Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nagyon aranyosak vagytok,és a segítségetekkel hamar összerakom,akkor addig húzom a szarvát,amíg ki nem fogy a nafta.És nem fog tovább porosodni a szerkóm a szekrényben.
Szia!
Az enyém is csak 2 állású!
Köszi.
Remélem segít!
*fél éve..
Amúgy hogy néz ki egy gyári trafó?Valakinek van képe?
Sajnos legalább hél éve egyhelyben áll,de persze lötyöghetett is régebben.Azért köszi a tippet.
Jah,de felszívja,vagy mi?2-3 napja letöröltem egy kicsit,mert érdekelt,hogy mennyire szivárog..
Úgy nézem hogy az 5. képen van a dolog nyitja. Egyértelműen az olajtartály gumidugója a ludas. Onnan indul a folyás. Gondolom jól teletöltötted és kilötykölődik... Ez elektromos dologhoz nem tudok szólni.
a 2 sárga vezeték az mi?esetleg index?,mert az nekem nincs,és semmi változás ha be van dugva ha széthuzva van
Az olajtartájból. Ahogy látom, a szintérzékelőnél könnyezik.
Igen,ez nem gyári.. És szeretném összekötni rendesen.. :D Itt van pár (talán) jobb píkcsör.
Ja,meg van 2 olajos képem,szted mitől folyik oda az olaj?Már a hástó gumin is végigfolyt..
Igen,igen.Valami biztos égni fog.:D
Na itt a csap,zárt állásban,mivel van benne nafta.
A lyukba olyan 10centi hosszú 10-es csavar megy emlékeim szerint. Ez átmegy a blokk másik oldalára. A gyujtó trafód bekötése meg egy érdekesebb dolog lesz. Szerintem ez nem a gyári trafója.
Hello.
Nos,aki még itt van,segíthetne,ha tud! Itt vannak a tegnapi képek :D
És még valami,ha valaki tudná,hogy a blokkos képen,az üres lukba milyen csavar megy,írja már meg,mert nem találom azt,ami benne volt.
Kis átalakítással jó lesz az
Egyszerű megtudni: Rövidre zárja egy vezetékkel és vagy a benzinszintjelző gyullad ki, vagy a féklámpa, vagy a motor (zárlat miatt)
Van egy kis gond zz4...

Rossz cuccot küldtél nekem.... olajtartály helyett elküldted a sárvédődet... Azért nem ugyan az a kettő.. Jelentkezz hogy ki tudjuk találni mi legyen a továbbiakban... Nekem nem kell egy sárvédő főleg 4200 Ft ért... valahogy ezt oldjuk meg! Azért nem telefonon kerestelek, mert lemerültem, ittvagyok Debrecenben, a töltőm meg otthon, és csak vasárnap megyek haza.... nem tudom hogy hogy nézhetted el a dolgot, feltételezem nem szándékos volt, ezért is kéne megoldani ezt a problémát....
Áááá... Ezt megbeszélhettük volna mondjuk előre is... Mert akkor utaltam volna, és 3 ba fájt volna a tartály, nem 4,2 be... :S Nah mostmár mind1... De az SMSben mintha írtam volna, h 4-500 Forint a posta, visszaírhattad volna hogy akk utaljak valahova...
azért világít 5-6l-nél mivel kell egy adott(szabvány szerint meghatározott mennyiségű) tartalék üzemanyagnak lennie a gépben mikor kivillan a lámpa.
ha akkor villana ki mikor már 1-2dl van akkor baszhatnád és tolhatnád a kútig.
mivel nem utaltál pénzt, így utánvételes csomagként adtam fel, aminek 1690ft a költsége. ezt nem én hanem a posta állapítja meg.
a pénz kezelés végett ennyi.
ha elutalod az árát+posta költséget előre akkor lesz olyan 500ft a posta.

üdv:Zoli
A kétállásúság az biztos. Egy párszor már szétszedtem, mert folyton csepegett, csurgott. A legutóbbi tömítéscsere óta (kop-kop) jó!
Az hogy gyári-e azt nem tudom megállapítani. Miből derülne ki?
A szintjelző amúgy se ér sokat. Az az úszó mikor még 5-6 l van a tankba, már világít... És biztos, hogy az a csap gyári? Biztos, hogy csak kétállású? Ugyanis ilyennel többször jöttek hozzám. És általában kiderült, hogy megbuherálták, ezért nincs tartaléka...
Nem tudom mennyit számít, nekem szintjelzős csapom van de ez csak kétállású. (Az már csak hab a tortán, hogy nem működik a szintjelző, így mindig be kell kukucskálnom a tankba van-e még mivel menni.)
Nana! Ilyen csatlakozó van gyárilag az első féklámpa-kapcsolónál is!

Ellenben azzal sem értek egyet, hogy amiben van szintjelző, ott nincs tartlék! Ha csak egy lámpa van a benzinszintnek, abba bizony van tartalék a csapon! Még a '94-es RS-en is volt. Az lehet, hogy a korábbiaknál, ahol rendes mutatós szintjelző volt, ott nem volt.

Egyébként egyszerű kideríteni, ha betesz a márkatárs egy képes a benzincsapról, a kar irányából, rá van írva. On Off Res.