A1-es jogosítvánnyal vezethető rendszámos motor. Amit 1992-ben gyártottak, esztétikai állapota korához képest kíváló. Műszaki érvényessége 2011.06.18.
Irányár: 180.000ft
Telefon: 06-70/7745247
Nagyon szÍvesen !
Talán próbáld meg pontosabban leírni a problémád(6.ban reszelő hang a blokkból vagy csak 6.ban érzed,hogy rángat).
Itt senkinek sincs röntgen szeme vagy 6. érzéke,hogy pontos diagnózist adjon a gépedről,de ha tudunk akkor szívesen segítenénk mi" SZARHÁZI MOTOROSOK".
Sok sikert!
köszi az olajs kérdésre a megoldást:) a sebváltó pedig ... azért jó h a motorosok mégis egy öszetartó csapat .. és olyanokat mondanak 1 más problémáira h szar ügy.... ilyenek az igazi szarházi motorosok..... amugy meg csak mikor elkezd rángatni akkor kezdi csinálni ... fordulaton hibátlaul müködik hálisten:)
Szia!
Sae 30-as sebváltóolaj van gyárilag előírva!
Sokan tesznek motorolajat,de azzal vigyázni kell,mert csak olyat tehetsz bele amitől a kuplungod nem fog megcsúszni!
Ez fel van tüntetve a dobozon.
Nekem valami IPON sebváltóolaj van benne nem emlékszem rá,hogy pontosan milyen.
srácok nekem vágot pálya gumi van 120/70 és lehet vékony de viszont jó pörög... midnen:) köynebben indul.... kis melegítés után max, tökéletesen tapad:P:D ilyen 6-7 fokban is..:P
Nincs valakinek egy jóálapotban lévő rotax 123-as blokja 1-2000-km-el eladó?
Csak annyi a lényeg hogy a dugó henger kuplung esetleg hajtókar legyen jó állapotban!
Milyen méret 130/70?
Pár fotót majd feldobhatnál róluk!
Tudod nekem a minta ,a kinézet is számit,nem csak a tapadás!
A mostani 140/60 at picit peresnek találom!
A 130 as nem lenne nagyon hurka?
A mostani 140/60 így fér el.Gyanús,hogy a 150 már nem is egészséges.
Ne tegyél be 140 ,150-es gumit mert egyrészt csunyán áll rajta másrészt nem fordul a motorod...
Nekem az AF1-en 120/70 SBK gumi van hátul igaz virsli de jol fordul vele...
Ahogy ItalyCorse írta, az alu menesztőgumihára egy nagy zeeger gyűrű fogja fel a lánckereket. Ha nincs meg, elviszed az alugombócot csapágyboltba, talán tudnak adni, vagy rendelni. Esetleg itt bontottat kapsz, csak a posta elég drága, pláne, ha uténvéttel fizeted.
Az alu bunkót meg egy nagy anya fogja fel a tengelyre. Ha nincs meg az anya, trabant első kerékanya menete megegyezik, csak az nem koronás! ÉS nem biztos, hogy csak egyféle tengelycsonkkal készültek a trabik! De valamelyik tuti jó, felpróbáltam anno valamikor, ha sérülne az anya, mivel helyettesíthető.
És fontos! Az alu bunkó axiális irányban nem mozoghat a tengelyen az anya meghúzása után! Sajnos előfordul ilyen, ez nem jó, mert a komplett keréktengely mozog ilyenkor! HJa, és ha nincs fenn a bunkó, akkor óvatosan, mert csak a féknyereg fogja a kereket, és a tengelyt, hogy ne tudjon kicsúszni!
Nem vitatkozunk veled! Igazad van, az elektronikus sokkal jobb. De ha baj van vele, ami igaz, ritkán van, akkor drága. Megszakítósnál jellemzően a megszakítóval, vagy a kondival van gond, akár az út szélén is megjavíthatod. És szerintem Zoli is inkább öreg gépekre gondolt, amik esetében azért nem mindíg hibátlan a tirisztor, pl ilyen a Simson is.
Hali trakee!töled szeretnék kérdezni!mert jo tippet adtál a menesztöbe a gumira már kész is van!az a kérdésem hogy a lánckeréket nem kéne valaminek fognija felnihez mert én nem találtam semmit!lehet hogy hülye kérdés de én nem tudom!mert nekem teljesen tönkrement a gumi és a menesztö is!vmi pöcsnek kéne fognia de nem tudom!1127@freemail.hu küldj egy üzit ha tudsz segíteni!köszi
Sziasztok!
Kinek milyen méretű gumi van a gépén?
Nekem elől 110/70 hátúl 140/60!
Van valakinek 150/60 vagy 140/70 a hátsókeréken?
Befér?
Hogyan néz ki?
AF1 125 Rotax 123 blokk eladó új hajtókarral új főtengely csapágyak(SKF) új szimmeringek mindenhol. Henger és gyujtás nélkül hibátlan váltóval! Ár FIX: 45.000ft 70 389 6486
Irányár: 180.000ft
Telefon: 06-70/7745247
egyéb infó+képek http://sintesi.extra.hu