Gyújt.kapcs. szimbólum? A színeket már felfedeztem én is.A jelölésemen is kiigazodtam.egyik vezetéken van 3 csík,az a 3. "pöcök".
Másikon 2, utolsón meg 1 csík. Csak azt nem tudom,honnan indul a sor. :D Az a kilógó vezeték nekem nem volt földelve.Akkor majd intézkedek.Kösz
Köszi,de nekem ebből nem jön le semmi.. :D Meddig kell beengedni,az anyát totál fel kell tekerni,vagy valahol középen hagyni.Úgyértem.. a dugóhoz nem kell hozzáérni-e.
Na ja.A kerekek gyári méretek,nem módosítottam.Ha jól emlékszem hátul 38 fog,az első nem ugrik be. A lánc 520-as D.I.D. volt,nem mintha lenne lényege. :D Ésss.. nem tudom hány szemmel volt több.. Azoknak nyissz.. Ha érted.Olyan gyári alkatrészes könyvből van a 108 szem,meg amiket vettem.De ha valaki tudna megoldást a trafómra...
A láncot még megnézem,lehet,hogy előrébb van a kerék,mint ahogy kéne.És akkor rövidebb a táv,tehát egyből hosszú a lánc.
Valamit majd alkotok.. De lehet,hogy elszámoltam anno,és a patentszem a 109. :D De akkor nem tudom,hoga szedek ki egy szemet.Pedig máár úgy összeraknám ma.. Megyek is,nekiesek,hátha lesz belőle valami.
Addig jöhetnek a tippek a gy.trafóra
ha jól emléxem 12 vagy 14-es, hátulra vn 30valahányas meg 40 valahányas, konkrétan nekem nem apriliám hanem gilerám van. nem tudom most a pontos adatokat mert még itt vagyok a melóhelyemen.
gyári 50ccm -es hengerrel és ha minden gyári akkor max 1foggal nagyobbat lehet dobni előre különben kínlódás lesz vele menni.
gyári ha jól emléxem 13fogas
15-16fogast csak módosított gépbe ajánlok viszont oda kötelező(pl nagyobb henger, tuning kipu, nagy karbi) mert könnyen elforog és idő elött széthullik(sokat forog és nincs tempo)
A lánc. Milyen fogaskerekek vannak fenn? Egyébként természetesen az új láncot is az excenterrel kell megfeszíteni.
Ellenben ha fogaskerékáttételt módosítottál, akkor lehete elég sokat. Én úgy emlékszem, mikor pipróbáltam, nem lehet 2 szemmel kevesebbel összerakni a gyárit! Mert ugye 2 szemet lehet csak kivenni, vagy hozzátenni. Egyébként igen, a patentszemmel. feszítsd meg az excenterrel úgy, hogy ha rajta ülsz, kb 15 mm mozgása legyen alul. Ha így meglehet, akkor jó, ha nem, akkor valami bibi van!
sziasztok, kellene egy kis segítség. kinek van 3 sebességes apriliája? valahogy fogaskerekek variálásával meg lehet oldani, hogy igaz lassabban gyorsul de végsebességre több lesz a motor. valakinek erről valamilyen tapasztalata.
köszi:gege
Ha tudnám,szerinted kérdezném,hogy mit hová kössek? :D
Amúgy tegnap felraktam az új láncom,ami 108 szemes,mert annyit írnak,de eléggé lóg.A patentos szemmel együtt 108?
Ja,és raktam fel neked (is) képeket a benzincsapról.
Ha az a vezetékcsomó, ami a képen van, a két sárga, a zöld, a piros, és még egy vezetékkel a generátortól jön, akkor a két sárga a töltés. Nekem a fesszabályozóra voltak kötve egyenesen. A többi meg a trafóra, de a trafóból is ugyan olyan színű vezetékek jöttek ki. Szóval ha ezzel ment, akkor jó, ha emlékszel rá, hogyan volt összekötve..
Másikon 2, utolsón meg 1 csík. Csak azt nem tudom,honnan indul a sor. :D Az a kilógó vezeték nekem nem volt földelve.Akkor majd intézkedek.Kösz
piros(Rosso)
fehér(Bianco)
ez a 3vezeték megy rá + egy a gyújtáskapcsolóról(kapcsoló szimbólum van rajta)
Bianco/Rosso Fehér/Piros
ha a gyújtáskapcsolót nemkötöd rá akkor megy a gép ad szikrát mivel az leállításkor rövidre zárja a trafót(testeli)
és van egy szál ami fixen van benne azt testre kell kötni
csáó
A láncot még megnézem,lehet,hogy előrébb van a kerék,mint ahogy kéne.És akkor rövidebb a táv,tehát egyből hosszú a lánc.
Valamit majd alkotok.. De lehet,hogy elszámoltam anno,és a patentszem a 109. :D De akkor nem tudom,hoga szedek ki egy szemet.Pedig máár úgy összeraknám ma.. Megyek is,nekiesek,hátha lesz belőle valami.
Addig jöhetnek a tippek a gy.trafóra
hátsóból úgytudom nincs sok választás
elsővel jobban lehet variálni(mert van 1foganként 12-13-14-15-16)
üdv:Zoli
hátulra em kell kissebb? 1-10km/h 2-30-40km/h 3-70km/h 10e fordulaton
köszi:gege
ez egy 50ccm es aprilia trafója.
gyári 50ccm -es hengerrel és ha minden gyári akkor max 1foggal nagyobbat lehet dobni előre különben kínlódás lesz vele menni.
gyári ha jól emléxem 13fogas
15-16fogast csak módosított gépbe ajánlok viszont oda kötelező(pl nagyobb henger, tuning kipu, nagy karbi) mert könnyen elforog és idő elött széthullik(sokat forog és nincs tempo)
üdv:Zoli
A lánc. Milyen fogaskerekek vannak fenn? Egyébként természetesen az új láncot is az excenterrel kell megfeszíteni.
Ellenben ha fogaskerékáttételt módosítottál, akkor lehete elég sokat. Én úgy emlékszem, mikor pipróbáltam, nem lehet 2 szemmel kevesebbel összerakni a gyárit! Mert ugye 2 szemet lehet csak kivenni, vagy hozzátenni. Egyébként igen, a patentszemmel. feszítsd meg az excenterrel úgy, hogy ha rajta ülsz, kb 15 mm mozgása legyen alul. Ha így meglehet, akkor jó, ha nem, akkor valami bibi van!
köszi:gege
Amúgy tegnap felraktam az új láncom,ami 108 szemes,mert annyit írnak,de eléggé lóg.A patentos szemmel együtt 108?
Ja,és raktam fel neked (is) képeket a benzincsapról.
És ezzel a sárga cuccal ment?
Ha az a vezetékcsomó, ami a képen van, a két sárga, a zöld, a piros, és még egy vezetékkel a generátortól jön, akkor a két sárga a töltés. Nekem a fesszabályozóra voltak kötve egyenesen. A többi meg a trafóra, de a trafóból is ugyan olyan színű vezetékek jöttek ki. Szóval ha ezzel ment, akkor jó, ha emlékszel rá, hogyan volt összekötve..
Szerintem próbáljuk ki! Tök jó ötlet!
bakki neked a tertály kellett volna
nemtudom hogy oldjuk meg
ötlet?
Majd küldök képet az átalakításról: before - after, vagy egy videót csinálok az átalakításról!
nah de félre a poént, zz4 jelentkezz!