helo!el szeretnék adni egy af1 futurát, olcsóért... a motor tökéletes frissen felújított stb, ennek megfelelően nem túl olcsó, de nem is 200ezer. én 145ezeret szeretnék érte kapni, mert le vagyok égve mint a reichstag. csere köszi nem, de bármilyen ajánlatot meghallgatok.
üdv, Baranbás =)
Hi
Ha valaki tud eladó törött vagy motorhibás Af1, Sport Pro vagy Extrema 125-öt nembaj ha szar a blokk vagy netán nincs benne az ne kiméljen kicsipénzért megszabaditom a szenvedéstöl...
Telozz 70/389-6486
segítségre lenne szükségem! vettem egy mocit és azt modnták hogy csak trafó kel bele ahoz képest szét bontottam a kicsikém és ki deürlt hogy el van olvadva a dugatyú teteje:S és a nikaszil szakadt benne:S szóval szükségem lenne egy hengere és egy dugóra:S ha van valakinek használtan elfogadható állapotban és árban azt megkérem írjon a levimeno@gmail.com e-mail címre. de viszont az érdekes hogy kompreszió az oylan van benne hogy a fejem le lövi ez hogy lehet?
Én sem gondolom, hogy síkolni kellene! Max ha félrehúzták, vagy kosz került a tömítőfelületek alá. Még ha kicsit kormozza is a tömítőfelületeket, akkor sem szokott gond lenni vele. Persze vélhetően nem 100%-os a teljesítmény, de az egy dolog.
koszi ebben 100%-ban igazad van mar megcsinaltam a gond az volt h a csavarok lazultak meg v nem huztam meg elegge es emiatt fujt ki sikolni nem hiszem h kell mert azt a kis tomitopasztat amit rakentem azt az osszeset kipreselte maga alol a hengerfej
Tömítőpasztát kentél a hengerfejhez? Akkor ne csodálkozz!
Eleve O gyűrűt nem helyettesíthetsz pasztával, úgyis rövid életű lesz! Az csak síktömítések támogatására, esetleg helyett alkalmazható, sík tömítőfelületeknél. Igaz, a hengerfejnél is van sík tömítőfelület, de oda ennél a motornál nagyon nem való! (négyüteműnél tudom, egyesek alkalmazzák, de az is már általában kókányolás, gyárilag nagyon nem jellemző!)
Ugyanis! Az az O gyűrű a hengerfejnél mindösszesen a víz esetleges beszivárgását akadályozza meg, a valódi tömítettség fém a fémen tömítés, mint a simsonnál! Ez tuti hőálló, és amíg a felületek jók, addig tökéletes is! Ha nem, akkor síkolni kell a hengerfejet, és a hengert is! Namost a hőűlló pasztával valószínűleg erre rákentél, és szépen kiégett, persze nem mindenhol. Szedd le a hengerfejet, takarítsd meg, és vegyél bele csapágyboltba egy O gyűrűt, lesz vagy egy százas...
koszonom nektek h segitettetek en is erre gondoltam csak azert biztos akartam lenni benne h ne lazitsam fel meg a hengert is amugy mikor raktam ossze mert kb 1 honapja ujitottam fel 1 gumigyurut sem csereltem ki csak hoallo szilikonnal potoltam ezek szerint nem birta a nyomort
A hengerfejnél fujta ki a gumigyürüt tehát vagy megszakadt a menet az 5 menetesszár közül valamelyiken vagy fellazult valamelyik anya... Ha majd rakod össze csakis uj gumigyürüket rakj mindenhova pici pasztával megkenve...
Délelőtt megcsinátam. Egyenlőre üveggyapot került bele. A perforált csövet kivágták belőle. Én vékony erős rostaszövetből (méhész szövet) hajtottam egy csövet szóval lyuk van rajta bőven. A megmaradt csonkokra ráhúztam. körben pedigjól megtömtem gyapottal.
Este megyek haza és kipróbálom kíváncsi vagyok milyen hangja lesz.
van egy kis problemam szerintetek az also v a hengerfej tomites ment meg? mert az osszes vizet kifujta es nyomja a fustot a hutobe a motor igy is begyullad konnyen csak nincs alapjarat es ero
Sziasztok!
Ma belekezdtem a kipufogóm tompításába. Belül tök üres volt valaki kiberhelte. Most gyártottam bele perforált csövet, ezt berakom középre és körülötte megtömöm csillapító anyaggal. Na de mit rakjak bele? Hangfal csillapításra szolgáló anyagaim vannak, hosszú szálú gyapot, üveggyapot vagy darárt összepréselt gyapjú. Akusztikai szepontból mind megfelel de mi az ami nem gyúlad meg és nem ég el?
Szerintetek mit lehet bele tenni hogy tuti legyen? Ha mély hangot akarok akkor préselt gyapjú lenne az igazi de szerintem ez elégne, vagy tévedek? Talán az üveggyapot az ami nem gyullad meg de azt meg utálom.
üdv, Baranbás =)