Anno én is feltettem ezt a kérdést és a következők a különbségek a Futura és a Sport Pro között: Első teleszkóp, a lengőkar és hogy az utóbbiba befér a 140-es gumi, idomok, festés, hátsó ülés, néhány Futura fém tankos, a SportP műanyag, és azt hiszem ami fontos még az a gyújtás.
Teljesítmény a Simohoz képest nagyon nagy ugrás...Pl. én úgy mentem vele 120-130at (85 kiló voltam) h nem nyitott a power szelep, sajnos amikor megcsináltam akkor állt meg alattam.
A Polini hengerszettel pedig nem akarlak megijeszteni, de bolti ára olyan 150ezer körül mozog. (henger, hengerfej, dugattyúszett, tömítések) arról pedig nem tudok nyilatkozni h mennyi a különbség, mert volt aki azt mondta h a gyári SportPro majdnem annyit megy mint a 160 Polini, csak ugye nem olyan "nyomatékos". De majd a többiek mondják ami kimaradt
Lényeges különbség nincs a Sport Pro és a Futura között inkább csak külsőleg. A valós végsebesség olyan 150-160, de nagy mértékben függ a motor egészségi állapotától. Arra figyelj hogy lehetőleg rendszámosat vegyél.
Hellosztok!
még csak most ismerkedek nemhogy csak az AF1-ekkel hanem egyáltalán az egész olasz sportmotoros világgal, ezért kérnék kis segítséget
A lényeg az hogy kategóriát tervezek váltani(Simsonról ) és olyvá tűnik hogy a választásom erre a típusra fog esni.
Első és legfontosabb kérdésem: Mi különbség van az Aprilia AF1 125 Futura és a SportPro változat között?
Aztán teljesítményről ti mit tudtok mondani? Mert arról is hallottam már sokmindent(pl valakinek érdekes módon 2 kiló fölé ment, ugyanakkor valakinek meg nem akart 140-nél többet menni)
A 3-ik dolog pedig sokat olvasok olyanról hogy ilyen 160-as pollini hengerszettet raknak ezekbe a kis gépekbe. Kétségem nem fér hozzá hogy ettől meglódul nade mégis mit taksál egy ilyen? Itt is kell cserélni a főtengelyt is, karbit is? Nehéz beszerezni ezeket az alkatrészeket?
Temérdeknyi kérdésem lenne még de éjjeli fél három van és minden kiment a fejemből
Úgyhogy egyenlőre ennyi, előre is köszi a válaszért srácok.
Akkor csak a szintjelzős csapot küldd nekem kedden! És akkor ahogy megbeszéltük: csap 2 eFt + posta 1,7 eFt! thx
zolko: köszönöm ajánlatodat, de szerencsére jó az olajpumpám, így nem tartok rá igény egyenlőre. Aztán a golyós téma miatt, lehet hogy mégis, de az majd elválik!
KERESEK a képen látható, FEHÉR fogaskereket, mely a pumpát hajtja meg... Hol tudok ilyet beszerezni?
Mivel a pumpám működik, csak ez kell a tökéletes összhanghoz
Muszáj cserélnem, mert félek hogy egyszer meghajtaná a pumpát, egyszer pedig nem, mert annyira el van kopva a fogaskerék közepe...
Nem direkt volt... Csak nézem, semmi levegő nem megy át rajta = ez el van dugulva... Aztán sikeresen kipucoltam, és akkor vettem észre, amikor már a kezemben volt, hogy az egy kis golyócska... Gondoltam rá hogy lehet azt benne kellettvolna hagyni, de hát nem tudtam róla hogy ott egy golyónak kell lennie...
Köszi szépen a seítséget, hasznos volt! Megoldódott a problémám... Ugyanis nekem nincs 3) biztosítékom - vagy legalábbis nagyon el van dugva -, így nekiálltam megkeresni hátha megbújt valahol... Ekkor fedeztem fel, hogy a gyújtáskapcsolótól (félreértések elkerülése végett: kulcstól ) jövő kábelek ( 4 db ) közül az egyik elrohadt ( vagy nem tudom mi a megfelelő szó rá ) mert az akksinak a savtúlfolyója e kábel felett volt, és rácsöpögött a sav. Ezért szünt meg az áram a rendszerben... De hiba orvosolva, és jobb mint újkorában
Helló!
Melyik be van rotax 127-es blokk? futura/sintesi mert, ha az egyikbe az van akkor azt a kezelésit eltudnád küldeni nekem? Erre a címre nemesg22@freemail.hu
nem kell valakinek rv blokkba főtengely kis pénzért?