Nos a kipuff valamennyire mindíg olajos lesz. Érdemes kiégetni. Ez mehet hegesztőlánggal, ha van, ha nincs, akkor sok türelemmel, és jó parázzsal.
A kuplungnál lévő kis kar alatt az olajpumpán lévő karra gondolsz? Ha igen, a gázbovden egy szála megy oda, van rajta legalább 2 jelölés, ezek között kell mennie alapjárat, és teligáz között. Ezzel szabályoz valamennyit a pumpa szállított mennyiségén.
Namost ezt az önindító teker, de nem indul dolgot nem értem. Vagyis .. Szóval betolni be tudod? Vagy egyáltalán nem működik? Feltételezem nem úgy vetted, hogy nem megy, és most szeretnél életet csiholni bele. Ha tolásra megy, akkor próbáld meg bikázva. Ha tolásra se, de pl tél előtt szépen ment, akkor pucolj karbit, gyertyát, és próbáld után!
- Ha csak teker az önindító, és pöfög a motor, de nem idnul be akkor mi lehet a probléma? Gyertya OK, Benzin OK, Levegő OK... Úgy csinál, mint amikor úgy akarnád beindítani a motort, hogy OFF állásban van az indító kapcsoló. Hiába kapcsolom át RUN-ra, akkor sem indul el...
- A kuplungnál lévő kis kar, az a szivatyú? Vagy milyen célt szolgál?
- Ha a kipufogó köpködi az olajat, akkor túl sok olaj van a benzinben ( ez még akkor volt amikor elindult ... ) ?
A motor leállítása úgy történik, hogy letestel az ember egy vezetéket. Ez simsonnál a trafó + sarka, itt elektronika van, de vélhetően dettó. (vagyis az tuti, hogy a kis kék dobozból kijövő leállítóvezetéket testelni kell, úgy áll le, de hogy ott belül ez a trafót testeli-e, azt nem tudom megmondani)
Szóval meg kell nézni, hogy ott az a vezeték, amit a kolléga említett nem csúszott-e szét, ileltve a gyújtáskapcsoló alján nem csúsztak-e le a saruk. (kompletten esik le kb) No nem fojtatom, nem adok tippeket tolvajoknak!
Alvázszám+motorszám? Háát ez az illető se foglalkozott Af1-e sokat... Ugyanis ha foglalkozott volna, akkor elég neki annyi, hogy Rotax 123. Kíváncsi leszek. Remélem igazad lesz, és ennyiért kapsz.
hali
én is jártam igy,nekem annyi volt hogy a tank alatti(ami a gyujtástól jönnek vezetékek(piros,sárga stb...) az egyik szét volt húzva,
összedugtam és ment utána mind a 2
sziasztok
nekem lenne 1 olyan kérdésem hogy bele mentem 1 gödörbe be áltam a kutra hogy fujak a kerékbe mikor le akartam álitani a motort ugyanugy járt tovább a gép se gyujtáskapcsolora se gyujtás megszakitoval nem ált meg valoszinű hogy szét csuszot valami csoki jah és nincs szikra valakinek volt már ilyen hasonlo problémja ?
most álok neki szétszedni hát ha sikerül valami ,ötleteket várok mi lehet a probléma még... thanks
nem érthetsz te hozzá Ennyibe kerül oszt kész, aki többet kér el érte az mocskos galád aki le akarja húzni. Felénk is az autósboltba tudnak adni alkatrészt bármilyen motorhoz MV AUGUSTA HONDA DUCATI, Láng Bárdi Unix ennyi.
kedves traake itt kérdeztem hejben borsod megyében miskolcon egy autos boltban és aztmonda az elado h 16-18 e körül mozog. beviszem az alváz-motor számot és már rendeli is meg.
Indítsa be? Háát ha elindul...
Megjegyzem hol kapsz te ennyiért hengert? Rotax 123-ashoz nicasilos? Mert akkor lehet engem is érdekell! (annak ellenére, hogy már nem használom az apriliát!)
