Sajnos ezért nem szabad kölcsöbe adni alkatrészt... Vagy ha mégis odaadod, akkor szereld be magad.
Szerintem próbálj szerezni egy másikat. Esetleg kölcsönbe, ha valaki odaadja... Elvégre ha korábban neked rendben volt, akkor valószínűleg nem nálad van a hiba.
Egyébként elég sok motoron van ez a fajta gyújtás, és szerencsére annyira nem is horror, de azért nem leszel boldog, ha cserélni kell...
cd1?az melyik? én vagyokekkora balf.sz , hogy nem láttam még?
hogy néz ki?[O01 de nagya valószínűsége, hogy a trafó ment szét, mert havernak se adott az enyémmel szikrát!
Összetettem az AF-1-et! Egy a probléma nem ad szikrát! Mikor szétszedtük működött, haverom elkérte robeszához, mert neki nem adot szikrát és az enyémmel sem lett jó neki! Lehet az hogy az ő gyujtása szétvágja az övét és az enyémet is? Most ott állok hogy a moci már egyben (henger, dugó minden rajta frankón, de nem adja a szikrát! De lehet hogy a kábeleket rosszul kötöttük be, de nem hiszem, mert a trafón rajta vannak a színek és a gyújtás még gyári nincs rajta forrasztás nyom tehát azok jó helyen vannak! Valaki esetleg képet vagy valami instrukciót tud adni, hogy hogy indulja útnak? Vagy szerezzek valahonnan próbára egy másik trafót és ha azzal mükszik akkor szétbaszódott a trafóm ?
igen, igen, tavaly tavaszra a hátsó fékmunkahenger beragadt. A problémát az okozta, hogy a munkahenger dugattyúja rozsdásodni kezdett a fékolajjal ellentétes oldalon, ahonnan a pedál nyomja. Nemc sodálom, a fékolaj agresszív cucc (és tuti, hogy összerakáskor, vagy valamikor érintkezett vele) illetve ugye van egy gumisapka rajta, de juthatott oda nedvesség. Kipucoltam, tömtem a sapka alá zsírt, így nicns gondom. Vélhetően mondjuk ha horganyozott lenne aza dugattyú, vagy rozsdamentes, ilyen gond nem lenne.
Most van benn amúgy 29 e km. Nem mondom, voltak apró problémák, de nem bántam meg. Ezek közül a vízpumpa tömszelencéjének hibája volt a legbosszantóbb. Ellenben sosem maradtam az út mellett, és ez az egyetlen hiba állította le asszem 3-4 hétre, mert itt se villámposta hozta az alkatrészt. Idén lesz ugye 3 éves.
Ha most kéne motort néznem, könnyen lehet, hogy most is ezt választanám! Pláne, ha talál az ember 1,1; 1,2 M-ért, újat.
Amúgy visszatérő kellemetlenség az üzemanyagszintjelző makacskodása, a megoldás az, hogy évente ki kell venni a műszerfalat, és kontaksprayvel befújni a csatlakozóját.
Egy változtatást eszközöltem rajta tavaly, R6 féknyerget szereltem fel előre. Még csak kb 100 km -t próbáltam, jónak tűnik. A gyári elég nagy kézi erőt igényel, ami az AF1 fékje után elég nagy csalódás :)
Egyébként összehasonlítva a kettőt, mármint kategóriájában az Aprilia a csúcs, pláne maga korában. A Hyo ilyennel nem kényeztet. Nehéz, ami mondjuk számomra nem gond, de aki az idő ellen küzd, annak az lehet. A fék mint már írtam nem aza kétujjas, de éppen meg lehet állni vele, vagy cserélni. A futómű az pompás, nekem tetszik. És a tesztelők is dícsérték. Motoroerőben sem veszi felk a versenyt a 600-asokkal, de ugye ez V2-es, az Sv-nél papíron erősebb, valójában amennyire én tudom, csak az amerikai változatok, amelyek nincsenek kicsit butítva a környezetvédelmi előírások miatt. Persze ez megoldható utólag, fúvókákat cserélnek, illetve a másodlagos levegőrendszert kiszerelik. A fogyasztás 4,5-5 l, normálisan használva. Szerintem ez nagyon jó!
Ellenben ha valaki ilyenen töria fejét, feketevázasat érdemes venni, mert a szürkevázasok esetében nem biztos, hogy már az újabb szelepekkel szerelték. A régiek pedig, főleg a szegényített keverék miatt hajlamosak leszakadni. (amerikában ilyen nem fordult elő, ott dúsabb keverékre vannak belőve) Szóval van olyan, ami szürkevázas, és már az új, de ezt eldönteni elég lehetetlen. Elméletileg a 2006-osak már újak, de itthon eladtak 2006-ban 2004-es gyártásúakat is...
Szóval én szeretem, megérte. Idén még nem ment, talán 1-2 hét múlva :D Hja, mert újabban van egy Pannóniám, azzal futkosom a környéken, meg rosszabb időbe :D A Simson is pihen.
(capatitor Discharged Ignition vagyis kontenzátoros gyujtás)
Elkötéssel, kezelési hibával ezt lehettönkretenni, a trafó maga sokkal strapabíróbb.