ja! és ha lejjeb veszem oylan 1500 nál az alpjáratot le ál egy kicsi idő mulva.. ez lehet egyébként a sok benzin miatt is ugye? és mikor jár a mtoor bele nézel a karbiba látod h szószerint ömlik be a benzin... mármint a főfuvókán keresztól ahogy szopja kifele... ez viszont tuti hogy lehet karbi beállítás... mekkora a gyári karbinak a főfuvókája? és menyivel kéne kb nagyobbat vennem egy 38 as karbihoz? csak tanácsot kérek nem potnos választ mert fel tudom fuvűókázni mert van imserőnek delortó karbihoz fuvokázó szetje de nem akarok szopni vele
elviekben ment a mtor igen de nem az elöző tulajnál hanem anál aki ő megvette: az egész tőrténet ez: a srác megvette a mocit..ő álítólag ki próbálta.. és 170 et ment vele jó el mentem meg venni a kifogás az volt amikor a srác el hozta az elöző tulajtól hogy nem adja a gyujtástrafot... jó én enyiről tudtam h gyujtás trafó és indul... el mentem utaztam oda visza 550 km ert a mociért... oda mentem néztem kompreszió van vitem a gyujtás trafót rá dobtam szikr volt... és csak duroogot( azért durogot mert mint ithon már kiderült miután darabokra szedtem ék el volt nyalva.. jó a másik bajom az volt h a dugatyú teteje meg volt olvadva..... és a henegr eléggé kopott volt... nem tudom h ő hogy ment vele 170 et... mind1... jó a mási khogy elvolt törve a lábtartó váltó rsznél ez számomra elég érdekes... hogy akor hogy ment vele... egyébként a moci pályára let építve ez látszik az első telóból ami van benne ( a gyári is megvan) látszik a gumiból a gumi kopásából... (ami minimális) a vágot slip gumiból és még iylen apróságok a gyujktás sem a régi sport gyujtás van rajta csak el felejtettem a nevét:S azé meg nem fogom le szedni a lentkereket:S:D ja igen számomra az volt még érdekes hogy a gyerekhez mikor el mentem azt láttam hogy kuplung bovden az ablakban ez is érdekes számomra hogy így hogy lehetett ki próbálni... elég sok rdekes doglo van itt azóta kapot egy új hengert dugatyúút.... darabokba let szedve a mcoi a blokot nem húztam szét... kivülről nézve nem kotyogot semmi a csapágyak sem tüntek ki haltnak.. (apám autó szerelő és ő mondta h nem kotyog meg semmi) csak utóbbi hónapban elégé ösze veztünk és ezért nem tudom segítségét kérni... ( nem mitnha edig oylan soxor kértem volna) mind1... és ő egyébkéntis autó szerelő nem motor.... szóóval ez a nagy harci helyzet a járgánnyal... nem tudom mit prűóálhatnék meg amugy bárhogy álítom a karbit.. ugyanazt csinálja:S ja és nagy dagadt sport légszürő van rajta ami speciel autóra való de ez ráment így zoralul és ez tetszik... nem tudom mire gyanakodjak álítotam én midnenen és próbáltam midnent .. keveréket... subertüt midnent:S de nem tudom:S:(próbáltam befogni a karbit de úgy sem jobb lehet egyébként hogy sok benyát kap mert tényleg rengeteget zabál..:S lehet fuvókáznom kéne? mit javasolnál?
egyébként karbi ügyben vegyél fel msn re és meg bezséljük ha meg egyezünk akor töllem viheted de nem szeretnék töle megválni ezt elöre lekötném ! vagyis legalábis nem vagyok egyenlőre döntésképes:D címem : levimeno@hotmail.com
illatosított 2t olaj mi a véleményetek róla?
illetve keresek ettől függetlenül illatosított 2t olajat ami nem eper hanem inkább vaniliás szerű illatú(létezik kb 3dl van is csak nemtalálok sehol ilyet)
Nincs hasonló Aprilia a környéken? Én kipróbálnám gyári karbival is, a másikéval többé-kevésbé jól kell mennie (no nem egészen, de azért kb) Szerintem nagy az a porlasztó, persze lehet be lehet lőni hozzá, de nem lehet egyszerű menet!
Emlékszem mit szenvedtem egy 70-es Fantic 20-as karbijával, amit össze-vissza állítgattak! Más fúvóka, stb stb.. Sehogy nem akart menni, amíg minden szar volt! Kiderült, nagy a főfúvóka! Az meg borított mindent! Ott is elég emberes volt a 20-as karbi...
Egyébként ment ez korábban rendesen ezzel az összeállítással? Azt említetted, hogy mindent elállítottál már, de egyébként ment?
persze mikor meg votl még a kis APRILIA AF1 Sintesim akkor rittig nem találtam hozzá alkatrészt:S