Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
nincs meg valakinek ennek a trafónak vagy CDI-nek a kapcsolásrajza?
Szokott lenni valami biztosítója! Egy csavar, ami egyik hornyát átmely, egy fedél, ami benntartja, vagy egy stift, amit ki kell ütnia kiszereléséhez. Nem tudom ennél pontosan mi, de biztosan van valami!
CSak az a baj, hogy elkezdem behuzogatni a kuplungot és az valamiért kijön a helyéről... föjjeb jön.. És akármennyire belenyomom kijön szinte az első pár behúzás után! Amugy meg rendesen kiemel! Csak ha már igy szét van szedva gondolom ha olcsón kijön akkor megpróbálom megcsinálni!
Mivel tudnám otmaradásra birni a kitoló kart?

Előre is köszi a segítségek!
Motorrevübe hirdették egy időbe, de kb 200 EUR volt.
Egyébként mi az, hogy kopott? Nem lehet már hónoltatni?
Ragasztónak én epokittet, vagy valami epoxi alapú, kétkomponensű fémragasztót választanék.
Igen, ez egyszeri alkalomra jó, mármint ha leszeded, vélhetően ez is megy, de szerintem pont ez a cél, hogy visszafordíthatatlan dolgot ne tegyél. Hátha később megbánod.

Az a nyomócucc meg szinte mindegyiknél megkopik, szerintem nem érdemes vele foglalkozni, csak ha nem emeli ki a kuplungot. A bontottak hasonlóan szarok, az új meg drága. HA ráhegesztesz, meg a hősokktól kilágyulhat, és akkor tényleg nagyon fog kopni. Akkor foglalkozz vele, ha már nem emel ki!
Hello! Nemtudja valaki menyiért és hol lehetne nikasiloztatni a 125-ös hengereket? csak kopott nincs lepatogzódva!
Hát a foton nem tűnik rossznak, mert nem az volt a célom hogy látszódjon.. hanem az hogy ilyen kellene! A hiba az hogy ahol a pálcával érintkezik annyira ki van kopva hogy egy szabályos kis fél kör van benne..... és mondták hogy vegyek újat...Vagy valahogy meg kéne csináltatni... én arra gondoltam hogy hegesztetek oda egy kis pontot.. és utána azt simára csiszolom és már megint egyenes lesz... csak attól féle hogy az nem lesz olyan erős és gyorsan kikopik! Valami ötlet? És olyan ragasztót hol tudok venni? ami jó lenne a blokkra! Akkor majd ugy csinálom hogy ráteszem a hengert jól ráhúzom és majd úgy kenem be .... De akkor az egyszer használatos lenne nem? De remélem jó lesz.... és mostmár élvezhetem a motor teljes erejét!
Így is tökéletes! Én is kb ezt mondtam! Csak én előbb tenném fel a hengert, hogy a tömítőfelületre ne kerülhessen ragasztó!

A kuplung kinyomótengely miért kell? Nem tűnik az rossznak!
hello most vettem a gépet
1991-es af1 futura
öszinte leszek semmit nem kezdtem még vele
viszont kérdésem az lenne pár
helyben hogy tudhatom meg hogy nyit-e a pover rendesen
aztán
mi az ajánlottabb lekötni az auto olajozást és keveréket késziteni mindig vagy inkább ne babráljam
ja és mien tipusú benyót ajánlotok hozzá
most lett összerakva és elég keményen húz a gép de még csak
próba köröket mentem vele és mennyinek kéne enek lenni az alapjáratnak?
csak mert beinditom akkor beáll olyan 2000 re aztán ha adok neki egy kis gázt akkor nem esik vissza 2000 re hanem megáll 3000 nél
és nincs rajta egyátalán szivató
valami ötlet ?
üdv
Sziasztok!

Valakinek van ilyen alkatrész AF1 50 sintesi hez (RV blokkos)
Ennek pontosan nem tudom a nevét de ebbe kell beakasztani a kuplung bowden végét... és ez tolja a kuplungkitoló pálcát!

