Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor segítsetek valami jó donort keresni :D Már megépítettem a motorvezérlő elektronikát és sebességet meg mindent mér a motor szenzoraival...
Motorvezérlő kijelző.

A motor egy simson lánckerékkel.
sok szerencsét az elektoromos mocihoz:) bár én tuti nem vágnék bele iylenbe régen énis mdinenfélét ösze raktam ... de sosem ovlt tökéletes a dolog... de te tudod sokkal töb szerencést kívánok neked mint ami nekem jutott:) és majd ha haladás van akkor fejleméyneket kérünk ám:)
Hibátlan rajta minden, a motorjáról enni lehet annyira gyári!
Hát a csúcsteljesítménye kb 3 lóerő lesz. 55-60-as sebességgel 50-60 km-ert kb. Nem lesz az a száguldozós fajta, de a gyorsulása valószínű egész elfogadható lesz. Ja és sebességváltás nem lesz. 1 áttételben végig
Az lehet de egy új az aranyárba van és nekem meg jó a használt is
hát gondolom lesz benne erő..... Mennyit fog mennyi végre? Hogy fog gyorsulni?
Egy 2000 wattos 48 voltos kefe nélküli egyenáramú motort. Már meg van fél éve csak motor még nincs hozzá.
Huu de szép! Ez nagyon ritka szín! Müködik?
Az Rs gyujtás alaplapja is jó hozzá(AM6).ezt pedig bármilyen motoros alaktrészekkel foglalkozó oldalon megrendelheted:)
Aprilia AF1 50 re (rv blokk) vennék gyújtásalaplapot! Csak a jó és gyári állapotú érdekel! Lendkerék nélkül!
Üdv az ára 110.000pezó
speedfan@citromail.hu
06209627320
Aprilia af1 cuccok..kerék, váz, lengőkar, idomok stb..stb..többit email v telón!
Ha szabad kérdezni, milyen motort teszel bele?
Üdv!

Aprilia AF1-est szeretnék venni. Elektromos motorra szeretném átalakítani. Mivel az SMKP átalakítása nem engedély köteles ezért csak 50 ccm-s érdekel és nagy előny, ha nincs blokkja.

Üdv: Márió
Trapézlámpás, első szériűs RS volt. Főtengelyszimmeringet akartunk benn cserélni, és bizony megszenvedtük. Nem volt lehetetlen levennia deklit, de útban volt a blokktartó. Lehet, hogy nema csavarnak, hanem a fordulatszámmérő spirálnak, arra már nem emlékszem. De hogy okozott fejtörést, arra igen. Igaz, megoldódott a blokk kiszerelése nélkül, de szenvedés volt.
Én 10W-40-es motorolajat használtam!
De! Ha autóba való olaj, akkor mindenképpen valami alap cucc legyen, tökéletes az ásványi is, különben a kuplung csúszni fog! Akár ilyen tecsóban kapható VIP nevű is jó szerintem bele. VAgy vehetsz 10W-40 -es motorkerékpárba való olajat, csak legyen JASO MA minősítése, ez a kuplung"barát" cucc. Gyakorlatilag az összes motorkerékpárba való ilyen. Normál helyen 1600-2500 között vannak gyártótól függően/l.
ar?
menyit kersz a mociert?
A kapcsrajz alapján a gyujtótek testelt, tehát azt a testhez képest kell mérni, a jeladó értelemszerűen nem testelt, az két derót.
alaplapból kijön 2 gerjesztés.. egy negtív.. 1 jeladó + 1 gerjesztés a trafonak... a trafóra megy egy test... jeladó.... gerjesztés.. és leálító ennyi a helyzet
szia! engem érdekelne lábtaró válétó oldali megvan még? vagy csak egyben adnád el?
Uraim valakinek egyben!
oké:) De ha szar a gerjesztő én úgy tudom hogy 1 tekercset nem lehet rajta cserélni cserés az egész alaplap.....:S:S Csak meg kéne tudni milyen árba van:D
igen, mert abból kettő a gyeladó.(ennek az ellenálattyát is meg kellene tudni)

A harmadik és a test között méred a gyulateket vélhetően.