hello
127es rotax blokkos af1be volt aszem 58 as.
Gyűrűkkel és csapszeggel adom .
Látszik rajta h használt de tuti h kibír mág pár ezer km-et.
Ha gondolod küldők képet róla.Meg pontos méretet megnézem.
Véleményeteket szerném kérni.venéék egy af1 futurát.50es váz,de 160as cagiva freccia blokk van benne.Kicsit félek tőle,mármint tudom h egy 50es vázat/féket/futóművet nem egy 31-32 Le-s blokkhoz készítettek.esetleg van itt vki akinek 50es gépe van tuningolva,vagy ugyanígy 50es vázban nagyobb blokk?Előre is köszi a válaszokat
azt mondod hogy karbi probléma lenne? de próbáltam én már mindent:S bezint álítani levegőt midnent:S nemtudom:( egyébként ígyvan 6000 ig veszi mint barom utána ha húzva tartom a gázt mintha befulladna:S azt tudni kel hogy 1 liter benya kb 15 percig volt elég alapjáraton... úgy hogy néza oda oda húztam neki egyett .. látod ahogy ömlik befele a benzin:D szabályosan a csőőbe szívja befele a skerát:D nem zabál picit sokat?:D
De nem tudom hogy hogy jön ide ez a sárvédős dolog! ha visszanézed egy szóval sem mondtam olyat hogy kéne sárvédő. Tudom hogy a 2 motor sárvédője nem ugyan az.... Amugy február végefele kezdem az A1et és jön majd a 125 ös motor de még nem tudom milyen.....
A motor most alszik.... Kéne bele egy dugó csak most nincs rá keret! Amugy nagyon baba lesz és remélem szedni is fogja a lábát!
A dobról meg annyit hogy most nézem én is eléggé karcos az egész meg van benne pár mély is! Ha olcsón adja akkor kell ha drágán akkor keresek másikat ! a sárvédő nem tudom hogy , hogy jön ide nem említettem neki hogy kéne!
Hogy áll a gép? Szerintem amúgy 125-ös az a dob, amit Misonc árul, de dob esetében kb mindegy. Ellenben lehet kicsit megzavarodott a kipuff/sárvédő árulásba :D VAgy csak én a sok ajánlatba.. De télelg elég beteg... Szerintem azokat a mély nyomokat nem tudod eltüntetni, de kipolírozva azért mutathat...
Tehát mint a hülye, úgy veszi a fordulatot 6 e -ig, ott meg elfullad? Nem kevés neki a abenzin? Ha ilyenkor ráhúzod a szivatót, nem indul meg?
Egyébként... Membrán hiba esetén se lődöz vissza, csak bedadog. A membránt ellenőrizni egyszerű, fény felé fordítva a "háztetőt" a lapknak tökéletesen rá kell feküdni a a házra, nem lehet köztük légrés! Mikor sűrít úgyis becsukja, azonban nem akkor zár, mikor beáll ott benn a környezeti nyomás, hanem később.
Szimemring is alattomos tud lenni, bár én se erre tippenék. Első körben arra, hogy nem megfelelő a karburálásod!
hello. 4eft oda adom ,de elég ramaty állapotu végén felfogató csavarok nál 1-2 hiányzik ,de meg lehet csinálni dolgozni kell velle.
ha kell tudom postázni is.
Üdv mindenkinek! AF1 50-re szeretnék hengertalp és hengerfejtömítést venni. Ha valaki tudja hogy ezt hol tudnám megtenni és megosztaná velem akkor nagyon lekötelezne .
helló
Keresek Am6os blokkot lehetőleg 80ast de jó az 50es is.. lehet karbival..
üzemképes legyen... volna érte egy üzemképes gyári állapotu Mz Ts 150 deluxe-m! piros 79es évj... stb stb! minél elöbb ha lehet!
127es rotax blokkos af1be volt aszem 58 as.
Gyűrűkkel és csapszeggel adom .
Látszik rajta h használt de tuti h kibír mág pár ezer km-et.
Ha gondolod küldők képet róla.Meg pontos méretet megnézem.