szia uram hívjál fel lécives majd emrt most nemértem h miről kel kép meg ilyenek..:S nem tudlak sajnos felhívni sehonnan már tegnap is akartam veled beszélni:S
Aprilia AF1 50 hez Gyújtást! RV blokkos a motor! Endem elsősorban Gyújtás Alaplap érdekel de ha van hozzá lendkerék akkor úgy is!
Ha valakinek van akkor légyszíves irjon nekem ide!
köszönöm a segítséget:) ötleted esetleg arra a megoldásra nincsen hogy honan tudnék szerezni oylan kuplung bopvden feszítő csavart a kuplung karhoz? mert egy boltban nem találtam:S ?
Van egy eladó szívócsonkom rotax blokkra, annyi hibája van hogy megvan repedve, de nem maga a csonk hanem az amin vannak a csavar lyukak. Nem tudom hogy ez mennyire para de én így használtam és semmi gond nem volt belőle. Most viszont csak porosodik a polcomon szóval akinek kéne annak odaadom 3e Ft-ért. a belső átmérője 35 mm tehát 32es karbira megy rá.
Br10eg-t vettem 1900èrt... valami bkr6e volt benne... :S karbi pucolàs utàn jelentkezem,remélem elindul utàna,ès hogy nem baszok el semmit... :) de hogy ez mikor lesz,fogalmam sincs,nèha baràtnõzni is kell... :D de magunk közt szòlva most inkàbb motort szerelnèk...
Hát a B 10 Eg tűelektródás cucc. 2000 Ft körüli áron. A BR 9 (ha jól emlékszem a kódjára) meg sima elektródás, tulajdonképpen nem rossz bele, de az 1000 Ft körüli áron kapható.
A porlasztót meg pucold csak ki rendesen! Aztán legyen benn benzin, indulnia kell annak!
MEg arra érdemes figyelni, hogy sokan ilyen javítás alatt álló gépekbe csak pár dl benzint hagynak, és lehet, hogy az annyira kevés, hogy nem folyik le, nem indul! Legyen benn legalább 3-5 l! (nagy a szám, holott én is szenvedtem kapálógéppel e miatt, mentségemre szóljon, hogy a tankját már cseréltük, nem eredetire, az úszó meg a szelepe pedig egyszerűen szar) De "bérjavításoknál is többször volt gondom az, hogy csap pár dl benzin volt benn, ami kevés volt, és ellentétes eredményeket produkált a beállításoknál.
Szikra van. Benzinnel lesz szerintem a bibi... :S Karbi pucolás lesz ebből asszem... Mert OFF - RUN kapcsoló OK. Csak a karbi dugulhatott el. Viszont ha pucolás után sem indul, sírni fogok
Akkor jól tudtam (sejtettem) hogy szivató. Elvileg B10 EG. Olyan mint ami a '96-os RS-ekbe kell. (Ha jól tudom :) )
Vedd ki a gyertyát, nézd meg van-e szikra! Addig tök felesleges szétszedni bármit is! Ha van szikra, van benzin, akkor elvileg indulnia kell. Egyébként ha nincs kompresszió, akkor is csak pörget.
Arról a karról meg csinálj egy képet! Hja! A bal kormánymarkolat? Kuplungkar felett pici kar, olyan, mint a kuplung, csak pici? Hehe az a szivató! Egyébként a képek alapján neked VHSB 34 -es karbid van, ezt fontos hozzátenni, ha bal-jobb oldalt emlegetsz, mert létzezett PHBH 28 -as is, ami más felépítésű (illetve még jópár méret)
És milyen NGK 1900? A B10 EG ? Mert ha BR 10 vagy BR 9, akkor nem túl jó ár!
Nem. Ez egy különáűlló kar, a kuplungkar felett. A bowden-je a karbiba megy bele, mégpedig bal oldalára. Betolni jelenleg nem tudom, mert darabokban van a moci, így kicsit nehézkes lenne... De akármikor be akartam indítani beindult akksiról (egy másik akksiról(autó akkumulátor)). Aztán egyszercsak már nem indult be. Mondom olyan mintha OFF állásban lenne az indításnál, és úgy próbálnád beindítani.... MInden ok, de mégsem indul el. szedjem szét a konzolt, hátha nem kapcsolj RUN állásba a kapcsoló?
Amúgy úgy vettem, hogy mentem is vele kb 100 métert. De az indítással semmi gond nem volt, csak most... Gyertyát du fogok cserélni. Addigra hozzák meg az újat.
