Aprilia AF1 Sport Pro 125 (1991) motorhoz keresek sürgősen kuplungkart. Amennyiben valakinek van eladó, vagy tudja hogy lehet beszerezni, kérem jelezze, nagyon kellene!
Heló el kelene mened 1 szalonba vagy valami autófényezőhöz és ott megmongyák a sznkódot és még szerintem kevertetnek is ! amugy a szinkód bele van irva a forgalmiba nekem is sport sprom van! vagy valami tuning műhejbe megcsináljáh a festéket is első osztájura!
Helósztok valaki tudna válaszolni a kérdésemre? az aprilia af1 futurán 125 1 lengőkaros hol kel spanolni a láncon mert én nem látom hogy hol kelene?,,
előre is köszi!
nekem kaka hengerrel 28-as karbival meg challangéval 15:38 volt, mert 400on úgy kiforogta magát faszán!
most nagyon rövid neki, csak az elejét emelgeti rajtnál 17:38 lecc
Az az igazság, nem ismerem. Hasonló kiszerelésű cuccom volt, attól nem voltam hanyattesve. Mondom, próbáld ki az epokittet! Lehet nincs agyondícsérve a papírján, meg nem ilyen flancos, de elég ragadós cucc. Igaz, ~24 óra a kikeménykedése 20 °C-on.
Hát figyu. Most kb 1000 Ft egy epokitt mondjuk. Egy keveset elhasználsz erre, sokminden másra jó lesz a maradék. Az olajat tuti bírja (mondom Pannónia kuplungba a parafát ezzel ragasztom!). Szerintem a benzint is, hőt is, De ha nem, akkor buktál 1000 Ft-ot. Sajnos a hiperszupernak hirdetett ragacsok 2-5 e Ft-ért sem biztos, hogy jók lesznek. És ez annak ellenére, hogy igencsak durván kemény, azért kaparással eltávolítható :D
ok, De én félek attól hogy nem fogja bírni a hűt....! De majd meglátjuk.... akkor valamelyiket beszerzem.... (epokitt, eporaid) és ez ellenáll pl a benzinnek, olajnak meg ezeknek?) Mert bátyám haverja mondott valami olyasmit hogy ő olyan ragasztót vett ami ha megszárad fémkeménységű lesz és szinte mindennek ellenáll.... nem tudja mi a neve... De szerintem jó lesz ez is! Az F.B.S. nél többet ér!
Rákattintottam, a hirdetésben én nem találom, hogy 20 e Ft-ért nicasilozna. De előbb muitasd meg hozzáértőnek azta hengert, és hónoltasd meg, ha lehet! Ha nem, én nem próbálkoznék ilyen 20 e Ft-os "nicasilozással", mert ha nem megfelelő a minősége, akkor megy a kukába a dugattyúval együtt. Akkor vagy hengercsere, az olyan 50-55 e Ft, vagy hüvelyezteted.
De! Ha nincs benn mély karcolás, tehát csak látod a karcot, de a körmöd nem akad benn, akkor vélhetően elég a hónolás. Persze könnyebb lenne, ha legalább egy képet mutatnál...
Kétkomponensű ragasztó pár 100 Ft-tól a csillagos égig lehet.
Ezért modnom, hogy Epokitt, vagy Eporapid, valami ilyesmit keress, azok kb 1000 Ft-ért vannak. Én festékboltba vettem, általában ilyen nagyobb festékeseknél van ilyesmi. Körül kell nézni. Az epokitt ilyen fehér trutyi lesz, ha tiszta a felület elég vadul tud kötni, igen kemény lesz kötés után, csiszolható, szerintem ide megfelelő. Pannónia kuplunglemezeken a parafát azzal ragasztom, és bírja :D
A kétkomponensű jobb! Ugyanis egy egykomponensesek úgy száradnak, hogy kipárolog az oldószerük, míg a kétkomponensesek kémiailag kötnek, térhálósodnak. Ergó kevsebb anyag képes őket feloldani.
Nekem azt modták hogy a nikasil-os hengereket nem lehet hónoltatni Csak karcos arra értettem, Deh van egy csávó aki 20000ft-ért tud nikasiloztatni Katt ide
áhh, jah elfelejtettem.... igen van neki egy biztosító csavarja.... Akkor most már az is jó lesz! Akkor ragasztóból a 2 komponensű az jobb mint az 1? Szerintem elmegyek és veszek holnap vagy holnap után egyet.. azért kérdezem! Remélem nem olyan drága Most még nem jött össze a pénz az uj dugattyúra , ezért arra gondoltam, hogy a régi dugóval összeteszem és beindítom és egy kicsit járatom... vagy ez rossz ötlet?
Aprilia AF1 Sport Pro 125 (1991) motorhoz keresek sürgősen kuplungkart. Amennyiben valakinek van eladó, vagy tudja hogy lehet beszerezni, kérem jelezze, nagyon kellene!
Köszönöm szépen előre is!
Üdv, gabi123
előre is köszi!
Deh én voltam gépműhelybe és ott azt mondták hogy nikasil-os hengert nem lehet hónoltatni
most nagyon rövid neki, csak az elejét emelgeti rajtnál 17:38 lecc
Azt szeretném kérdezni hogy ki milyen lánckerék áttétellel használja a motorját? 125ccm af1 sport prom van de a többi af1-é is ugyan ez.
Hétközbe csak innen tudok.
Szerinted ez milyen? És még az ára is baráti..... És ez 120 fokig bírja úgy hogy ezzel nem lesz baj , és ez is csiszolható meg minden....
De! Ha nincs benn mély karcolás, tehát csak látod a karcot, de a körmöd nem akad benn, akkor vélhetően elég a hónolás. Persze könnyebb lenne, ha legalább egy képet mutatnál...
Ezért modnom, hogy Epokitt, vagy Eporapid, valami ilyesmit keress, azok kb 1000 Ft-ért vannak. Én festékboltba vettem, általában ilyen nagyobb festékeseknél van ilyesmi. Körül kell nézni. Az epokitt ilyen fehér trutyi lesz, ha tiszta a felület elég vadul tud kötni, igen kemény lesz kötés után, csiszolható, szerintem ide megfelelő. Pannónia kuplunglemezeken a parafát azzal ragasztom, és bírja :D
A kétkomponensű jobb! Ugyanis egy egykomponensesek úgy száradnak, hogy kipárolog az oldószerük, míg a kétkomponensesek kémiailag kötnek, térhálósodnak. Ergó kevsebb anyag képes őket feloldani.
Katt ide
Előre is köszi !