Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vedd ki a fékbetéteket és ahol sima egyenes a beton szépen dörzsöld meg kb 1mm-ert vegyél le belöle! És utána próbáld ki valószinü válla van a betétnek ezért nyikorog! Vagy ha szar a betét nekem vannak vatta ujak!
Szia!
Nem fékezésnél nyikorog hanem alapból. Amint a fékhez érek elhallgat.
Hát ezt neked kell tudnod mennyit akarsz érte kapni! Mond te az árat! Meg gondolom ez sem olcsó! Én inkább olyat keresek ami olcsó és az se baj ha egy kicsit foglalkozni kell vele. Jah és 50 es re kell!
Ez érdekelne? Mennyit adnál érte?
De nekem mindenképpen kell.... MERT NINCS! Amugy még nincs kész, kell bele egy dugó de az is 20 körül van és most kifogytam a keretből... majd januárba esetleg kész lesz. Amugy faszán megragasztottam a hengertalpat ahogy mondtad nagyon frankó lett, köszi a segítséget utólag is. Majd ha kész lesz teszek föl róla videót is, és on-boardot is szeretnék majd. De addig be kell érnetek egy galériával amit nemrég tettem föl!
A motor már kész?
Amúgy egy jótanács: A sportkipufogók alig adnak többet! Költsd inkább benzinre, és motorozz sokat! Az sokkal többet ér!

Hja, aki olajat szeretne: Olajbolton Elf Moto 2 XT tech full szintetikus olaj 1900 Ft. Én a pancsiba is olyat vettem, ennyiért simán :D Persze ott 1:33 ba keverem :D

Hja, még valami... Az Apriliat valamikor tavasszal indítottam utoljára. Azóta áll. Persze száraz a porlasztója, és olajat öntöttem a hengerbe. Két napja tettem bele akkut, benzincsapot megnyitottam, pöcc-röff szó szerint! Aztán kitakarítottam a porlasztót újra, és egykis olajat töltöttem a hengerbe.
Csak a gyújáskapcsoló szivatott, egyszer csak nem fordult el, levettem, megpucoltam, tökéletes... Azóta újra csipkerózsika álmát alussza.
Próáld meg 45°-ba srégen lereszelni a belépő, és kilépő éleit a betétnek! Ilyen nyiszogást gyakran az újfajta, aszbesztmentes betétek okoznak, nem igen lehet tenni ellene... Finom fékezésnél nyiszog, erősnél nem gondolom...
nincs mit
én azért adom enyiért mert ez ojan 4 hónapos!
mért ?
igaz! akkor ezt meg boltojuk szerintem mert kell a kar
Meg lehet oldani a papirokat biztos. De nem is azzal lenne a baj...
Mire a 400as motorblokkot beleépítenéd az árábol simán tudsz venni addigra egy gyárilag 400as motort pl: zxr400 stb... Óriási pénz lenne hogy müködöképes legyen... szoval szerintem felejtős...
Más:
Szerintetek a magyar szabályozás lehetővé tenné, hogy elviselhető költséggel legálisan beleépítsek mondjuk egy 400-as motort? Kb mennyibe fájna a papírmunka?
Ha egy százasból megúsznám, el sem adom :D
Helló!
Nekem egy rendszámos Futurám van, 125-ös, üzemképes, használható és GYÖNYÖRŰ szép állapotban! Amit kell rá költeni: egy dugószett, egy bal indexbúra, km-óra meghajtás, meg a műszaki. Kb 50 és van egy pöpec motorod. (és tényleg meseszép) A 160-at én kevesellném, de 180-ért már odaadnám!
áhhhh még dugót is kell venni most ez sem jön össze
ha szemtelenül olcsó akkor természetesen igen!
eredeti jollydob nem érdekel?
Most 50ccm re alkudoznak...
nekem van 10ér egy rezóm + 15ér egy arrow(régebbi) ha kell kép küldök vagy MSN
bocs de ennyit nem tudok rászánni, igy sajna nem érdekel, engem csak a szemtelenűl olcsók érdekelnek de azért köszi!
nem vagy szégyellős..
heló 20-ezer
carbon sértetln!
érdekel?
megvan
picit gondolkodj rajta még