Jah többiek: Aki Felcsúthoz közel lakik, a csavar/szerszámos/alkatrész boltban 1900 Ft az új NDK gyertya, a BOSH pedig ezerötszá' !
akit érdekelne van egy rv blokosból eg yfőtengelyem,tökéletes állapotban
korrekt áron
-Blokkház( középső blokkfelek, kuplungdeklik)
-kuplungtárcsák
-lamellaszettek
-lendkerék(ducati)
- szintén rv blokkhoz... és még pár apróság
henger, főtengely már nincs- érdeklődj idöben, korrekt árak.
elérhetőség:
06 30 212 85 79
email/msn: v.adam1992@citromail.hu
Esetleg esztergályossal ki kell furatni egy csavart, aztán bevágni!
http://www.robogoaruhaz.hu/793...
üdv:Zoli
nem válaszolt!
Aprilia AF1 50 hez Gyújtást! RV blokkos a motor! Endem elsősorban Gyújtás Alaplap érdekel de ha van hozzá lendkerék akkor úgy is!
Ha valakinek van akkor légyszíves irjon nekem ide!
Először is köszi!
http://etbike.com/index.php?ca...
másik:
http://www.robogoal
katreszbolt...
üdv:Zoli
aprilia 125 váz
aprilia rotax 123 blokk váltóval
ezt adnám egyben 5ezer kemény magyar forintért.
nemhiszem hogy sok lenne érte.
Van egy eladó szívócsonkom rotax blokkra, annyi hibája van hogy megvan repedve, de nem maga a csonk hanem az amin vannak a csavar lyukak. Nem tudom hogy ez mennyire para de én így használtam és semmi gond nem volt belőle. Most viszont csak porosodik a polcomon szóval akinek kéne annak odaadom 3e Ft-ért. a belső átmérője 35 mm tehát 32es karbira megy rá.
A porlasztót meg pucold csak ki rendesen! Aztán legyen benn benzin, indulnia kell annak!
MEg arra érdemes figyelni, hogy sokan ilyen javítás alatt álló gépekbe csak pár dl benzint hagynak, és lehet, hogy az annyira kevés, hogy nem folyik le, nem indul! Legyen benn legalább 3-5 l! (nagy a szám, holott én is szenvedtem kapálógéppel e miatt, mentségemre szóljon, hogy a tankját már cseréltük, nem eredetire, az úszó meg a szelepe pedig egyszerűen szar) De "bérjavításoknál is többször volt gondom az, hogy csap pár dl benzin volt benn, ami kevés volt, és ellentétes eredményeket produkált a beállításoknál.
Akkor jól tudtam (sejtettem) hogy szivató. Elvileg B10 EG. Olyan mint ami a '96-os RS-ekbe kell. (Ha jól tudom :) )
Ha BR 10 akkor meg se vegyem? :S
Arról a karról meg csinálj egy képet! Hja! A bal kormánymarkolat? Kuplungkar felett pici kar, olyan, mint a kuplung, csak pici? Hehe az a szivató! Egyébként a képek alapján neked VHSB 34 -es karbid van, ezt fontos hozzátenni, ha bal-jobb oldalt emlegetsz, mert létzezett PHBH 28 -as is, ami más felépítésű (illetve még jópár méret)
És milyen NGK 1900? A B10 EG ? Mert ha BR 10 vagy BR 9, akkor nem túl jó ár!
Nem. Ez egy különáűlló kar, a kuplungkar felett. A bowden-je a karbiba megy bele, mégpedig bal oldalára. Betolni jelenleg nem tudom, mert darabokban van a moci, így kicsit nehézkes lenne... De akármikor be akartam indítani beindult akksiról (egy másik akksiról(autó akkumulátor)). Aztán egyszercsak már nem indult be. Mondom olyan mintha OFF állásban lenne az indításnál, és úgy próbálnád beindítani.... MInden ok, de mégsem indul el. szedjem szét a konzolt, hátha nem kapcsolj RUN állásba a kapcsoló?
Amúgy úgy vettem, hogy mentem is vele kb 100 métert. De az indítással semmi gond nem volt, csak most... Gyertyát du fogok cserélni. Addigra hozzák meg az újat.
Jah többiek: Aki Felcsúthoz közel lakik, a csavar/szerszámos/alkatrész boltban 1900 Ft az új NDK gyertya, a BOSH pedig ezerötszá' !