Ha van valakinek jó állapotú az szoljon! Csak a JÓ ÁLLAPOTÚ ÉRDEKEL!
Rendben :) felvettelek!
Bocs akkor csak én láttam rosszul, hogy nem eredeti! Akkor mennyire gondoltál? (dob) .... vegyél fel msn-re és ott mindent meg tudunk beszélni! (kissoliver@msn.com)
Ha vkit esetleg érdekel, Írjon!
köszönöm

(Ugyanitt AF1 50ccm 1992, szinte összes alkatrésze eladó még mindig!)
Hello!

Megnéztem a dobot és gyári a hátsó és a középdob is. Csak le van fújva fekete hőálló festékkel.
Megoldódott a csapágy probléma belefolyt a ragasztó! Inkább még egyszer széthúztuk, mert a ragasztó még meg sem kötött mert 24 óra a száradási ideje..úgy hogy letöröltük mindenét kimostuk benzinbe újra zsírozás, újra ragasztás de kevesebb és már fasza is!

A hengerprobléma!

Én arra gondoltam hogy a blokktalpnál lecsiszolnám a felesleges festéket.... és ott bekenni kb olyan magasra mint az eredeti talp és utána a hengerre rá a tömítés és úgy rá a ragasztóra és az magának jól kitölti a helyet .... egyszóval kiszélesítem a talp rész! Neked mi a véleményed? És ha te tudsz valami jó megoldást azt mondd, mert minden megoldás kell, mert ez nem maradhat így!

előre is köszi!
Nekem is van egy 120/60 17-es Bridgestone Battlax BT 56 F Olyan 2 -2,5 mm profilmélységgel, ha érdekell.
Az a hengertalp tényleg szívás. Tuti valaki reszelte. Kétkomponensű ragasztó szerintem is megoldás lehet! Lehet úgy csinálnám, hogy feltenném a hengert egy hengerre méretezett tömítéssel (kartonlap) rendesena helyére, majd ezután kenném rá a ragasztót. Így a blokknál a fémhez tapad, a hengernél meg a papírhoz. Valószínleg, ha újra leszeded a hengert, akkor ezt is újra kell, de addig jó lesz.

A főtengelyre azt gondoltam, csak szorul, én, mikor összerakom, gumikalapáccsal tengelyirányba mindkét oldalról finoman rá szoktam csapni, hogy ne feszüljön, ahogy szorul a csapágyakban.

Amúgy szerintem a csapágyragasztót pik-pak megette volna, annyira nem kell tőle félni. Persze ha nem forog át, az kellemetlen :D
Sziasztok!
arra szeretnélek titeket kérni hogy töltsn már fel valaki nekem egy af1 komplett gyújtást!mert sztem az enyémen nem gyári van és ezért volt a szikra problémám!
Italmondonal érdeklődjél, nekik van mindenféle méretbe és márkába! És vannak tuning cuccaik is!
küldtem mailt képekkel.
Italmondot vagy Pinkmotors-t keressétek dugó ügyben. DR, Asso W, Prox, Vertex. Ezeket tudják adni gyári és nagyobb hengerekbe is. Mindegyik jó dugó.
Arról nem tudsz valamit hogy az Odor Motor milyen dugattyúkat forgalmaz? Aprilia RS50 dugattyú csak ennyi van leírva róla. Ez gyári olasz lenne?
Hát 50 esbe a legjobb amit tudok az a Vertex, Mert tennék én is bele jobbat csak nincs ilyen méret! Amugy eddig Polini dugattyú volt benne az szépen szolt, de az elkopott . És hát egy zsír új Polini dugó az nem kétfillér De ezzel sem lesz rosz!
Milyen dugattyút raksz bele?
Én is holnap rendelek. Már csak csak ez hiányzik a gépből.
kipudobot mennyiért adod? milyen állapotú?