TUDNIVALÓK A BIZTOSÍTÉKOKRÓL
1) 20 A-es biztosíték:
az akkumulátortól a gyújtáskapcsolóhoz, feszültségszabályzóhoz és az órához:
2) 15 A-es biztosíték:
a gyújtáskapcsolótól az összes világító berendezéshez, kürthöz, mágnes szelephez és a kipufogószelep vezérlő motorhoz:
3) 7,5 A-es biztosíték:
a gyújtáskapcsolótól a gyújtás áramkörhöz, és az indító áramkör biztonsági kapcsolóihoz.
azt modntátok 2 ütemünél nem szabad motorféket hazsnálni hát itvan a kézkikönyvben ..
"Engedje vissza a gázmarkolatot (1) („A” pozíció), fékezze le a motort a fékek együttes használatával és kapcsolja visszafelé a fokozatokat a sebességváltóval, ahogy a járműve sebessége csökken, lásd 38. oldal (ELINDULÁS ÉS VEZETÉS)."
ajjaj azt a kis golyót nem biztos hogy ki kellet volna szedni belőle:S amugy sajnos nem tudok segíteni neked a biztik méretében:S de szétnézek majd és ha tudok valamit írok!
sziasztok.sürgősen szükségem lenne egy AF1 50-es elektromos kapcsolási rajzra vagy valami egyértelmű fotó amiből meg tudnám mi hol van a motoron pontosan.az a baj hogy haverommal szét szedtük,ujra lett fényezve mindene de sajnnos nem lett minden vezeték megjelölve.a moci kint van a garázsba és "lóg a bele" úgy hogy gyors segitség kellene.előre is köszönöm.
Amint elindult a moci, jelzek hogy kell-e az olajpumpa vagy sem... [022] Àtesett egy tisztìtàson, meg azt hittem hogy el van dugulva a pumpàbòl kivezetõ "csõ", ès kitisztìtottam... konkrètabban kitèptem a kis golyòt belõle... [003] :S remélem nem lesz tùl nagy ìgy a nyomàs... [012]
Szia.Ha szépen megkérlek,az árát is elárulod? :D
Akartam telefonálni,csak senki se vette fel.Bár lehet,hogy már nem is az a számod.Nem néztem meg az adatlapon.
Ha újak a csapágyaim meg a szimeringjeim meg a főtengely most volt újítva akkor mennyit kéne járatnom?Dugattyú és a gyűrűk azok maradtak!A motor egy 50 es af1
Jah és még mindig keresek hozzá gyújtás alaplapot(rv blokkhoz) (ducati energia..)
nem vitatkozni akarok de próbáljátok ki ki veszitek a 2 biztit nincs szikra... tapasztalatból mondom mert szívtam vele énis.. és idő volt még rájöttem:D egyébként csak boiztosíték lehet másra nem tudok tippelni ha nem akor meghalt aksid.. hagyd rajta a töltőt úgy nzé dmeg h mennek e a szintjelző meg iylenek.. ha töltővel megy akor 1 értelmü h aksi.... amugy meg be indulni be fog aksi nélkül is:) xal lesz szikra de a biztosíték akor is kel a gyujtáshoz
Akkor nem 10 amperes.. :S Jó tudni :D
1) 20 A-es biztosíték:
az akkumulátortól a gyújtáskapcsolóhoz, feszültségszabályzóhoz és az órához:
2) 15 A-es biztosíték:
a gyújtáskapcsolótól az összes világító berendezéshez, kürthöz, mágnes szelephez és a kipufogószelep vezérlő motorhoz:
3) 7,5 A-es biztosíték:
a gyújtáskapcsolótól a gyújtás áramkörhöz, és az indító áramkör biztonsági kapcsolóihoz.
"Engedje vissza a gázmarkolatot (1) („A” pozíció), fékezze le a motort a fékek együttes használatával és kapcsolja visszafelé a fokozatokat a sebességváltóval, ahogy a járműve sebessége csökken, lásd 38. oldal (ELINDULÁS ÉS VEZETÉS)."
Amint elindult a moci, jelzek hogy kell-e az olajpumpa vagy sem... [022] Àtesett egy tisztìtàson, meg azt hittem hogy el van dugulva a pumpàbòl kivezetõ "csõ", ès kitisztìtottam... konkrètabban kitèptem a kis golyòt belõle... [003] :S remélem nem lesz tùl nagy ìgy a nyomàs... [012]
Akartam telefonálni,csak senki se vette fel.Bár lehet,hogy már nem is az a számod.Nem néztem meg az adatlapon.
Ha újak a csapágyaim meg a szimeringjeim meg a főtengely most volt újítva akkor mennyit kéne járatnom?Dugattyú és a gyűrűk azok maradtak!A motor egy 50 es af1
Jah és még mindig keresek hozzá gyújtás alaplapot(rv blokkhoz) (ducati energia..)
Előre is köszi!