Nincs áram -- nincs önindító -- nincs motorindítás... és kész... Ennél egyszerűbben nem tudom leírni... Betolni betudnám, lehet, de mivel fel van kötve, szét van szedve a motor így ez nem fog menni. Nekem NEM az a bajom hogy nem indul el a motor. Hanem az hogy nincs áramom a rendszerben! És így egy valag dolgot nemtudok leellenőrizni, megnézni, megcsinálni... Remélem már érted, ha nem akkor nem tudok mit csinálni, de lehet hogy én vagyok a hülye, és én nem értem amit te mondasz, ezért írtam, lehet félrebeszélünk egymás mellett...
Ha jól tudom, az af1 nem akkumulátoros gyujtásu, tehát tök mindegy, hogy az akkuban van e áram, vagy akár egyáltaláűn benne van e a motorban.
Emlékeim szerint, az nsr hez hasonlóan ez is simán nagyfesz gyujtótekercsről megy, ami tök külön rendszer minden mástól.
(aztán persze lehet, hogy rosszul emlékszem)
De pont ezaz hogy nem húztam szét semmilyen elektromos kábelt karbi takarítás közben... Vagy pont az a gond hogy mégis valami szétjött és nem tudok róla... Sőt nem isÍ! Mert utána kiprószáltam a mocit és indult pöccre... Csak ma reggelre mintha meghalt volna... Majd holnap megnézem műszerrel, mert ez így nem állapot... Sajnos ma már nincs rá időm, megyek Orosházára dolgozni, és az nem egy köpésre van Vértesacsától... :D
Előre is sorry a reklámért, de:
mySweetNight
Aki kedvet kapott, jöjjön el, várjuk szeretettel, felejthetelen élményben lesz része, sőt akár INGYENES LIMUZINNAL is jöhet a buli helyszínére!
Nem érted. Vagy csak félrebeszélünk egymás mellett...
Lényeg: amikor elfordítod a kulcsot, áromot kap a rendszer, világít az üresjelző (ha üresben van), meg egyéb vackok, benzinszintjelző, olajszintjelző kinek mi kevés a mocijában... :D Tehát működik az önindító, és egyéb árammal működő dolgok, index lámpa stb stb. DE nekem nincs áram a motorban. Hiába fordítom el a kulcsot, töltöttem fel az akksit, semmi...
mostmár érted hogy miről hadoválok itten'' ? (ide kell még egy '-jel mert enyhe kifejezéssel: nem így kell írni, még mielőtt előítéleteket kapnék :S:D )
Feszültésgmérővel nézd végig h meddíg van "áram", esetleg nem a gyújtáskapcsoló hullott...Ha meg nincs műszered, akkor fogj két hosszú mádzágot, meg egy izzót és nézd azzal. Amúgy ha karburátor pucolás után nincs gyújtás, akkor biztos csak elfelejtettél összedugni valamit a munka hevében...
Valahogy az a halvány érzésem van, hogy az Af1 nem akkumulároros gyujtásu tehát tökmindegy mi van a biztivel, mert hótmás renccer.
(oszt persze lehet, hogy make se...)
Az hogy kulccsal adsz gyújtást a motornak, utána idítasz. És nincs áram a rendszerben amikor gyújtást adok. Tehát amikor elfordítom a kulcsot. Ha rosszul fejeztem ki magam, én kérek elnézést
2 10A-s bizti van benne. Kicserèlem majd õket,hàtha rosszak,de rànèzèsre jónak nèznek ki. Elõször èn is arra gyanakodtam... Amùgy 10A-osok kellenek bele?
Hát nekem nagyon nem így néz ki az a fehér fogaskerék... :S :D "Kicsit" el van darálva a közepe... :S Lehet hogy csak egy fogaskerék kell nekem. Viszont, csak azt honnan szerzek ( ha jó a pumpa, jelenleg tesztelés alatt.... csodákra képesek ezek a fúrógépek ) ?
Ès az mitõl lehet, hogy nincs gyùjtàsom,meg semmim? Tegnap mèg volt minden,most meg hiàba kapcsolgatom a gyùjtàst,semmi... [005] akksi OK. Àram mègsincs a rendszerben... :S
Kitisztìtottam a karbit,de valaièrt azòta csöpög àllandòan a tùlfolyòn a benya... [005] mit ronthattam el?elvileg mindent ùgy tettem vissza ahogy volt. Szedjem szèt megint? De azzal sem leszek elõrèbb (szerintem),mert màskèpp nem tudom összerakni. Az lehet gond,hogy hosszù a benzincsövem ( ~40 cm szûrõvel együtt)?
cső aprilia sok tudnátok nekem segíteni?arról lenne szó hogy van egy 125ös af1 futurám és rengeteget eszik. lehetséges hogy a gumik miatt? és a karbin ahol rámegy a benzincső ott cspög a benzin nem tudjátok miért? ja és ha van valakinek aprilia af1 futurára lánca és benzincsapja szoljon már légyszi. okosan elbírnánk butikolni ja és ha még tudnátok 1 dologban ös segiteni az jó lenne. az af1 en van generátor? és ha az aksim (9A) cellazárlatos akkor azt újra lehet savaztatni?
Ha jól tudom, az af1 nem akkumulátoros gyujtásu, tehát tök mindegy, hogy az akkuban van e áram, vagy akár egyáltaláűn benne van e a motorban.
Emlékeim szerint, az nsr hez hasonlóan ez is simán nagyfesz gyujtótekercsről megy, ami tök külön rendszer minden mástól.
(aztán persze lehet, hogy rosszul emlékszem)
Előre is sorry a reklámért, de:
mySweetNight
Aki kedvet kapott, jöjjön el, várjuk szeretettel, felejthetelen élményben lesz része, sőt akár INGYENES LIMUZINNAL is jöhet a buli helyszínére!
Limo telszáma, ami házhoz is megy akár:
06-30-589-7876
Lényeg: amikor elfordítod a kulcsot, áromot kap a rendszer, világít az üresjelző (ha üresben van), meg egyéb vackok, benzinszintjelző, olajszintjelző kinek mi kevés a mocijában... :D Tehát működik az önindító, és egyéb árammal működő dolgok, index lámpa stb stb. DE nekem nincs áram a motorban. Hiába fordítom el a kulcsot, töltöttem fel az akksit, semmi...
mostmár érted hogy miről hadoválok itten'' ? (ide kell még egy '-jel mert enyhe kifejezéssel: nem így kell írni, még mielőtt előítéleteket kapnék :S:D )
(oszt persze lehet, hogy make se...)
Úgy olvastam(nekem nem volt iylen) az rs fórumon, hogy az rs-t művészet 6 liternél kisebb fogyasztás mellett használni
Minden motoron van generátor, a simsonon is, másképpen nem is menne:)