Szóval, arra nem tudok választ adni, mekkora fúvókával kellene próbálni. Sajnos az sincs meg fejbe, mekkora a gyári, de neked annál tuti nagyobb kell.
Azért lenne jó, ha tudnál kölcsönbe szerezni egy rávalót valami működő motorról, mert akkor azzal kipróbálva ha nem is tökéletesen, de elég tisztességesen mennie kellene, így kizárható más hiba, pl a gyújtásé. Pláne, hogy ha ennyi csavar van ezzel a motorral, akkor lehet már alaposan belekókányoltak. Azt, hogy a főtengelyed bírni fogja-e a terhelést, majd az idő eldönti. Biztos igaza van apukádnak, hogy nem érez lógást, de sajnos elég gyengusz az a csapágy, és hamar kifekszik. Ha jó lesz, és elkezd csörögni, akkor azonnal bontsd meg, mielőtt rámegy a dugattyú! De ez legyen 20 e km-en túl, azt kívánom!
Aztán a porlasztó... A sporlégszűrő, nagy karbi összegében még nagyobb nezézség... Ugye akkora a torok, és ott kell szegény motornak vákumot kelteni..
Nincs valami ismerősöd hasonló motorral? Kéne az a próbakarbi! EGyébként ha bika motort szeretnél, akkor vagy tartsd meg ezt a hatalmasat, és hangold hozzá, vagy max 34-esre cseréld... 28-assal gyengébb... Igaz, takarékosabb is :D
hello zz4 bővebb info kellene bllokról. af 1 futurám van és erőssebb blokkot szeretnék bele ,jelenleg rv4-50ccm is blokk van benne. választ előreis köszi az emailomra is küldhedsz infót.
postaköltség ingyenes előreutalás esetén.
ára:1990Ft
Csdy
elvileg a héten viszik a blokkot, ha mégsem akkor beszélünk még róla.
Szóval, arra nem tudok választ adni, mekkora fúvókával kellene próbálni. Sajnos az sincs meg fejbe, mekkora a gyári, de neked annál tuti nagyobb kell.
Azért lenne jó, ha tudnál kölcsönbe szerezni egy rávalót valami működő motorról, mert akkor azzal kipróbálva ha nem is tökéletesen, de elég tisztességesen mennie kellene, így kizárható más hiba, pl a gyújtásé. Pláne, hogy ha ennyi csavar van ezzel a motorral, akkor lehet már alaposan belekókányoltak. Azt, hogy a főtengelyed bírni fogja-e a terhelést, majd az idő eldönti. Biztos igaza van apukádnak, hogy nem érez lógást, de sajnos elég gyengusz az a csapágy, és hamar kifekszik. Ha jó lesz, és elkezd csörögni, akkor azonnal bontsd meg, mielőtt rámegy a dugattyú! De ez legyen 20 e km-en túl, azt kívánom!
Aztán a porlasztó... A sporlégszűrő, nagy karbi összegében még nagyobb nezézség... Ugye akkora a torok, és ott kell szegény motornak vákumot kelteni..
Nincs valami ismerősöd hasonló motorral? Kéne az a próbakarbi! EGyébként ha bika motort szeretnél, akkor vagy tartsd meg ezt a hatalmasat, és hangold hozzá, vagy max 34-esre cseréld... 28-assal gyengébb... Igaz, takarékosabb is :D
van msn-ed?vagy telefonon dumáljuk meg?
és ott megbeszéljük!
Köszi csőcső!
Mail: csababoy0@t-online.hu
rendben még kellene a taposók is hozzá amire a lábad teszed!
ha fel tudsz venni msn-re jólenne!
MSN: csababoy0@t-online.hu
Engem érdekelne a henger, kb mennyi km van benne?
És volt valami tuning a motoron? (nagyobb henger, nagyobb karbi, sportkipufogó)
És a tied hogy ment?
Előre is kösz!
Neked is hajlamos volt a kuplungot elpörgetni? Találtál rá valami gyógymódot?
Előre is kösz!
Csak kíváncsiságból a malossi henger az hány felömlős? És nicalisos?
üdv