Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Érdekelne, hogy van- e neked Rv blokkhoz (rv4) gyújtás alaplapod(ducati energia) ? Ha van akkor mennyiért? És láttam , hogy lendkereked is van azt hogy adod?

Előre is köszi!
üdv
ment a mail
Érdekel. Te mennyibe adnád a pumpát? És a szintjelzős csapot? És egybe a kettőt? Vagy inkább e-mail / telefon ?
nekem is van pumpa, meg szintjelzős csap is, jó is (ki lett próbálva)
ha érdekel irj!csáó
sziasztok ujra itvok. most azt szeretném kérdezni h az emlittett rotax 123-henger-nek mennyi az űrmérete. mert az futott át az agyamon h ha elhozom megmérem tolomérővel és ha van isten akk csak a gyűrűk vannak elkopva. előre köszi a segitséget .
OK! Holnap megnézem hogy van-e fogaskerekem vagy sem. Ha van akkor kell a pumpa MINDENKÉPP! Az adatlapodon található telszámot hívom majd holnap, hogyha kell a pumpa
Dehogy benzin pumpa hanem olajpumpa csak már kicsit fáradt vagyok
szia!
Benzinpumpán van, tökéletesen müködik, jelenleg is még motoron van ára:3000ft
ha érdekel adatlapomon lévő elérhetőségeken megtalálsz!
Akkor holnap megnézem majd, és jelentkezem. Nem tudom hogy mit reméljek.... Legyen-e fogaskerék, vagy sem... :S :D
Épp azért írtam hogy elég ha a pumpa alá kukkantasz.
Abból gondolom ezt, mert az előző tulaj keverékkel használta, nem különolajozással... És sokat ment szárazon a pumpa, ezért is rossz most. :S Legalábbis szerintem.
Azt nem tudom hogy a fogaskerék benne van-e a blokkban, viszont nem megy a pumpa az biztos. Azt a műanyag borítást amiről beszélsz levettem a dekli oldaláról. Megcisnáltam az új csövezést (tartály -- pumpa -- karbi ) de nem folyik a tartályból az olaj... Gondolom nem szívja a pumpa azért... De annyira nincs kedvem szétbontani a blokkot, hogy megnézzem azt a fehér fogaskereket... Szerintem csak egy új pumpa kéne a blokkba, és ennyi (remélem).

KERESEK:

- Olajpumpát ( EXTRA SŰRGŐS LENNE! )
- Szintjelző benzincsapot
- Jobb oldali légbeömlőt!
Köszi LEVIMENO.

Melegedés után azonnal leáll, nem fulladozik. Megvettem bele az új gyertyát, kedden belerakom. Remélem igazad lesz!

Előre is köszi!
Találtam képet... Erről beszélek. (fehér fogaskerék)
A Dekli alatt megvan a meghajtása? A régebbiekben nem tudom hogy oldották meg, az én sport promban, úgy emlékszem egy műanyag fogaskerék hajtotta, de azt ki lehetett szedni ha a dekli nem volt fönt.

Úgy tudod megnézni könnyen hogy kiveszed a pumpát. A két imbusszal.
Karbi tisztítás megvolt És indul is pöccre a moci... :P
Köszi a segítséget!

Viszont nem megy az olajpumpám... Szerintem túl sokáig hagyta szárazon járni az előző tulaj...

Ezért is KERESEK:

- Olajpumpát ( EXTRA SŰRGŐS LENNE! )
- Szintjelző benzincsapot
- Jobb oldali légbeömlőt!

Infó: Bicskén a Linda Shop-ban 6500 píííz' egy új akksi, szárazon töltve + savval! Egy hét múlva be is ruházok rá... :P
Szia!
Ma nekem is ez volt a problémám!
A tank lehajtásakor a benzincsövem megtört és nem jutott elég benya a karbiba,ezért egy jó kihuzatás után leállt!
Nézd meg,hogy neked milyen a benzincső(puha vagy rossz helyen van elvezetve) és kizárhatod ezt a problémát!
heló mindenki!
keresek 91-es AF1 125-höz feszültségszabályzót! akinek lenne, írjon rám! köszi!
hát tudni kéne hogy be melegszik és lefulad vagy hirtelen le ál.. ha lefulad akor karbi... ha hirtelen leál akkor akor gyertya is lehet
Üdv! Lenne egy kérdésem.
Aprilia AF1, 125 ös, 89-es évjárat. Olyan problémám van vele, hogy a motor hidegen tökéletesen indul, de felmelegedés után egyszerűen megáll. Ha indítom, újra beindul, de 30-50 méter után ismét leáll. Én valami gyújtás problémára voksolok, de nem nagyon értek hozzá. Tudna valaki tanácsot adni mi lehet a gond? Előre is köszi.
és midnenkinek köszi a segítséget:)
ha vaalki tud rotax 123 mas blokra 160 as henegrt azis érdekel! sürgőős!
Köszi.
kb egy kategóri a kettő gép méretre és teljesítményre is
Nem tudjátok hogy az Af1 futura 50-es nagyobb testre mint egy Gilera 503?