Nem kell lehúzni hozzá semmit sem.
Arra a két vezeték re mérj rá, ami a gyujtásmodul/trafó mittudoménmire megy rá.
(persze jó volna tudni, hoy az alaplapon testelt e a gyulatek.)
Ez a termsztát... Azt hittem dobok egy hátast mikor meghalottam...
Hajrá-hajrá, csak ha beindul valami csoda folytán, ne nyelezd, mert valami gagyi olaj van benne
Sziasztok!
Ti milyen olajat használtok 50eshez? félszintetikus vagy full szintetikus? és ez befojásolhatja a motor teljesitményét?
Válaszokat előre is köszönöm!
üdv
de az a baj h nemtod h mi kel hozzá az alaplapnak nem hiném h baja van a lendkeréknek sem gyujtés trafó ma éjszaka valószínüleg fény derül rá hogy mi a hiba
oké!
majd leszedem a lendkereket és megmérem az ellenállását, de sztem igazad lesz, mert valamennyit mutat csak az szart sem ér.... Nem tudom mi történhetett vele, hogy megsérült, elvégre leszedtük és föltettük a polcra és ott volt közel 2,5 hónapot.... Kb milyen árba van hozzá egy gerjesztő tekercs?
Mondom, egy mezei tacskós multiméterrel semmi értelmeset nem fogsz mérni, mérj a lekötött gyujtótekercsen ellenállást.
Az egyszewrű műszerek csak pár száz Hz frekiig működnek, a agyujtásfeszhez az kevés.
Zsír, akkor lassan átcsorgok hozzád, viszek még ami kell... Már csak egy termosztátot kell hozzá nézni, úgyh ezúton is szeretném kérni, ha van valakinek bontott, vagy elfogadható áron új, komplett termosztátja Sport Pro-hoz, kérem jelezze. koxy85@freemail.hu
Köszönöm!
Nem hiszem, hogy lenne baja, hisz amikor visszatettük tök sértetlen volt és hangsúlyozom működő motor volt amikor lekerült róla a cucc!
Most egyépként sem tudom leszedni a lendkereket, mert nincs lehúzom és most a napokba került vissza a gazdájához....
Meg ha fölteszem rá a tarfót meg minden és a gyertyapipába beledugom a multimétert, akkor mutat feszt de nem tudom mennyi kellene ahoz hogy szikrát adjon...:S:S:S:S:S:S:S:S
A gyujtás gerjesztő(töltö) tekewrcse több 1000 menetes.
Akkor is ad VALAMEKKORA feszt, ha tök szakadt.
Tudd meg mennyi a kívánatos ellenállásés azt ellenőrizd.
(többek között azért mert kevéssé vvalószínű, hogy van otthon olyan műszerred, amivel a valós feszt meg tudod mérni)
Lenne egy nagyon fontos kérdésem , aki tud az kérem segítsen!
Probléma: Összetettük a blokkot rátettük a gyujtást miegymást szinte már csak tankolni kell bele és lehet is menni vele! Node, nem ad szikrát az édes! Először arra gyanakodtam, hogy a trafóval van a bibi, mert egyik haverom kölcsönkérte és lehet hogy a gyujtása cseszte szét! Azóta szereztem még egy trafót(jót) és evvel sem akar adni! Pedig megmértem, hogy a gyujtásból kijövő kábelekbe van fesz ha rugdosom, tehát az jó! és nem adja a szikrát, pedig a másik trafóval is próbáltam ami állítólag jó!
Sziasztok!
Ma nekem is cserélnem kellett a sebváltóban az olajat,mert a fordulatszámmérő spirál beleszakadt a meghajtójába és csak úgy tudtam kipiszkálni,hogy levettem a bal deklit.
Egy debreceni profi motorszerelő tanácsára ,most motorba való repsol 15W40 es olajat tettem bele.(kuplungvédőset)
A túl híg olajjal én régen megszívtam ,mert egy 6km-es maxsebesség mérés alatt sokat kifújt az első láncfogaskerékre.
Remélem ezzel nem lesz hasonló probléma!
A sunyi spirálom természetesen csonknál tőrt el.Egy új 3300 pezó volt.
Cseréltem ma még főfékhenger karmantyúkat is és a fékfolyadékot is lecseréltem(3 éve volt),eléggé szennyezett volt az olaj!
Sokkal könnyebb lett a fékkar és erősebben rugózik vissza!
én az előttem szóló véleményét osztom:) nekem is ez a véleményem nem egy 300 kilós 1000 es moci ez h nagy kerék keljen:P:D igaz látványra még szép h sokkal jobb a széles gumi:)
Üdv! Nekem is 120-as gumi van hátul kcisit virslinek tünik de jol fordul vele és nagyon jol motorozhato igy a gép...a valamivel vastag lejhet látványra jobban néz ki de viszon a motor is rosszabul viselkedik vele szerintem....
De a gyújtástrafóra 3 vezeték megy közvetlenül a gyújtásalaplapból!