Akkor segítsetek valami jó donort keresni :D Már megépítettem a motorvezérlő elektronikát és sebességet meg mindent mér a motor szenzoraival... Motorvezérlő kijelző.
sok szerencsét az elektoromos mocihoz:) bár én tuti nem vágnék bele iylenbe régen énis mdinenfélét ösze raktam ... de sosem ovlt tökéletes a dolog... de te tudod sokkal töb szerencést kívánok neked mint ami nekem jutott:) és majd ha haladás van akkor fejleméyneket kérünk ám:)
Hát a csúcsteljesítménye kb 3 lóerő lesz. 55-60-as sebességgel 50-60 km-ert kb. Nem lesz az a száguldozós fajta, de a gyorsulása valószínű egész elfogadható lesz. Ja és sebességváltás nem lesz. 1 áttételben végig
Aprilia AF1-est szeretnék venni. Elektromos motorra szeretném átalakítani. Mivel az SMKP átalakítása nem engedély köteles ezért csak 50 ccm-s érdekel és nagy előny, ha nincs blokkja.
Trapézlámpás, első szériűs RS volt. Főtengelyszimmeringet akartunk benn cserélni, és bizony megszenvedtük. Nem volt lehetetlen levennia deklit, de útban volt a blokktartó. Lehet, hogy nema csavarnak, hanem a fordulatszámmérő spirálnak, arra már nem emlékszem. De hogy okozott fejtörést, arra igen. Igaz, megoldódott a blokk kiszerelése nélkül, de szenvedés volt.
Én 10W-40-es motorolajat használtam!
De! Ha autóba való olaj, akkor mindenképpen valami alap cucc legyen, tökéletes az ásványi is, különben a kuplung csúszni fog! Akár ilyen tecsóban kapható VIP nevű is jó szerintem bele. VAgy vehetsz 10W-40 -es motorkerékpárba való olajat, csak legyen JASO MA minősítése, ez a kuplung"barát" cucc. Gyakorlatilag az összes motorkerékpárba való ilyen. Normál helyen 1600-2500 között vannak gyártótól függően/l.
alaplapból kijön 2 gerjesztés.. egy negtív.. 1 jeladó + 1 gerjesztés a trafonak... a trafóra megy egy test... jeladó.... gerjesztés.. és leálító ennyi a helyzet
oké:) De ha szar a gerjesztő én úgy tudom hogy 1 tekercset nem lehet rajta cserélni cserés az egész alaplap.....:S:S Csak meg kéne tudni milyen árba van:D
Motorvezérlő kijelző.
A motor egy simson lánckerékkel.