Hát, a rozsda az ravasz dolog, szeret lenni a tank felső felén is, csak nem látod...
Az oxálsav kilója 2700 forint, 12 literhez kell kb pont egy kiló, fehér kristályos anyag, kb olyam mint a mosószóda.
Közönséges vízben kell feloldani, és szinültig önteni a tankot a löttyel.
Mivel kristályos, igen nehezen oldódik, célszerű kevés vizet mikróban megmelegíteni, és abban feloldani, majd ezt a kívánt mennyiségre hígítani.
Igen, néha célszerű megrzogatni.
Viszont érdemes tudni, hogy zsíoldó hazása egyáltalűn nincs, tehát ahol olajos zsaros marad a felület, ott nem dolgozik!
esetleg ami segít az évjárat behatárolásában az az, ha a felnikben és idomokban olajtartályon vannak évszám jelölések vagy a hátsó főfékhengeren(mondjuk ez akkor tuti ha nemvolt cserélve még)
Ahha. Oxálsav.... Thx a segítséget De gondolom oxálsavból nem kell fullra tölteni a tankot, mert azért 14 litert nem szeretnék beleönteni . Beleöntök valamennyit, aztán felrázom mint a shake-et , és utána hagyjam állni egy pár napig?
pontosan nemtudom , hogy lehet dekódolni(mi alapján),de 93tól már extrema van az tuti!
esetleg márkakereskedőnél rá lehet érdeklődni, de az pénzes felénk(Kecskemét), de erről nem szeretek beszélni mert a NATIX egy bunkó hely!
üdv Zoli!
köszi a mindenre kiterjedő választ,utána fogok nézni a blokkon.amúgy mi alapján lehet a vázon lévő kódot de-kódolni,mert nagyon kiváncsi lennék az évjáratra.sok a vita hogy mikor jött ki az utolsó szériás futura,elméletileg az enyém '95-ös.
a vázon lévő szám 2db csillag között az a vázszám!
az APRILIA és utánna betük számok ez maga a vázkód( a motorkerékpár kódja ebben benne van az év meg ilyenek kódolva)
a motorszám vagy az RV3 estedben vagy ott is van a rarbi alatt a hátsó blokkfelfogatás körül 2db csillag között szám(ez nemmindig van ilyenkor a motorszám=motorkód azaz RV3 esetedben)
lehet kapni "rozsdástanktisztító" izét.
Jó drága, de működik.
Másik verzió,hogy kimosod többször benzinnel, és végül brigivel a tangot, és veszel oxálsavat, az beleöntöd, és bennehagyod pár napra, ez ha olajmentes a felület, teljesen lezabálja a rozsdát.
Ravasz egy anyag, a tiszta fémet nem marja, csak az oxidot.
hali.
köszi a választ,egyébként amit emlitettél a két csillag közötti szám nekem a váz nyakán van a vázszám alatt.akkor az lehet a motor száma?de mi van ha motort cserél valaki,átütik?
álltalában nincsen motorszáma csak motorkód, ez az RV3 esetedben ezt kell az adásvételin motorszámként írni.
találkoztam viszont olyannal, aminél a karbi alatt volt szám 2db csillag között.
sziasztok.
már tegnap kérdeztem,de ma ujra megkérdezem mert senki nem hajlandó válaszolni hogy az RV3-as minarelli blokk-on hol keressem a motorszámot.nekem ez fontos,lehet hogy alapvető másoknak de aki tud kérem segitsen.előre is köszönöm.
Szerintetek jó ötlet volt a belülről rozsdás tankba rozsdaoldót önteni, felrázni, állni hagyni, majd kiönteni, és úgy hagyni? Ha igen, akkor mit csináljak, vagy mit kellett volna csinálnom a rozsdaoldós "megoldás" helyett?
Sürgősen eladó aprilia af1 sintezi 125ccm-es rendszám,papirok hozzá,blokkfelek, törzskönyv,váz. 9kw-os papirokkal tavaly agusztusban lejárt müszakival. Akit érdekel keresen meg. Adatlapomon lévő elérhetőségeken megtalál, de irja bele hogy miért is érdeklődik
sziasztok megváltam af1 emtől és maradt egy tartalék főtengelyem és baloldali dekni.Egy 127 es rotax blokba volt a dekni is és a főtnegely is.dekni:2000,főtengely.5000.
Főtengely nagyon egybe van !Akit érdekel az írjon.Üdv!
18945511/
Aprilia alkatrészek olcsón