófokon.
És veled? Csak úgy részlegesen hallottam, hogy eladtad az Apriliát, és egy ferdeszemű DT van helyette :D
Tulajdonképpen ha nem éri meg, a boltba a kenyér se ér meg 250 Ft-ot, hát el kell hozni fizetés nélkül?
Abban igazad van, hogy szomorú, hogy veszel egy MZ-t 60 e Ft-ért, és 40 ért átiratod. Tény, nem áll arányban a motor árával, de egy dolgot tehetsz, nem veszel. Arról nem kell meggyőzni, hogy sokmindenért feleslegesen fizetünk, de nem az a megoldás, hogy kijátszuk a szabályokat!
infókat kérek a felújításokról :D
ki kéne nyomozni vmit
nincs gyújtásom és most sorra veszem az alkatrészeket a kis futurámon
a gyújtó trafót mértem le(Amal, sötét zöld)
méghozzá a vezetékek közötti ellenállást egy multiméterrel
fekete-narancs: 47 KOhm
fekete-zöld: 1220 kOhm
fekete-piros: 48 KOhm
piros-zöld: 1289 KOhm
narancs-zöld: 1289 KOhm
narancs-piros: 0 Ohm (rövidzár)
namost a nyomozásban segítene ha valaki a saját af1 futuráján(125ccm) lemérné ugyan ezeket
majd még a gyújtásalap vezetékeire is rámérek
plíz help vki
majd írok róla fejleményeket
Ha esetleg akad valakinek elfekvőben egy hozzávaló kipufogó rendszer akkor arra is érdeklődő lennék :D
Nekem van egy aprilia af1 európám (50-es) és ehhez szeretnék egy léptető villát a váltóba.
Akinek van az légyszi jelezze és megegyezünk.
U.I.: még talán egy ehhez való 125-ös hengert és dugatyút is keresnék :)
Előre is thx!
Mellesleg ! Van 1 AF-1 es motor egy 50 es , használt stb stb és van egy olyan progblémája a tulaja állítása szerint ,h ha a felmelegszik a motor , gondolom üzemihőmérsékletre, akkor leáll. Azt mondta h van szikra is de olyankor nem nagyon akar működni. Ezzel mit lehetne kezdeni és még őő mennyibe kerülne rá egy első idom plexivel meg egy új kormány ? Erről lenne szó! http://www.kepesmotor.hu/april...
sokkal jobban megéri nagymotort venni mint 125-250cc között, alig fizetsz többet rá, de ez a köztes dolog nagyon nem éri meg, félreértés nelegyen, én nem beléd akarok kötni, csak egyszerüen nemtudom felfogni ezeket a szabályokat, szorítani szorítanak mindenhol, de hogy egyszerűbbé tegyék az ember dolgát az lehetetlen, nem elég hogy az ember nagy nehezen vesz magának egy motort, hiába küszködte ki magának, még fizessen is érte hogy használhassa, nem beszélve a fenntartásáról...