Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali
nem kell valakinek rv blokkba főtengely kis pénzért?
hali ha véletlen még érdekel a lendkerék holnap dolgom van kecsón rámcsörögsz és elugrasz oda ahol épp vagyok, üdv

ha addig olvasod csörögj rám:
06 20 351 23 16
jah, meglesz! holnap küldöm!
csáó
heló!
engem érdekelne, vegyél fel msn-re!
Jah, és kellemes ünnepeket minden kedves fórumtagnak!
Tenk jú veri mács ' !
Pl:Innen
Hol tudok beszerezni egy olyan fehér fogaskereket (olajpumpa mehajtót), ami a képen is látszik ?
hali srácok, ha vkinek kéne van komplett AF1 kábelkötegem, Ducati CDI-vel
akár csere is érdekel, futurához cuccra
az el ne képzeld hogy 2 kiló fölött megy
Fogyasztásos témához kapcsolódva: Nekem 7-nél többet sosem evett.
Anno én is feltettem ezt a kérdést és a következők a különbségek a Futura és a Sport Pro között: Első teleszkóp, a lengőkar és hogy az utóbbiba befér a 140-es gumi, idomok, festés, hátsó ülés, néhány Futura fém tankos, a SportP műanyag, és azt hiszem ami fontos még az a gyújtás.
Teljesítmény a Simohoz képest nagyon nagy ugrás...Pl. én úgy mentem vele 120-130at (85 kiló voltam) h nem nyitott a power szelep, sajnos amikor megcsináltam akkor állt meg alattam.
A Polini hengerszettel pedig nem akarlak megijeszteni, de bolti ára olyan 150ezer körül mozog. (henger, hengerfej, dugattyúszett, tömítések) arról pedig nem tudok nyilatkozni h mennyi a különbség, mert volt aki azt mondta h a gyári SportPro majdnem annyit megy mint a 160 Polini, csak ugye nem olyan "nyomatékos". De majd a többiek mondják ami kimaradt
Lényeges különbség nincs a Sport Pro és a Futura között inkább csak külsőleg. A valós végsebesség olyan 150-160, de nagy mértékben függ a motor egészségi állapotától. Arra figyelj hogy lehetőleg rendszámosat vegyél.
Hellosztok!
még csak most ismerkedek nemhogy csak az AF1-ekkel hanem egyáltalán az egész olasz sportmotoros világgal, ezért kérnék kis segítséget
A lényeg az hogy kategóriát tervezek váltani(Simsonról ) és olyvá tűnik hogy a választásom erre a típusra fog esni.
Első és legfontosabb kérdésem: Mi különbség van az Aprilia AF1 125 Futura és a SportPro változat között?
Aztán teljesítményről ti mit tudtok mondani? Mert arról is hallottam már sokmindent(pl valakinek érdekes módon 2 kiló fölé ment, ugyanakkor valakinek meg nem akart 140-nél többet menni)
A 3-ik dolog pedig sokat olvasok olyanról hogy ilyen 160-as pollini hengerszettet raknak ezekbe a kis gépekbe. Kétségem nem fér hozzá hogy ettől meglódul nade mégis mit taksál egy ilyen? Itt is kell cserélni a főtengelyt is, karbit is? Nehéz beszerezni ezeket az alkatrészeket?
Temérdeknyi kérdésem lenne még de éjjeli fél három van és minden kiment a fejemből
Úgyhogy egyenlőre ennyi, előre is köszi a válaszért srácok.
van egy 127-esre való 160ccm-es hengerem 5000ft
Akkor csak a szintjelzős csapot küldd nekem kedden! És akkor ahogy megbeszéltük: csap 2 eFt + posta 1,7 eFt! thx

zolko: köszönöm ajánlatodat, de szerencsére jó az olajpumpám, így nem tartok rá igény egyenlőre. Aztán a golyós téma miatt, lehet hogy mégis, de az majd elválik!

ui: Bazz... Kevés hozzászólást írtam úgylátom....
A kép lemaradt
KERESEK a képen látható, FEHÉR fogaskereket, mely a pumpát hajtja meg... Hol tudok ilyet beszerezni?

Mivel a pumpám működik, csak ez kell a tökéletes összhanghoz
Muszáj cserélnem, mert félek hogy egyszer meghajtaná a pumpát, egyszer pedig nem, mert annyira el van kopva a fogaskerék közepe...
Nem direkt volt... Csak nézem, semmi levegő nem megy át rajta = ez el van dugulva... Aztán sikeresen kipucoltam, és akkor vettem észre, amikor már a kezemben volt, hogy az egy kis golyócska... Gondoltam rá hogy lehet azt benne kellettvolna hagyni, de hát nem tudtam róla hogy ott egy golyónak kell lennie...
Egy ilyen leírást dobhatnál nekem is!
Köszi szépen a seítséget, hasznos volt! Megoldódott a problémám... Ugyanis nekem nincs 3) biztosítékom - vagy legalábbis nagyon el van dugva -, így nekiálltam megkeresni hátha megbújt valahol... Ekkor fedeztem fel, hogy a gyújtáskapcsolótól (félreértések elkerülése végett: kulcstól ) jövő kábelek ( 4 db ) közül az egyik elrohadt ( vagy nem tudom mi a megfelelő szó rá ) mert az akksinak a savtúlfolyója e kábel felett volt, és rácsöpögött a sav. Ezért szünt meg az áram a rendszerben... De hiba orvosolva, és jobb mint újkorában
köszi szépen.igaz nem lessz egyszerű leforditani,de nagyon köszönöm a segitséget.
Helló!
Melyik be van rotax 127-es blokk? futura/sintesi mert, ha az egyikbe az van akkor azt a kezelésit eltudnád küldeni nekem? Erre a címre nemesg22@freemail.hu
Van benne kapcs rajz a végén.