Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia uram hívjál fel lécives majd emrt most nemértem h miről kel kép meg ilyenek..:S nem tudlak sajnos felhívni sehonnan már tegnap is akartam veled beszélni:S
hello
akit érdekelne van egy rv blokosból eg yfőtengelyem,tökéletes állapotban
korrekt áron
Üdv mindenkinek! Bontásból visszamaradt alkatrészek rv blokkos apriliához( rv3 , rv4 , rv6 ) eladók:
-Blokkház( középső blokkfelek, kuplungdeklik)
-kuplungtárcsák
-lamellaszettek
-lendkerék(ducati)
- szintén rv blokkhoz... és még pár apróság
henger, főtengely már nincs- érdeklődj idöben, korrekt árak.
elérhetőség:
06 30 212 85 79
email/msn: v.adam1992@citromail.hu
Nem simson, hanem freccia, myto, vagy valami más olasz... Maradt még a múltkori olasz körből egy pár darab...
8 as menet van benne a simsoné nem jó sajnos már nekem is eszembe jutott:S
Nem jön a dugattyú, de mennem kell át hozzád, küldd el a képet róla meg a méreteket és szerzek! Minnél előbb, mert ma lehet motorközelben leszek.
Jahogy.)
Bontó... Simsoné tuti kicsi!
Esetleg esztergályossal ki kell furatni egy csavart, aztán bevágni!
neki az apriliában nemtudom milyen menet van
Simson M6
simson vagy mz bowden állító csavarral meglehet oldani csak a menetet nemtudom hogy mekkora.

http://www.robogoaruhaz.hu/793...

üdv:Zoli
semmit!
nem válaszolt!
Még mindig itt tartasz? Javaslom a kepesmotor.hu-t. Múltkor a srác akit ajánlottam, mit mondott?
Még mindig keresek!

Aprilia AF1 50 hez Gyújtást! RV blokkos a motor! Endem elsősorban Gyújtás Alaplap érdekel de ha van hozzá lendkerék akkor úgy is!
Ha valakinek van akkor légyszíves irjon nekem ide!

Először is köszi!
köszönöm a segítséget:) ötleted esetleg arra a megoldásra nincsen hogy honan tudnék szerezni oylan kuplung bopvden feszítő csavart a kuplung karhoz? mert egy boltban nem találtam:S ?
sajnos semmien e mailt nem kaptam:S ide küld légyszíves levimeno@gmail.com
hali!

aprilia 125 váz
aprilia rotax 123 blokk váltóval

ezt adnám egyben 5ezer kemény magyar forintért.

nemhiszem hogy sok lenne érte.
Szia Dani! Igen jó állapotú a bovden,és a sárvédő is megvan!
Csáó

Van egy eladó szívócsonkom rotax blokkra, annyi hibája van hogy megvan repedve, de nem maga a csonk hanem az amin vannak a csavar lyukak. Nem tudom hogy ez mennyire para de én így használtam és semmi gond nem volt belőle. Most viszont csak porosodik a polcomon szóval akinek kéne annak odaadom 3e Ft-ért. a belső átmérője 35 mm tehát 32es karbira megy rá.
Br10eg-t vettem 1900èrt... valami bkr6e volt benne... :S karbi pucolàs utàn jelentkezem,remélem elindul utàna,ès hogy nem baszok el semmit... :) de hogy ez mikor lesz,fogalmam sincs,nèha baràtnõzni is kell... :D de magunk közt szòlva most inkàbb motort szerelnèk...
Hát a B 10 Eg tűelektródás cucc. 2000 Ft körüli áron. A BR 9 (ha jól emlékszem a kódjára) meg sima elektródás, tulajdonképpen nem rossz bele, de az 1000 Ft körüli áron kapható.
A porlasztót meg pucold csak ki rendesen! Aztán legyen benn benzin, indulnia kell annak!

MEg arra érdemes figyelni, hogy sokan ilyen javítás alatt álló gépekbe csak pár dl benzint hagynak, és lehet, hogy az annyira kevés, hogy nem folyik le, nem indul! Legyen benn legalább 3-5 l! (nagy a szám, holott én is szenvedtem kapálógéppel e miatt, mentségemre szóljon, hogy a tankját már cseréltük, nem eredetire, az úszó meg a szelepe pedig egyszerűen szar) De "bérjavításoknál is többször volt gondom az, hogy csap pár dl benzin volt benn, ami kevés volt, és ellentétes eredményeket produkált a beállításoknál.
Szikra van. Benzinnel lesz szerintem a bibi... :S Karbi pucolás lesz ebből asszem... Mert OFF - RUN kapcsoló OK. Csak a karbi dugulhatott el. Viszont ha pucolás után sem indul, sírni fogok

Akkor jól tudtam (sejtettem) hogy szivató. Elvileg B10 EG. Olyan mint ami a '96-os RS-ekbe kell. (Ha jól tudom :) )

Ha BR 10 akkor meg se vegyem? :S
Vedd ki a gyertyát, nézd meg van-e szikra! Addig tök felesleges szétszedni bármit is! Ha van szikra, van benzin, akkor elvileg indulnia kell. Egyébként ha nincs kompresszió, akkor is csak pörget.
Arról a karról meg csinálj egy képet! Hja! A bal kormánymarkolat? Kuplungkar felett pici kar, olyan, mint a kuplung, csak pici? Hehe az a szivató! Egyébként a képek alapján neked VHSB 34 -es karbid van, ezt fontos hozzátenni, ha bal-jobb oldalt emlegetsz, mert létzezett PHBH 28 -as is, ami más felépítésű (illetve még jópár méret)

És milyen NGK 1900? A B10 EG ? Mert ha BR 10 vagy BR 9, akkor nem túl jó ár!
Hy!

Nem. Ez egy különáűlló kar, a kuplungkar felett. A bowden-je a karbiba megy bele, mégpedig bal oldalára. Betolni jelenleg nem tudom, mert darabokban van a moci, így kicsit nehézkes lenne... De akármikor be akartam indítani beindult akksiról (egy másik akksiról(autó akkumulátor)). Aztán egyszercsak már nem indult be. Mondom olyan mintha OFF állásban lenne az indításnál, és úgy próbálnád beindítani.... MInden ok, de mégsem indul el. szedjem szét a konzolt, hátha nem kapcsolj RUN állásba a kapcsoló?

Amúgy úgy vettem, hogy mentem is vele kb 100 métert. De az indítással semmi gond nem volt, csak most... Gyertyát du fogok cserélni. Addigra hozzák meg az újat.

Jah többiek: Aki Felcsúthoz közel lakik, a csavar/szerszámos/alkatrész boltban 1900 Ft az új NDK gyertya, a BOSH pedig ezerötszá' !