Sziasztok!
Van eladó blokkfeleim, olajpumpa, henger, hengerfej, vizpumpa fedél (nemtudom hogy hivják bocsi, ami a hengeren van:D )
szívócsonk, membrán acélvázas meg egy két apróság! Irjatok üdv!
Egy csavar van takarásban. le rajzolom naggyából.
ha én azt a főcsavart meg lazítom és visszább tolom hogy a tartóbakot levegyem hogy hozzá férjek a csavarhoz és már lenn is lenne a dekni.
csak attól félek hogy ha megbontom akkor a rugónak a nyomása nem lesz akkor hogy esetleg széttör valamit vagy valami ilyesmi.
őőőő jól értem, hogy a dekni csavarjai közül az egyik takarásba van? És ha ki is csavarod, a váz, vagy valami miatt nem lehet levenni a beknit? (attól ne félj, hogy valami szétugrik, a deknit bátran le lehet venni!)
Mert ha ez a helyzet, akkor sajnos valószínűleg ki kell venni a blokkot. Vagy ha ki nemis, de valamerre kicsit kibuktatni. Ilyen macera az első RS 125-nél is, a deknit nem lehet levenni a vá zartója miatt...
hali az a baj hogy ugyebár ez is egykarú lengő villás na most egy csavar a lengővilla felfogatása mögött van már csináltam hozzá inbuszkulcsot de nem birom kitekerni mert nincs elég hely ha kitekerem az egyik oldalán a csavart és leveszem a tartóbakját akkor nem fog szét ugrani rugó miatt.
Amennyire én tudom, a 127-es sokmindenben különbözik, de a fő elvek azonosak. Márpedig a 123-ason széthúzás nélkül lehet cserélni vízpumpát. Szerintem igazad van, a 127-esen is. De ha mégsem, akkor is le kell kapni a deknit!
Vaci új henger eladó! Én kaptam nincs rá szükségem, olaszországból lett rendelve de nem került be építésre. Gyári nicasilos motort még nem látott! Powernek nincs meg a helye ahogy látni is a képeken. Rotax122-esre való de felrakható rotax123-ra is! ára fix:20000ft
Sok helyen mondták, h a motorolaj nem jó bele, mert attól csúszik...
Most vettem Motul Transoil Expertet (2600Ft) Észter tartalmú, szintetikus, 10w40, de viszem valamikor át hozzád úgyis, majd meghesszeled, lehet érdemes lenne neked is azt tenni bele.
Szia!
A blokk alján csöpögő víz a vízpumpád szimmeringjének szétmenésére utal, nem drága dolog valószínű a szimmering cseréjével megúszod ,de nagy munka!
Én csak a 123as Rotaxot ismerem aminél úgy van megoldva,hogy dupla szimmering és o-gyűrű van azért,hogy a hűtőviz semmiféle képpen ne tudjon belekerülni az olajba,inkább egy alsó kis lyukon kifolyik!
Gyanús,hogy a víztér felőli szimmering vagy o-gyűrű adta meg magát azt pedig ha jól sejtem csak a blokk széthúzásával lehet kicserélni!
Keress róla robbantott rajzot,úgy okosabb leszel!
Hello mindekinek!
Nehéz kérdéseim lennének, vagy legalábbis nekem az
1. A blokk alján csöpög a víz ha jár a motor szétfagyva nincs mert színfagyálló volt volt benne. igaz hogy ott látszik meg érződik is hogy egy perforált furat van és ott csöpög én arra tippelek hogy túlfogyó hát nem tudom a vízet nem forralja meg nem is olajos!
2. 4.sebességbe amikor már nyelelném neki lehörög és nem megy sehova ahogy vissza eresztem a gázt megy de rendesen kihúzatni nem birom ez még a víz csöpögés előtt volt.
3. Nincs töltésem a feszültség szabályzónál leolvadt a védőműanyag és melegszik akkor vagy a fesz.szabályzóm a rossz vagy a tekercskenél van valami? négy kábel megy a feszültség szabályzóhoz ilyen aluminuim kocka alakú.
Egyébként Aprilia af1 1988 as gyártmány ROTAX 127-ES BLOKK.
Válaszotokat előre is köszönöm.
le írtam amit tapasztaltam mit írjak le pontosabban? azért vagyunk it hogy segítsünk 1 másnak... és ha valaki esetleg sejt valamit és vannak felé kérdései akkor vissza kérdez és segít szerintem ez a fórum ezért lett létrehozva szerintem ....de mind1:) én sem tudhatok mindent ugyanúgy ahogy itt senkisem ... ha valamit tudok vagy sejtésem van én mindig leírom vagy próbálok segíteni mert azért vagyunk itt
Van eladó blokkfeleim, olajpumpa, henger, hengerfej, vizpumpa fedél (nemtudom hogy hivják bocsi, ami a hengeren van:D )
szívócsonk, membrán acélvázas meg egy két apróság! Irjatok üdv!