A 8-as szellőzőcső! Illetve ennek van egy párja, szerintem az általad 3-assal jelölt cső (illetve azon volt egy T elágazó, azt is jelölted valahogy) megy a párjára. Mi több, szerintem az a cső erről a 8-as csonkról mászott le, akár vissza is dighatod, és ha a T elágízó rendben van, nincs eldugulva, akkor jó is. Vagy akár le is húzhatod róla a csöveket, bár praktikusabb, ha van rajta, és lefele fordítod.
Alul ami az úszóház alján van, az a túlfolyó, húzz rá egy csövet, és vezesd le a rugóstag mellett, hogy a földre csepegjen, ha kicsordul. Mert fékezésnél, gyorsításnál előfordulhat, ezért randa oljaos sok blokk.
Vékony olajcsövet a pumpától a karbiig kapsz robogósboltba általában. De előtte mindenképpen fúvasd ki a karbinak ezt a csonkját, nehogy el legyen tömődve! Illetve nem árt nézegetni, tol-e a pumpa, pláne ha sokáig szárazon járt.
hali.az az o gyűrű nemtudom melyik pontosan:) csak az is a baj hogy most egyáltalán nincs hengerfejtömítésem és zért kéne:S ha valami ötletetek van hogy hogy tudnám megoldani az jó lenne.köszi előre is:)
Nos a kipuff valamennyire mindíg olajos lesz. Érdemes kiégetni. Ez mehet hegesztőlánggal, ha van, ha nincs, akkor sok türelemmel, és jó parázzsal.
A kuplungnál lévő kis kar alatt az olajpumpán lévő karra gondolsz? Ha igen, a gázbovden egy szála megy oda, van rajta legalább 2 jelölés, ezek között kell mennie alapjárat, és teligáz között. Ezzel szabályoz valamennyit a pumpa szállított mennyiségén.
Namost ezt az önindító teker, de nem indul dolgot nem értem. Vagyis .. Szóval betolni be tudod? Vagy egyáltalán nem működik? Feltételezem nem úgy vetted, hogy nem megy, és most szeretnél életet csiholni bele. Ha tolásra megy, akkor próbáld meg bikázva. Ha tolásra se, de pl tél előtt szépen ment, akkor pucolj karbit, gyertyát, és próbáld után!
- A kuplungnál lévő kis kar, az a szivatyú? Vagy milyen célt szolgál?
- Ha a kipufogó köpködi az olajat, akkor túl sok olaj van a benzinben ( ez még akkor volt amikor elindult ... ) ?
Szóval meg kell nézni, hogy ott az a vezeték, amit a kolléga említett nem csúszott-e szét, ileltve a gyújtáskapcsoló alján nem csúsztak-e le a saruk. (kompletten esik le kb) No nem fojtatom, nem adok tippeket tolvajoknak!
én is jártam igy,nekem annyi volt hogy a tank alatti(ami a gyujtástól jönnek vezetékek(piros,sárga stb...) az egyik szét volt húzva,
összedugtam és ment utána mind a 2
nekem lenne 1 olyan kérdésem hogy bele mentem 1 gödörbe be áltam a kutra hogy fujak a kerékbe mikor le akartam álitani a motort ugyanugy járt tovább a gép se gyujtáskapcsolora se gyujtás megszakitoval nem ált meg valoszinű hogy szét csuszot valami csoki jah és nincs szikra valakinek volt már ilyen hasonlo problémja ?
most álok neki szétszedni hát ha sikerül valami ,ötleteket várok mi lehet a probléma még... thanks
Megjegyzem hol kapsz te ennyiért hengert? Rotax 123-ashoz nicasilos? Mert akkor lehet engem is érdekell! (annak ellenére, hogy már nem használom az apriliát!)
Alul ami az úszóház alján van, az a túlfolyó, húzz rá egy csövet, és vezesd le a rugóstag mellett, hogy a földre csepegjen, ha kicsordul. Mert fékezésnél, gyorsításnál előfordulhat, ezért randa oljaos sok blokk.
Vékony olajcsövet a pumpától a karbiig kapsz robogósboltba általában. De előtte mindenképpen fúvasd ki a karbinak ezt a csonkját, nehogy el legyen tömődve! Illetve nem árt nézegetni, tol-e a pumpa, pláne ha sokáig szárazon járt.
5000ft+áfa
üdv:Zoli