Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A1-es jogosítvánnyal vezethető rendszámos motor. Amit 1992-ben gyártottak, esztétikai állapota korához képest kíváló. Műszaki érvényessége 2011.06.18.
Irányár: 180.000ft
Telefon: 06-70/7745247

egyéb infó+képek http://sintesi.extra.hu
helló!

szélvédő plexitet hol lehet csináltatni?
szatuna nem jó mivel nekem peremes plexit kellene és azt ők nemtudnak gyártani.

előre is köszi!
Nagyon szÍvesen !
Talán próbáld meg pontosabban leírni a problémád(6.ban reszelő hang a blokkból vagy csak 6.ban érzed,hogy rángat).
Itt senkinek sincs röntgen szeme vagy 6. érzéke,hogy pontos diagnózist adjon a gépedről,de ha tudunk akkor szívesen segítenénk mi" SZARHÁZI MOTOROSOK".
Sok sikert!
köszi az olajs kérdésre a megoldást:) a sebváltó pedig ... azért jó h a motorosok mégis egy öszetartó csapat .. és olyanokat mondanak 1 más problémáira h szar ügy.... ilyenek az igazi szarházi motorosok..... amugy meg csak mikor elkezd rángatni akkor kezdi csinálni ... fordulaton hibátlaul müködik hálisten:)
Ha csak 6-ban, akkor lehet sebváltó problémád van!
Szar ügy!
Szia!
Sae 30-as sebváltóolaj van gyárilag előírva!
Sokan tesznek motorolajat,de azzal vigyázni kell,mert csak olyat tehetsz bele amitől a kuplungod nem fog megcsúszni!
Ez fel van tüntetve a dobozon.
Nekem valami IPON sebváltóolaj van benne nem emlékszem rá,hogy pontosan milyen.
nem olyan mint mikor rángat h pl az autó mikor el indulsz alacsony fordulaton nem úgy rángat ... és elkezd remegni a motor..:S de csak 6 osban
segítsetek:S miért van az h be teszem alacsony fordulaton 6 ba olyan 40 nél kb és elkezd mintha darálna:S és rángat:S
miért van? segítsetek:(
srácok váltóba mien olaj kell? 10W40 motor olaj?
srácok nekem vágot pálya gumi van 120/70 és lehet vékony de viszont jó pörög... midnen:) köynebben indul.... kis melegítés után max, tökéletesen tapad:P:D ilyen 6-7 fokban is..:P
Nincs valakinek egy jóálapotban lévő rotax 123-as blokja 1-2000-km-el eladó?
Csak annyi a lényeg hogy a dugó henger kuplung esetleg hajtókar legyen jó állapotban!
Nekem a 140/70-es gumi kanyarba beleér a léncvédőbe
Sztem fasság 140, 150-es gumit rárakni elég egy 130-as jól tapad könyebb és jobban is megy:D
Milyen méret 130/70?
Pár fotót majd feldobhatnál róluk!
Tudod nekem a minta ,a kinézet is számit,nem csak a tapadás!
A mostani 140/60 at picit peresnek találom!
A 130 as nem lenne nagyon hurka?
A mostani 140/60 így fér el.Gyanús,hogy a 150 már nem is egészséges.
Esetleg 150-es gumid nincs eladó?
Egyépként van néhány 130as hátsó gumim eladó szép állapotuak Bridgestone meg Pirelli Dunlop 5-6000ft-ért
Ne tegyél be 140 ,150-es gumit mert egyrészt csunyán áll rajta másrészt nem fordul a motorod...
Nekem az AF1-en 120/70 SBK gumi van hátul igaz virsli de jol fordul vele...
igazatok van biuztos hogy sokal költségesebb és az is biztos h sokkal könyneben javítható:) ebben viszont én nem vitatkozom mert ez 1 értelmü:D
Ahogy ItalyCorse írta, az alu menesztőgumihára egy nagy zeeger gyűrű fogja fel a lánckereket. Ha nincs meg, elviszed az alugombócot csapágyboltba, talán tudnak adni, vagy rendelni. Esetleg itt bontottat kapsz, csak a posta elég drága, pláne, ha uténvéttel fizeted.
Az alu bunkót meg egy nagy anya fogja fel a tengelyre. Ha nincs meg az anya, trabant első kerékanya menete megegyezik, csak az nem koronás! ÉS nem biztos, hogy csak egyféle tengelycsonkkal készültek a trabik! De valamelyik tuti jó, felpróbáltam anno valamikor, ha sérülne az anya, mivel helyettesíthető.
És fontos! Az alu bunkó axiális irányban nem mozoghat a tengelyen az anya meghúzása után! Sajnos előfordul ilyen, ez nem jó, mert a komplett keréktengely mozog ilyenkor! HJa, és ha nincs fenn a bunkó, akkor óvatosan, mert csak a féknyereg fogja a kereket, és a tengelyt, hogy ne tudjon kicsúszni!
Nem vitatkozunk veled! Igazad van, az elektronikus sokkal jobb. De ha baj van vele, ami igaz, ritkán van, akkor drága. Megszakítósnál jellemzően a megszakítóval, vagy a kondival van gond, akár az út szélén is megjavíthatod. És szerintem Zoli is inkább öreg gépekre gondolt, amik esetében azért nem mindíg hibátlan a tirisztor, pl ilyen a Simson is.
A lánckereket egy nagy 'zéger gyűrű fogja a menesztőhöz ha AF1 125röl van szo...
Hali trakee!töled szeretnék kérdezni!mert jo tippet adtál a menesztöbe a gumira már kész is van!az a kérdésem hogy a lánckeréket nem kéne valaminek fognija felnihez mert én nem találtam semmit!lehet hogy hülye kérdés de én nem tudom!mert nekem teljesen tönkrement a gumi és a menesztö is!vmi pöcsnek kéne fognia de nem tudom!1127@freemail.hu küldj egy üzit ha tudsz segíteni!köszi
Sziasztok!
Kinek milyen méretű gumi van a gépén?
Nekem elől 110/70 hátúl 140/60!
Van valakinek 150/60 vagy 140/70 a hátsókeréken?
Befér?
Hogyan néz ki?
További alkatrészekért tel vagy email!

csere is érdekel értelmes dolgokra!
speedfan@citromail.hu
06209627320
AF1 125 Rotax 123 blokk eladó új hajtókarral új főtengely csapágyak(SKF) új szimmeringek mindenhol. Henger és gyujtás nélkül hibátlan váltóval! Ár FIX: 45.000ft 70 389 6486