Bocs, tényleg elfelejtettem, hogy neked mindenhez van szerszámod.... Akkor oda tudod adni kb 20 másodperces munka lenne Akkor valamikor oda tudod adni?
Helló,eladó Gianelli Silencers sportdob, alig használt,szétbontottam a gépem,és ez még megmaradt.. 20e FT.
email/msn: bojtorbalint@freemail.hu
molbil: 0630/3855381
Sziasztok eladósorba került a motorom! Egy 92-es Aprilia AF1 Futura 50! Blokkban vadonat új FAG csapágyak új szimeringek + rajtavan egy 70 es henger, de adom hozzá a gyári 50 es hengert is! Nem a lgjobb nem a legszebb de adom hozzá a gyári összes cuccot!(akkumulátor, gyári fejidom, tükrök, idomok stb.) Az a gond h most jelenleg működésképtelen! Szikra van benzin van és mégse indul! Nem tudom mi a baja csak nemakarok többet már rákölteni! Akit érdekelne az e-mail cimem: hunbalazska@citromail.hu
Jah és Trabant csere érdekelne kizárólag papiros és műszakis! Köszi
Majd meglátom mi lesz holnap ha le jön csapágylehúzóval akkor nem kell. Mondjuk annyira sokáig nem lesz meg hogy megint szét kelljen szednem az egészet
Elakadtam Leszedtem a karbit, a membránt, a hengerfejet, hengert, dugattyút, lendkerék felöli műanyag deknit. Na már most: leszedtem a lendkerék csavarját, de a lendkerék nagyon rá van cuppanva a főtengelyre . Próbáltam úgy leszedni, hogy a tengelyhez egy fa lapot tettem arra meg ütöttem gumikalapáccsal és tesóm meg 2 csavarhúzóval próbálta kijjebb feszíteni de nem ment. Lendkerék leszedőm meg nincs ezért venni nem akarok, próbáltam csinálni lehúzót nem sok sikerrel, majd holnap átmegyek a szomszéd autószerelőhöz csapágy lehúzóért mert avval menni fog. Ma azért nem sikerült elkérni mert kb 30 perce jöttek haza és most meg már parasztság lenne átmenni. A lendkeréken van 3 lyuk oda beakasztom a kampókat és szépen ráfeszül a főtengelyre és már lent is van. Ma nagyon fölidegesített a dolog...
Valószínű.. De azért nem tuti!
És az se, hogy nem valami elektromos hiba intézte el mindkettőt. Érdemes kicsit kutakodni, mielőtt még egy elporlad benn. Egyébként itt elég sokan árulgattak bontott cuccokat, szerinetm tudnak neked adni nem is olyan vad áron Af1 fesszabályozót..
Teljesen mindegy!
Esetleg lehet Koyo. Kérdezd meg, mi van, mi mennyi, a legkedzűvezőbb árú jó lesz! De C3-as legyen, és jó lesz a fémkosaras. (egyébként a porvédő kiszedhető, szóval annyira nem is lényeges, ha véletlenül porvédős.) De megmondod főtengelycsapágynak kell C3-as - mit tudom én mekkora - pl 6204-es, és adnak.
Háát igen, ez idevágó téma :P
Pláne, hogy az Apriliák kipuffszelep vezérlése kicsit sem hasonlít a többi gyártó által alkalmazott technikákhoz! Míg a Honda, Suzuki, Yamaha hasonló technikát alkallmaz...
Még azt sem tudom, hogy mechanikus (ha egyáltalán van ilyen TZR-en) vagy elektronikus kipuffszelep. Egyyébként lehet szorulás, de valószínűbb, hogy valami megpusztult. Érdemesebb lenne a TZR topicot felkeresni ezzel...
Mié is volt a fesszabályozó? Mert az AF1 be nem háromfázisú generátor van, mint a nagyobb négyüteműekbe! Így nem gondolnám, hogy azoké jó lehet bele!
Egyébként van sok cég, akik foglalkoznak feszabályozó utángyártással. Azokat érdemes felkeresni, mivel a bontott mindíg lutri...
Főtengelyhez természetesen nem porvédős csapágy kell, hanem C3-as, vagy C4-es. Én a C3-ast javaslom! Ez azt jelenti, hogy a csapágy újkori lógása kicsit nagyobb, mint a normálnak. (a sor így fest: c2 szoros, semmi jel normál, c3 lazább C4 méglazább C5 annális lazább) Erre azért van szükség, mert ahogy felmelegszik a blokk, a normál csapágy szorulhat. De egy C3 megelelően laza, és sokáig jó lesz!
Írj ide bátran, de bevallom, hétvégén nem gyakran érek ide. Hétközbe munka közbe bezzeg... :D:D:D:
Bocs, tényleg elfelejtettem, hogy neked mindenhez van szerszámod.... Akkor oda tudod adni kb 20 másodperces munka lenne Akkor valamikor oda tudod adni?
üdv: Olivér