Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello
erdekelne a moci itt az emailcimem zsupac@gmail.com legyszi kuldj mar erre egy par infot lakcim? ccm? allapot? ilyesmiket es hatha megtudnank egyezni
Szia de mit cseréltél ki? A tekercset? Mert én ahogy nézem az enyémet külön külön nem nagyon lehet cserélgetni őket, ez nem olyan mint a simon:D Ha lehet ,akkor légyszi írd le hogy hogy csináltad és hogy honnan szereztél hozzá új tekercset!
Üdv! Nekem a gyujtásalaplappal (tekercsel) volt baj eleinte valamekora szikrát adott késöbb már szinte semmit se kicseréltem azóta teljesen jo
Figyi, képet tudsz róla föltenni ! Ha nagyon emberbarát áron adod akkor érdekelhet! Már csak azt kéne tudni, hogy az rv blokkra jó-e a te általad ajánlott am blokkos alaplap, és jó-e hozzá az én lendkerekem ami szintúgy rv blokkra való!

előre is köszi!
Csövi! mennyi a váz? cím:zolisdr250@freemail.hu
Nekem van egy fölösbe, használt csak annyi a baja hogy kicsit koszos amúgy minden jó:D ha kell akkor megbeszélhetünk valamit:D
A váz papíros, igény szerint törzskönyvel
Aprilia af1 125 cuccok olcsón!

A nagyobb dolgok mind festve és tökéletes állapotban!

Van ami a képeken nincs!
speedfan@citromail.hu
Hát hogyne érdekelne. Mail: mario1111@freemail.hu .
hali van egy af1 sintesi 50 vázam burkolatokkal ha érdekel blokk nélkül
Ha leszámítjuk a töltési idő hosszát, akkor mondhatom,h de a benzinkúton van konnektor :D meg még azon kívül sok helyen, de persze nem elhanyagolható a töltési idő..:(
de mekkora is a súlya egy 50 ccm-is af1-nek blokk nélkül?
benzin kutat midnen sarkon találsz:D
Nem mintha a benzin nem fogyhatna ki :D az akkumulátor nem úgy van,h egyszer csak minden előjel nélkül megáll. Van visszajelzés az akku töltöttségi állapotáról és a megtehető táv is elég jól előre becsülhető.
Természetesen nagyon sok villanymotor van. Amiről beszélek az a sima egyenáramú motor(a kefe nélküli is hasonló). Alapból valóban induláskor lenne a legnagyobb nyomatéka, amitől akár le is éghet, de ezeket mind vezérlővel és gázkarral szokták hajtani. A vezérlő tartalmaz egy áramot korlátozó áramkört, ami folyamat vizsgálja, mennyi áramot vesz fel a motor és ehhez szabályozza a motorra kapcsolt feszültséget. Szóval álló helyzetben ha csont gázt húzol, akkor a vezérlő mindent elintéz és ő úgy adja a feszt a motornak, h az áramfelvétele ne lépje túl az áramkorlátot és végig egyenletesen gyorsul, amíg el nem ér egy olyan sebességet a jármű, ahol már max feszt kap a motor. Itt kezd el úgymond gyengülni, de ez a névleges teljesítmény elérése után van már. Kb úgy néz ki,h 0-50-ig egyenletesen gyorsul és 50-55-re pedig úgy,h a gyorsulás folyamat csökken, amíg eléri az 55-öt.

Aki tud valami donort az kérem írjon!
hát te tudod én nem szólok bele:) én mondtam sok szerencsét hozzá:) de ha valahol lemerül az aksid akor mit cisnálsz?:D dombrol legurítod h visza töltsön?D mondjuk nemfog .:D
Elég eretnek gondolat! De hajrá! Talán itt még kapsz is vázat motor nélkül egész jó áron. De nemám valami cslivili motort barmolsz szét! Az 50-es váza acél, még hegezsthetsz is rá füleket, ha kell...
Bár szerintem is kicsit erős váz ehhez az elektromos cucchoz...

Ellenben tudomásom szerint a villanymotor nyomatéka se állandó
Én is remélem, hogy lesz gazdája, nem bontják el... Kár lenne érte...
Nem tudom, h ez az elektromos mizéria mennyire off itt, ezért annyira nem erőltetem. Az biztos,h életképes a koncepció még úgyis, h csak egy áttétel van, mert teljesen más a nyomaték görbéje(valójában inkább egy vízszintes vonal a legvégén egy lehajlással, ami már nem üzemi szakasza). Ez kb azt jelenti,h egy gyári benzin motor(most kicsit kisarkítom a példát) mondjuk 3 sebességes és 3-ban kb egyenletesen tud gyorsulni 40-60-ig. 0-40-ig meg halál van 3-ban. Na a villany az ugyanazt a gyorsulást tudja 0-60-ig, azaz a névleges nyomatékot nem egy szakaszán tudja csak a fordulatszámnak, hanem végig. A benzines 1-ben meg 2-ben nagyobb nyomatékot tud kifejteni a keréken a módosított áttétel miatt, de azt is csak a karakterisztikájának megfelelően, viszont ott vannak holt idők, amíg váltasz illetve, amikor váltasz felfelé és gázt húzol ugye, akkor nem ugyanolyan nyomatékkal gyorsít tovább, hanem megint kicsit gyengébben, mert egyrészt alacsonyabb fordulaton pörög a motor másrészt az áttétel változással a nyomaték áttételezése is változik. Összegezve egy 2kw-os elektromos motornak képesnek kell lenni 55-60-ra felgyorsítania még dombon is. Van egy bringám, amit én alakítottam át. Önsúlya kb 35 kg. 500 wattos motorral velem (65 kg) önerőből 43 km/h-ra képes.
it nem lenézésről van szó csak próbálunk segíteni és ellen érveket mondani és bíztató érveket is.
Ha jól értem, akkor itt van egy kis lenézés :D
A gyári 3 kw-os elektromos, nagytestű robogó 90-el tud menni.
Voltam megnézni egy eladó 50 ccm-es af1-et, de egy roncs volt. Nem volt rajta jóformán olyan alkatrész, ami jó lett volna. Arra viszont jó volt,h súlyra tudom kb mennyi. Érzésre blokk nélkül a váz 30-40 kg lehetett. Jól saccoltam vagy ennél sokkal több?
Lesz egy durván 130 kilós tárgyad, amit egy 2 kw-os motor fog "mozgatni" fasza lesz:)
Eladó!
Aprilia AF1 Europa
75ccm-es DR hengerrel, TOP Performance hajtókarszettel, Motoforce 17,5 karbival, hozzá való Motoforce légszűrővel.
mindennek megvan a számlája és a doboza alig használt.
100.000ft a moci egyben
Azért keresek 50 ccm-es AF1-est, mert már smkp kategória a 2 kw és azt is akarom,h kinézzen valahogy. 16 kg a motor, 26 kg lesz az akku + a sallangok...
Egy 2 kiloWattos motorhoz tök felesleges egy 70 kilós futómű, alkalmasabb volna valami könnyebb, azzal még menne is valahogy.