1200-1500 teljesen normális! Szerintem az NSR-ére is rosszul emlékszel....
Mekkora karbi? 38-as? Biztos nem 28-as? Honnan van ez rá? Gyárilag 34-es volt a legnagyobb... Én még csak nézegetném azt a porlasztót, de lehet tényleg a gyújtás, mit mondjak erre? Te látod...
hát nem tudom én nekem nagyon sok motorom volt és nagyon sok motort javítottam tudom hogy hogy kell be álítani egy karbit de sajnos itt bármit próbáltam nem tudom i lehet a para:S ezért kérdezem:S én még midnig a gyujtásra tippelnék... menyi kéne legyen az alp járata az af1 sintesi nek? mert nekem oylan 1500 körül van és h lejeb veszem akor leáll.. és ha az sok neki mert pl nsr en ha jól emléxem amit szépen be állítottam azon volt 6-700 as fordulat... és ha ez sok akkor csak gyujtásra tudok tippelni! pl későn gyujt.... :S
Szerintem nem ő építette. Ha ő, akkor nagyon nem félnék tőle... Amúgy ő emlékeim szerinte Gilera MXR, vagy RC blokkot használt, amin elektromos dolgokat nagyon nem kellett illeszteni...
Szerintem alapővetően az az acélváz elbírja a nagyobb teljesítményt. CSak akkor van baj, ha a blokk kiszáll menet közben, mert nem jól rakták bele :D:D:D
szerintem ha nem húzod neki anyira max 120ig akkor nem lehet baj, hiszen ezek tuningal mennek anyit amúgy hol láttad a motort? ha esetleg hírdetés lenne róla pl linket tudnál mutatni könyebben tudnánk segíteni
énis ugy emlékeztem,mintha geri is csinált volna vmi ilyesmit,sőt a motor is ismerős volt..lehet pont ő csinálta.azt konkrétan nem tudom,h hány Le-s,most csak tipp volt,de jobban belegondolva igen egy freccia nem lehet több,mint max 27-27 Le(nekem is volt) Ahogy képeket nézegettem freccia kipuffrendszere van rajta,de hűtőt sajna nem látom.srác csak szombaton ér haza németből,akkor tud többet mondani.attól függetlenül rákérdezek gerinél,hátha ő többet tud mondani.
Rv alkatrészek:
-henger 7ezer ft
-hengerfej 5ezer ft
-gyújtás oldali dekli 3ezer ft
-gyújtás komplett(alaplap+lendkerék) 10ezer ft
-gyújtás trafó 5ezer ft
-kuplung 4ezer ft
-olajszivattyú takaró 1000 ft
-af1 sintesi olajtartály szint mérő(takaró) 1000ft
Mitogeri asszem épíített egy hasonlót, bár ő 125-ös motorral, és kicsit gyengéppel, ilyen 22-25 LE-ssel.
Egyébként ha megfelelően tették bele a blokkot, akkor szeritnem a váz képes elbírni ezt a többlet teljesítményt, de csak ha tökéletesen rendben van! ÉS kevés 50-es kis AF1 futóműve, fékje nem beteg picit, ha meg tip-top, kevéssé faragják át...
Ha baleset lenne belőle, és a rendőrök rájönnek, abból nagy baj lesz, az tuti! És gondolom az átalakítás se 100%-os, biztos vannak apró nyügjei.. Hűtés, kipufogó....
Háát.. Ott valami nagyon nem stimmelhet! Ellenben csak úgy össze-vissza állítgatni sincs értelme.... Mondjuk a 15 perc 1 l benzint is sokallom, szerintem ott el is folyhatott nagyon sok, mert ez nagyon túlzó, pláne, hogy a motor reakciója hasonlít, mintha keveset kapna. Állítsd be azt a porlasztót rendesen! Először a benzinszint legyen rendben, az kb akkor jó, ha minél magasabb, de a porlasztót oldalra megdöntve kicsit nem folyik sehol. Sajnos erre pontos beállítási módot nehéz, asszem 1 mm-re kell lenni az úszóház tetejétől, de nincs olyan csatlakozás, ahova csövet téve ez ellenőrizhető... Mindenesetre magas legyen! Aztán ha jók a fúvókák, alapjáraton kell állítani a keverékállítót, hogy minél egyenletesebben járjon! De inkább kicsit többet, ha azonosan jár.. Nem kell marhanagy változásokat várni. Ha egyenletesen jár, rátéped a gázt, gyorsan kell vennie a lapot, ha nem, akkor sokat kap! Kicsit beljebb kell tekerni a keverékállítót. De ilyen negyedfordulatonként max! Ha ez rendben, akkor a tűt úgy kell tenni, hogy részterhelésen is erősnek tűnjön. De itt is igaz, hogy inkább többet, mint keveset! Aztán ha jó a főfúvóka, akkor elvileg kb rendben lesz... Gyertyakép megmutatja... Sajnos hallani, látni kéne, ezért érdemesebb tapasztalt emberre bízni, mert ha kevés lesz neki, komolya bajok lehetnek!
az én véleményem az hogy semmien kókányolt házilag készített ilyen átalakított motort nem érdemes venni mert csak a baj lesz velük:S mondjuk már láttam hayabushában 50 es blokkot:D:D XD:D
spedfan@citromail.hu